Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Springsteen zou natuurlijk kunnen want hij stond er 2 keer. Alleen zijn er nu geruchten dat hij in de Kuip staat begin juli. Rammstein zou ook prima kunnen. Acts als bv Queen en Bon Jovi geloof ik niet in. Die staan gewoon niet op PP. Doen bijna nooit of eigenlijk nooit festivals. Gaan voor PP geen uitzondering maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Die komen niet voor minder. En ze waren een prima headliner op Pukkelpop, vorig weekend.
denk ik ook...

daarnaast durf ik niet al te groot te denken, vandaar dat ik Springsteen, AC/DC, Stones of 'die 2 broers die als reünie gerucht voor Glasto af en toe genoemd worden', allemaal niet in mijn gok op te nemen. Ik vind Bruno Mars al een gewaagde hoge gok...

ik verwacht een set headliners waarvan het gros hier zal komen melden dat het maar matig is...
dus Green Day en The Killers kom er maar in 😉
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Maar dat is toch ook best matig... dan moet er een fantastisch dagprogramma tegenover staan.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Eerst maar eens zien hoe The Killers uit hun crisis komen. Wie weet stapt Flowers er wel uit (fingers crossed).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Ben wel fan van The Killers en Green Day kan ik ook wel weer eens aan. Denk dat het de kassa verder weinig goeds zal doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Ben wel fan van The Killers en Green Day kan ik ook wel weer eens aan. Denk dat het de kassa verder weinig goeds zal doen.
The Killers. Ik weet het niet hoor. Hoeveel hits hebben ze gehad? Ze kunnen er nog geen halve setlist mee vullen. En daar kijkt PP toch wel naar heb ik het idee. Green Day vind ik prima al hoop ik dat ze dat gelul tussen de nummers door beperken tot een minimum!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en TBK

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
164
135
Zijn ook absoluut niet mijn favoriete namen (zal er wel naar kijken), maar denk wel dat dit een heel realistisch rijtje is. Zoals Kings of Leon - The Cure - Post Malone dat ook is.

Grote namen zoals de Stones, U2 en Coldplay zie ik simpelweg niet de route naar Pinkpop nemen en AC/DC, Aerosmith en Bon Jovi worden echt niet meer geboekt als headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.077
494
Ben wel fan van The Killers en Green Day kan ik ook wel weer eens aan. Denk dat het de kassa verder weinig goeds zal doen.
Niet echt champions league headliners imo.Eerst maar eens afwachten wie er tourt in 2024 en festivals speelt.De rest van het dagprogramma daar mag ook wel een tandje bij.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Kings of Leon gaat niet gebeuren. Dan nog eerder The Killers. Maar liever allebei niet. Bij The Cure - Dua Lipa (het oog wil ook wat) - RATM ben ik er 100% bij voor de headliners. Bij The Killers - Green Day - Post Malloot en een bizar sterk programma daaronder voor mij ben ik er ook bij. Kortom; ik zal er waarschijnlijk niet betalend bij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Niet echt champions league headliners imo.Eerst maar eens afwachten wie er tourt in 2024 en festivals speelt.De rest van het dagprogramma daar mag ook wel een tandje bij.

Nee, zeker geen CL niveau. Misschien heb ik me daar als Ajacied nu ook al vroeg mee verzoend en is een kinderhand gauw gevuld ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Niet echt champions league headliners imo.Eerst maar eens afwachten wie er tourt in 2024 en festivals speelt.De rest van het dagprogramma daar mag ook wel een tandje bij.
ik denk dat dat Champions League verhaal is ingehaald door de realiteit van de hoogte van de gages en de wil (of geen wil) om op festivals te spelen van de stadion acts. En dat ook tegenover de verwende tijden die er geweest zijn, met bijvoorbeeld stadion-uitschieters Springsteen, Coldplay of Stones op Pinkpop?

ik wil wel eens zien welke headliners de affiches van bijvoorbeeld Mad Cool, Rock Werchter, Roskilde, Rock am Ring, Firenze Rocks of Pinkpop gaan sieren in 2024...
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
ik denk dat dat Champions League verhaal is ingehaald door de realiteit van de hoogte van de gages en de wil (of geen wil) om op festivals te spelen van de stadion acts. En dat ook tegenover de verwende tijden die er geweest zijn, met bijvoorbeeld stadion-uitschieters Springsteen, Coldplay of Stones op Pinkpop?

ik wil wel eens zien welke headliners de affiches van bijvoorbeeld Mad Cool, Rock Werchter, Roskilde, Rock am Ring, Firenze Rocks of Pinkpop gaan sieren in 2024...
Daar zit wel wat in. Ik vind acts als bv Harry Styles en The Weeknd prima voor een festival als Pinkpop maar daar zijn ze al te groot voor?? of ze doen gewoon zelf liever eigen concerten en dan ook nog eens in grote arena's/stadions die ze met redelijk veel gemak lijken te vullen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.077
494
ik denk dat dat Champions League verhaal is ingehaald door de realiteit van de hoogte van de gages en de wil (of geen wil) om op festivals te spelen van de stadion acts. En dat ook tegenover de verwende tijden die er geweest zijn, met bijvoorbeeld stadion-uitschieters Springsteen, Coldplay of Stones op Pinkpop?

ik wil wel eens zien welke headliners de affiches van bijvoorbeeld Mad Cool, Rock Werchter, Roskilde, Rock am Ring, Firenze Rocks of Pinkpop gaan sieren in 2024...
Ja dat zijn de 2 grote vraagtekens de gages en wel of niet festivals spelen.Zie dus ook geen U2 komen.Misschien kunnen ze wel een grote act de week ervoor strikken zoals dit jaar met The Boss.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Ja dat zijn de 2 grote vraagtekens de gages en wel of niet festivals spelen.Zie dus ook geen U2 komen.Misschien kunnen ze wel een grote act de week ervoor strikken zoals dit jaar met The Boss.
Over gages gesproken. Zou The Boss dan zoveel duurder zijn dan de laatste keer dat hij er stond?? Ik denk ook vaak dat artiesten het gewoon niet zien zitten om op festivals te spelen en daarom doen ze er geen of zoals bv Depeche Mode maar een paar.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
594
379
The Killers. Ik weet het niet hoor. Hoeveel hits hebben ze gehad? Ze kunnen er nog geen halve setlist mee vullen. En daar kijkt PP toch wel naar heb ik het idee. Green Day vind ik prima al hoop ik dat ze dat gelul tussen de nummers door beperken tot een minimum!
The Killers komen met een setlist waarvan iedereen elk nummer kan meezingen! Ze hebben alleen maar hits!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • TBK