Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat doen ze niet voor nx.
dan verwacht ik over een week of 2 ook wel ander nieuws.
misschien wel de kaartverkoop.
20.000 weekendkaarten die de verkoop in gaan zonder dat er een naam bekend is
vorige keer dat Pinkpop op deze wijze aan de site sleutelde, kwam een week later pas het nieuws bericht van P!nk op de site. Dat was wel nog in het Pinkpop 2022 design van de pagina, zoals nu eigenlijk
vorige keer dat Pinkpop op deze wijze aan de site sleutelde, kwam een week later pas het nieuws bericht van P!nk op de site. Dat was wel nog in het Pinkpop 2022 design van de pagina, zoals nu eigenlijk
We hebben het juist hier erover dat Rammstein wordt uitgesloten. Ik vind het juist opvallend dat net nu Pinkpop de site gaat aanpassen na de aankondiging van Rammstein. Ik verwacht nu eigenlijk Rammstein als eerste headliner? Zodat deze naam eruit is voordat ook de stadion shows in de verkoop gaan.
Voordat er mensen zijn die zeggen . “Alleen stadions” dat deed P!nk vorig jaar ook in Europa op Pinkpop en Werchter Boutique na
Of heb ik iets gemist en is Rammstein definitief niet mogelijk?