Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Nergens voor nodig om Pearl Jam nu alweer te laten komen.
Het zou inderdaad al weer erg snel zijn en ze hebben altijd hun favoriete Ziggo Dome tot hun beschikking. Aan de andere kant, RW hebben ze ook een abonnement op.. En je weet dat er festivals tussen zitten als ze door Europa touren...
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
532
329
Blijkbaar stopt Katy Perry begin november met haar Vegas shows als ik haar Instagram story moet geloven en is tussen de optredens door met nieuwe muziek bezig! Kanshebber of is 2024 nog net te vroeg? Anders voor 2025 ook een prima act.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Aan het voorspelbare rijtje kunnen we Froukje ook gerust toevoegen met haar nieuwe album. Die komt de mainstage openen, of spelen als tweede a la pukkelpop/rock werchter.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Ik denk dat ze op de main of de andere main zeker als 3e act zal staan. Of laatste act in de tent.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
265
170
Ik lees hier vaker berichten dat een band als Green Day vaker op diverse radiozenders voorbij komt. Weet een radiostation al eerder dat bepaalde acts op een festival komen om zo de luisteraar al te teasen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Ik lees hier vaker berichten dat een band als Green Day vaker op diverse radiozenders voorbij komt. Weet een radiostation al eerder dat bepaalde acts op een festival komen om zo de luisteraar al te teasen?
Goeie vraag. Ik weet het eigenlijk ook niet al heb ik het idee dat zeker bij een nationale act eea bij bepaalde dj's wel bekend is. Het wordt een ander verhaal als het gaat om grote internationale acts. Al hebben die dj's ook wel weer een lijntje naar iemand bij Live Nation. Dus ik denk dat sommige onder embargo wel eerder iets weten dan de rest van Nederland.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.801
2.427
Goeie vraag. Ik weet het eigenlijk ook niet al heb ik het idee dat zeker bij een nationale act eea bij bepaalde dj's wel bekend is. Het wordt een ander verhaal als het gaat om grote internationale acts. Al hebben die dj's ook wel weer een lijntje naar iemand bij Live Nation. Dus ik denk dat sommige onder embargo wel eerder iets weten dan de rest van Nederland.
Draaien radiostations niet gewoon oude muziek van een artiest vaker, met anticipatie op een nieuw album dat eraan gaat komen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik lees hier vaker berichten dat een band als Green Day vaker op diverse radiozenders voorbij komt. Weet een radiostation al eerder dat bepaalde acts op een festival komen om zo de luisteraar al te teasen?
komt een album aan, zal vast mee spelen... Beetje inspelen op de actualiteiten. Dat zal het nu vooral zijn, zeker als een act zelf ook begint met teasers.

Als er een tour komt die in Nederland land, verhoogd dat vaak ook de airplay. Hoe dichter op het evenement, des te vaker de act langs komt. Als er tickets of albums etc weggegeven worden voor acts, verhoogd dat in aanloop ook de airplay.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.370
4.335
Ik denk dat ze op de main of de andere main zeker als 3e act zal staan. Of laatste act in de tent.
Op Pukkelpop gewoon een groot feest. Ook gegroeid qua show, act en livereputatie. Zeker een mooie spot op main waard.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
907
625
Ik lees hier vaker berichten dat een band als Green Day vaker op diverse radiozenders voorbij komt.
Maar die berichten waren alleen gebaseerd op een vaag gevoel en kloppen dan ook niet; Green Day wordt niet vaker gedraaid dan voorheen.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Like dit bericht als je liever Rammstein ziet dan Pearl Jam op Pinkpop 😂😂
Liever beide niet, Pearl Jam zou weer veel te snel zijn en Rammstein moet ‘t lekker bij eigen concerten houden.

Zijn veel betere en gavere metal bands dan Rammstein. Zie liever Within Temptation, Epica en/of andere kleine metalband waarvan er genoeg zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

neus

Dagopener
16 mrt 2019
629
352
Liever beide niet, Pearl Jam zou weer veel te snel zijn en Rammstein moet ‘t lekker bij eigen concerten houden.

Zijn veel betere en gavere metal bands dan Rammstein. Zie liever Within Temptation, Epica en/of andere kleine metalband waarvan er genoeg zijn

Ja, maar pinkpop is geen echt metal festival, en Rammstein is wel een van de meer 'mainstream' metal bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken