Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Waar ik Dennis dan natuurlijk een klein beetje gelijk in moet geven: zo'n act zal Stage 4 wel openen,
ik heb nooit Stage 4 gezegd? ik heb gezegd dat ik denk dat de lege spot op Noord op de vrijdag gelijktijdig met de tent opener (Jiri11 in 2024) hiermee opgevuld kan worden.

afhankelijk van de populariteit die deze act gaat opbouwen, kan die hoger op het affiche komen (later op de dag op Zuid of Noord), of lager op het affiche (in de tent of Stage 4). Maar dat is echt afhankelijk van de media aandacht, airplay, hitlijsten, rating op digitale platformen, impact van de uit te brengen nummer(s). Dat moet in de komende maanden duidelijk worden. Denk ik...

persoonlijk vind ik deze hoofdprijs beter bij Concert at Sea passen dan bij Pinkpop... Maar of het wel of niet een succesvolle beslissing is, dat kunnen we pas 24 juni zeggen imo
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Inderdaad, heb ook veel liever dat ze op DTRH een kleinere headliner zetten met meer identiteit dan een band die het goed doet op de radio.

Maar is het niet beter voor die band om volgend jaar alleen de eigen zaalshows te doen en in 2025 een hoge Pinkpop spot in te vullen? Dan creëer je nog enige vorm van schaarste.

Zo das best wel een pretentieuze opmerking. Meer identiteit.......hahaha
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
531
244
Ze kunnen hem natuurlijk ook gewoon op de camping programmeren of de jaarlijkse buurtborrel die ieder jaar plaats vind voor pinkpop 😜.

Ik heb er geen probleem mee dat ze winnaars van een talentenjacht een podium willen geven, maar heb toch het idee dat bij pinkpop je zo iets uit de popronde moet halen en niet zo’n super comercieel sbs programma.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.144
2.086
Zo das best wel een pretentieuze opmerking. Meer identiteit.......hahaha
Misschien had ik hier beter uitstraling neer kunnen zetten ipv identiteit. Maar je kan er misschien wel uit opmerken dat ik NBT (nog steeds) een beetje zoutloos vind.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
ik rol dat SBS programma compleet blanco in vanavond, maar ik heb eens even wat opgezocht van Gideon Luciana, eerste indruk : indrukwekkend stemgeluid heeft die kerel!!
Timmert al een tijdje aan de weg, heeft er blijkbaar ook al Voice deelname op zitten.
maar z'n YouTube en Spotify kanaal laten wel zien dat er nog wat werk uitgebracht moet worden om een goeie set te vullen, dus ben wel benieuwd naar werk dat uitgebracht gaat worden komende maanden om een beter oordeel te hebben
Dat programma is best wel kut. Gideon kan best wel zingen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Het ergste blijft dat sommigen hier, en dat merk ik in alle topics (o.a. lowlands), gewoon alles recht blijven lullen. Als het Zanger Rinus was geweest met Tino Martin als gastartiest was het voor enkele hier ook prima. Dat is ook direct het probleem van Pinkpop, het hoeft niet altijd roze te zijn hè.
Go Rammstein Go!!
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Descor1995 en Timmetje

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
400
140
Het Hurricane/Southside festival in Duitsland meldt dat volgende week dinsdag (5 september) de prijzen van het festivalkaartje omhoog gaan. In hetzelfde bericht geven ze aan dat heel snel de eerste namen zullen volgen. Wellicht eind volgende week al?

Aangezien het festival in hetzelfde weekend als Pinkpop plaats vindt en altijd wat overlap heeft met Pinkpop qua namen krijgen we wellicht een eerste idee wat er volgend jaar allemaal gaat touren in de Pinkpop periode.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Bob105

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Het Hurricane/Southside festival in Duitsland meldt dat volgende week dinsdag (5 september) de prijzen van het festivalkaartje omhoog gaan. In hetzelfde bericht geven ze aan dat heel snel de eerste namen zullen volgen. Wellicht eind volgende week al?

Aangezien het festival in hetzelfde weekend als Pinkpop plaats vindt en altijd wat overloop heeft met Pinkpop krijgen we wellicht een eerste idee wat er volgend jaar allemaal gaat touren in de Pinkpop periode.
toevallig staat Maneskin 3 september in Hannover... zie die best een hoge spot pakken op Hurricane/Southside en 'iets' zeggen tijdens het concert

edit : acts die op het affiche stonden van Rock am Ring 2022 en 2023 zijn imo ook kanshebbers voor Hu/So 2024, Green Day bijvoorbeeld. Afgelopen jaar had Hu/So Muse, dus die staan daar 2024 sowieso niet. bijvoorbeeld...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken