Pinkpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.246
5.609
Pinkpop site is goed op de schop aan het gaan:

- programma pagina weg
- ticketpagina naar 2024
- aftelbanner is van 0 dagen tot Pinkpop 2023 naar een aftelbanner voor Pinkpop 2024
Hoogdag voor jou eigenlijk

internet neutrality GIF
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.301
816
dat doen ze niet voor nx.
dan verwacht ik over een week of 2 ook wel ander nieuws.
misschien wel de kaartverkoop.
20.000 weekendkaarten die de verkoop in gaan zonder dat er een naam bekend is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
vorige keer dat Pinkpop op deze wijze aan de site sleutelde, kwam een week later pas het nieuws bericht van P!nk op de site. Dat was wel nog in het Pinkpop 2022 design van de pagina, zoals nu eigenlijk
 
  • Haha
Waarderingen: Sjakie de Wit

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.809
1.937
vorige keer dat Pinkpop op deze wijze aan de site sleutelde, kwam een week later pas het nieuws bericht van P!nk op de site. Dat was wel nog in het Pinkpop 2022 design van de pagina, zoals nu eigenlijk
Ze sleutelen nu wel heel veel en snel.....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.269
2.600
vorige keer dat Pinkpop op deze wijze aan de site sleutelde, kwam een week later pas het nieuws bericht van P!nk op de site. Dat was wel nog in het Pinkpop 2022 design van de pagina, zoals nu eigenlijk
We hebben het juist hier erover dat Rammstein wordt uitgesloten. Ik vind het juist opvallend dat net nu Pinkpop de site gaat aanpassen na de aankondiging van Rammstein. Ik verwacht nu eigenlijk Rammstein als eerste headliner? Zodat deze naam eruit is voordat ook de stadion shows in de verkoop gaan.

Voordat er mensen zijn die zeggen . “Alleen stadions” dat deed P!nk vorig jaar ook in Europa op Pinkpop en Werchter Boutique na 😉

Of heb ik iets gemist en is Rammstein definitief niet mogelijk?
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken