Pinkpop 2024

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
Dave Matthews band April Afaslive, denk dat ze na de zakenshows in Europe een festival seizoen meepakken, lijkt me kanshebber voor PP net als Keane ook April Afaslive, beide maar met potlood opschrijven
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Ander berichtje mogelijk dat camping B in de toekomst kleiner wordt de gemeente wil er recreatiehuisjes gaan vestigingen. Grote kans dat er minder plek beschikbaar is in de toekomst.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
geloof me, dat wil je niet


The Cure... precies zo'n headliner die totaal doodsloeg als een lauw bier met alle bezoekers die wachte op Armin van Buuren, tegen het nivo "sneu" aan

goed voorbeeld dat de opzet van zo'n co-headline constructie dat jaar op Pinkpop misplaatst was, helemaal als er tegenover de eerste headliner/The Cure geen goed alternatief is op een uitprobeersel van een silent disco na... Er had toen tijdens The Cure op Noord ook iets van een dj-act moeten staan imo

edit: en niet te vergeten al die mensen die meer op een schermpje tijdens The Cure de finale van de UEFA Nations Leugue Nederland - Portugal aan het volgen waren ipv The Cure (dat imo geweldig was fyi, ik stond net achter het hek van de security ring) de aandacht die naar The Cure ging was ver te zoeken

Dat van de Cure herken ik helemaal niet maar dat komt misschien omdat ik vooraan stond. Vanaf daar echt een fantastische show gezien. Wellicht dat achter me iedereen stond te slapen ;)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
481
194
Zou gaan om zeker 15% van dat terrein.

Vakantiepark Rouenhof: Landgraaf wil van zwart naar groen https://www.1limburg.nl/nieuws/2287895/vakantiepark-rouenhof-landgraaf-wil-van-zwart-naar-groen #1limburg
Tja of een gelegenheid voor een mooie samenwerking. Want er zijn niet veel hotels/vakantiehuisjes in de buurt (loopafstand van het terrein).

Volgens mij de dichtsbijzijnde camping met huisjes is de watertoren en dit is niet echt een loopafstand.
Zelf heb ik het er wel voor over om wat extra te betalen voor een huisje op loopafstand.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.267
3.843
Tja of een gelegenheid voor een mooie samenwerking. Want er zijn niet veel hotels/vakantiehuisjes in de buurt (loopafstand van het terrein).

Volgens mij de dichtsbijzijnde camping met huisjes is de watertoren en dit is niet echt een loopafstand.
Zelf heb ik het er wel voor over om wat extra te betalen voor een huisje op loopafstand.
Mochten de huisjes er ooit komen, zal er vast wel een samenwerking zijn tijdens het Pinkpop weekend. Echter, als het gaat om 15% van het terrein van camping B, is er voor zo'n ruim 3000 (of meer) weekendbezoekers geen plek op camping B meer. Die huisjes gaan dat gat uiteraard niet opvullen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Dat van de Cure herken ik helemaal niet maar dat komt misschien omdat ik vooraan stond. Vanaf daar echt een fantastische show gezien. Wellicht dat achter me iedereen stond te slapen ;)
Ik stond ook in het voorvak. Liep na ongeveer anderhalf uur vrij leeg en vervolgens kwamen er al vrij veel mensen voor Armin het vak in.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
Ik stond ook in het voorvak. Liep na ongeveer anderhalf uur vrij leeg en vervolgens kwamen er al vrij veel mensen voor Armin het vak in.
Ik stond achterin, het kwam daar niet echt over. Een paar haakte af binnen een uurtje en gingen bijvoorbeeld kijken bij de silent disco en kwamen teleurgesteld terug omdat het daar overvol was. Veld voelde achterin ook leeg en de mensen niet geinteresseerd. Op het einde kon ik verassend ver naar voor schuiven, vgm zelfs het voorvak in. In ieder geval was voor mij de conclusie dat The Cure en het gemiddelde PP publiek geen match (meer) is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
iemand nog aanvulling hier op?
mogelijke headliners in 2024

concreet tours / zeer sterke geruchten in 2024:
Green Day, verwacht een nieuw album en een geruchten over een tour die mogelijk aansluit op 30 jaar Dookie, VS festivaldata doorzetten in 2024 naar EU? Ik gok een festivalrun...
Rammstein, zouden sterk gerucht zijn voor Download UK. Daarnaast een gerucht dat er een run met festival gigs zou kunnen komen.
Bring Me The Horizon, duiken wel op nu hier en daar, maar de vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Foo Fighters, staan 22-06 in Londen,met een gat van 2 dagen tot Cardiff. Het is onduidelijk of ze festivaldagen gaan inplannen die aansluiten op de stadion shows in UK. Als de festival data niet aansluitende data zijn, was Pinkpop al lang uitgesloten. Geen Pinkpop in 2024 lijkt het te zijn.
Aerosmith, touren door in 2024 voorlopig alleen Amerikaanse data, na de laatste cancel verwacht van terug boeken van de gigs.
Bruno Mars, trekt de tour door in 2024, Amerika en Isreal eind 2023 en begin 2024 een run aan gigs in Tokyo al bevestigd.
Bon Jovi, komt een tour van in 2024 door gitarist Phil X bevestigd, maar imo onwaarschijnlijk voor festivals, wie weet?
Queen, trekken de tour door in 2024, Japan in februari 2024 al aangekondigd
Iron Maiden, hiervan is bekend dat de manager heeft gezegd dat ze doortouren in 2024, ook sterk gerucht Download UK.
Avenged Sevenfold, naast Rammstein en Iron Maiden sterk gerucht voor Download UK. Een jaar uitgestelde tour word verwacht! De vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Post Malone, nieuw album, ik neem aan een tour en zou op de Pinkpop 2020 editie staan?Je kan verwachten dat de huidige tour door gezet gaat worden.
Springsteen, geruchten over shows, maar je weet nooit wat er nog bij geprikt kan worden? In ieder geval in 2024 in augustus zoals dit jaar weer VS data.

nog vage geruchten:
Muse, verwacht ik dat de wereld tour minstens door trekt in Zuid Amerika, wellicht ook EU?
Pearl Jam nieuw album in 2024, is natuurlijk wachten op een tour.
Maneskin, verwacht ik wel op festivals op hoge spots.
Mumford & Sons zouden imo EU kunnen doen aankomende zomer.
The Killers met nieuw werk, zie wel een tour ontstaan.
AC/DC, het gerucht blijft hangen dat ze eindelijk touren in 2024, oa gerucht uit Spanje?
Rolling Stones, nieuw album en weten qua touren niet van ophouden.
Oasis, reunie wordt wel eens hardop genoemd in 1 adem met Glastonbury, of is dat een in leven gehoude wens van de bezoekers?
Dua Lipa, ook veel genoemde naam voor oa Glastonbury.
Rihanna, idem bij de geruchten voor Glastonbury, maar dan laat ik het voorlopig bij de Glasto geruchten.
U2, er was ooit een gerucht over een geplande tour met outdoor gigs na de Las Vegas shows wellicht?
Billie Eilish werd als 1 van de namen genoemd als wens voor Pinkpop (evenals Muse en Foo Fighters), maar nog geen concrete aanwijzing van tour in 2024?
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.043
iemand nog aanvulling hier op?
mogelijke headliners in 2024

concreet tours / zeer sterke geruchten in 2024:
Green Day, verwacht een nieuw album en een geruchten over een tour die mogelijk aansluit op 30 jaar Dookie, VS festivaldata doorzetten in 2024 naar EU? Ik gok een festivalrun...
Rammstein, zouden sterk gerucht zijn voor Download UK. Daarnaast een gerucht dat er een run met festival gigs zou kunnen komen.
Bring Me The Horizon, duiken wel op nu hier en daar, maar de vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Foo Fighters, staan 22-06 in Londen,met een gat van 2 dagen tot Cardiff. Het is onduidelijk of ze festivaldagen gaan inplannen die aansluiten op de stadion shows in UK. Als de festival data niet aansluitende data zijn, was Pinkpop al lang uitgesloten. Geen Pinkpop in 2024 lijkt het te zijn.
Aerosmith, touren door in 2024 voorlopig alleen Amerikaanse data, na de laatste cancel verwacht van terug boeken van de gigs.
Bruno Mars, trekt de tour door in 2024, Amerika en Isreal eind 2023 en begin 2024 een run aan gigs in Tokyo al bevestigd.
Bon Jovi, komt een tour van in 2024 door gitarist Phil X bevestigd, maar imo onwaarschijnlijk voor festivals, wie weet?
Queen, trekken de tour door in 2024, Japan in februari 2024 al aangekondigd
Iron Maiden, hiervan is bekend dat de manager heeft gezegd dat ze doortouren in 2024, ook sterk gerucht Download UK.
Avenged Sevenfold, naast Rammstein en Iron Maiden sterk gerucht voor Download UK. Een jaar uitgestelde tour word verwacht! De vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Post Malone, nieuw album, ik neem aan een tour en zou op de Pinkpop 2020 editie staan?Je kan verwachten dat de huidige tour door gezet gaat worden.
Springsteen, geruchten over shows, maar je weet nooit wat er nog bij geprikt kan worden? In ieder geval in 2024 in augustus zoals dit jaar weer VS data.

nog vage geruchten:
Muse, verwacht ik dat de wereld tour minstens door trekt in Zuid Amerika, wellicht ook EU?
Pearl Jam nieuw album in 2024, is natuurlijk wachten op een tour.
Maneskin, verwacht ik wel op festivals op hoge spots.
Mumford & Sons zouden imo EU kunnen doen aankomende zomer.
The Killers met nieuw werk, zie wel een tour ontstaan.
AC/DC, het gerucht blijft hangen dat ze eindelijk touren in 2024, oa gerucht uit Spanje?
Rolling Stones, nieuw album en weten qua touren niet van ophouden.
Oasis, reunie wordt wel eens hardop genoemd in 1 adem met Glastonbury, of is dat een in leven gehoude wens van de bezoekers?
Dua Lipa, ook veel genoemde naam voor oa Glastonbury.
Rihanna, idem bij de geruchten voor Glastonbury, maar dan laat ik het voorlopig bij de Glasto geruchten.
U2, er was ooit een gerucht over een geplande tour met outdoor gigs na de Las Vegas shows wellicht?
Billie Eilish werd als 1 van de namen genoemd als wens voor Pinkpop (evenals Muse en Foo Fighters), maar nog geen concrete aanwijzing van tour in 2024?
Mis ik nou The Who, Dennis? 😄
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Het was bij The Cure wel drukker dan bij de andere headliners in dat jaar, voor mijn gevoel. Stond zelf middenvoor maar ben zelf in de pauze voor de toegift met best wat anderen het voorvak uit gegaan. Zo'n lange set blijft toch een strijd zonder eten/drinken/sanitair als je een beetje van voor wilt staan. Een van de redenen waarom ik voorstander ben van headlinesets van 90 of 75 minuten. Op de terugweg trouwens heel wat mensen zien genieten van de hits.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
iemand nog aanvulling hier op?
mogelijke headliners in 2024

concreet tours / zeer sterke geruchten in 2024:
Green Day, verwacht een nieuw album en een geruchten over een tour die mogelijk aansluit op 30 jaar Dookie, VS festivaldata doorzetten in 2024 naar EU? Ik gok een festivalrun...
Rammstein, zouden sterk gerucht zijn voor Download UK. Daarnaast een gerucht dat er een run met festival gigs zou kunnen komen.
Bring Me The Horizon, duiken wel op nu hier en daar, maar de vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Foo Fighters, staan 22-06 in Londen,met een gat van 2 dagen tot Cardiff. Het is onduidelijk of ze festivaldagen gaan inplannen die aansluiten op de stadion shows in UK. Als de festival data niet aansluitende data zijn, was Pinkpop al lang uitgesloten. Geen Pinkpop in 2024 lijkt het te zijn.
Aerosmith, touren door in 2024 voorlopig alleen Amerikaanse data, na de laatste cancel verwacht van terug boeken van de gigs.
Bruno Mars, trekt de tour door in 2024, Amerika en Isreal eind 2023 en begin 2024 een run aan gigs in Tokyo al bevestigd.
Bon Jovi, komt een tour van in 2024 door gitarist Phil X bevestigd, maar imo onwaarschijnlijk voor festivals, wie weet?
Queen, trekken de tour door in 2024, Japan in februari 2024 al aangekondigd
Iron Maiden, hiervan is bekend dat de manager heeft gezegd dat ze doortouren in 2024, ook sterk gerucht Download UK.
Avenged Sevenfold, naast Rammstein en Iron Maiden sterk gerucht voor Download UK. Een jaar uitgestelde tour word verwacht! De vraag is of dit een Pinkpop headliner of een Noord aflsuiter is.
Post Malone, nieuw album, ik neem aan een tour en zou op de Pinkpop 2020 editie staan?Je kan verwachten dat de huidige tour door gezet gaat worden.
Springsteen, geruchten over shows, maar je weet nooit wat er nog bij geprikt kan worden? In ieder geval in 2024 in augustus zoals dit jaar weer VS data.

nog vage geruchten:
Muse, verwacht ik dat de wereld tour minstens door trekt in Zuid Amerika, wellicht ook EU?
Pearl Jam nieuw album in 2024, is natuurlijk wachten op een tour.
Maneskin, verwacht ik wel op festivals op hoge spots.
Mumford & Sons zouden imo EU kunnen doen aankomende zomer.
The Killers met nieuw werk, zie wel een tour ontstaan.
AC/DC, het gerucht blijft hangen dat ze eindelijk touren in 2024, oa gerucht uit Spanje?
Rolling Stones, nieuw album en weten qua touren niet van ophouden.
Oasis, reunie wordt wel eens hardop genoemd in 1 adem met Glastonbury, of is dat een in leven gehoude wens van de bezoekers?
Dua Lipa, ook veel genoemde naam voor oa Glastonbury.
Rihanna, idem bij de geruchten voor Glastonbury, maar dan laat ik het voorlopig bij de Glasto geruchten.
U2, er was ooit een gerucht over een geplande tour met outdoor gigs na de Las Vegas shows wellicht?
Billie Eilish werd als 1 van de namen genoemd als wens voor Pinkpop (evenals Muse en Foo Fighters), maar nog geen concrete aanwijzing van tour in 2024?
John Mayer, 2x Ziggo in een zucht uitverkocht. Vraag is of hij de tour met nog een rondje EU festivals wil verlengen en of solo werkt als headliner
Paul McCartney, lijkt in 2024 te gaan touren.
Ed Sheeran, schijnt ergens te hebben gezegd in 2024 in Azie te touren, wellicht zit er nog een klein festivalrondje Europa in maar kans lijkt mij erg klein
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.494
6.167
Zou McCartney nog een keer een rondje festivals doen na die perfecte afsluiting op Glastonbury? Ik zie die eerder alleen voor eigen shows gaan nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken