Pinkpop 2024

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
400
140
toevallig staat Maneskin 3 september in Hannover... zie die best een hoge spot pakken op Hurricane/Southside en 'iets' zeggen tijdens het concert

edit : acts die op het affiche stonden van Rock am Ring 2022 en 2023 zijn imo ook kanshebbers voor Hu/So 2024, Green Day bijvoorbeeld. Afgelopen jaar had Hu/So Muse, dus die staan daar 2024 sowieso niet. bijvoorbeeld...

De post van het Southside festival omtrent de prijsverhoging en snelle aankondiging van bands begint met:

"Attenzione, attenzione: Die nächste Preisstufe steht an!"

;););)
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
ondertussen al een beetje bezig met wat eventueel Gouden Tips kunnen zijn, mocht Pinkpop deze weer starten voor 2024.
Ik denk sowieso The Last Dinner Party ga opgeven.
Daarnaast Zoë Livay, dat is dat meisje van de NS reclame achtergrondmuziek... Lijkt me overigens sowieso wel een geschikte voor Stage 4 imo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Bring Me The Horizon een week na Pinkpop in Finland.

Stonden al eens eerder op Pinkpop, toch?
denk dat de metal-festivals ook wel in de running zijn, maakt de kans kleiner. maar zou een leuke toevoeging zijn

zoals Graspop is volgens mij al laatste keer 2014
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
en Bring Me The Horizon kan ook een headliner op Hu/So worden imo....

die komen binnenkort ook met nieuws, zei je gisteren @Franzzz
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
...tja...

en ik ga het toch zeggen, durf het eigenlijk niet te noemen...
maar...
wellicht is Rammstein een kanshebber als Pinkpop headliner als ze festivals gaan doen in een tour in 2024?
waren/zijn gerucht voor Download UK, de week voor Pinkpop?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
...tja...

en ik ga het toch zeggen, durf het eigenlijk niet te noemen...
maar...
wellicht is Rammstein een kanshebber als Pinkpop headliner als ze festivals gaan doen in een tour in 2024?
waren/zijn gerucht voor Download UK, de week voor Pinkpop?
Waarom niet. Dat onderzoek is afgelopen en er is geen vervolging ingesteld. Dan moet je ook weer verder kunnen. Ik volg ze verder niet dus heb ook geen idee of ze nog veel festivals doen??
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.448
8.052
never mind, BMTH stond 2022 nog op Hu/So... is Pinkpop wellicht een kanshebbertje, mits ze niet kiezen voor de metal-festivals in dat weekend uiteraard
Aangezien Hellfest nu in een ander weekend zit zal het mee vallen, en zal Pinkpop komend jaar wat minder concurrentie hebben met het boeken van grote metal bands.

Copenhell, Graspop en Pinkpop zijn wel prima te combineren. Vooral met het feit dat Copenhell al op Woensdag begint en Graspop op Donderdag.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken