Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prima band, echt, begrijp me niet verkeerd. Heb die setlist even bekeken. Ik kwam tot 5. Ik weet zeker dat de gemiddelde Pinkpop bezoeker niet heel die setlist gaat mee staan blairen...
En ik denk ook dat ze te weinig kaarten doen verkopen. Zo'n Ziggo Dome krijgen ze wel vol maar of er nou veel mensen puur voor The Killers naar PP zouden afreizen? Al zal ik hier weer geen vrienden mee maken
En ik denk ook dat ze te weinig kaarten doen verkopen. Zo'n Ziggo Dome krijgen ze wel vol maar of er nou veel mensen puur voor The Killers naar PP zouden afreizen? Al zal ik hier weer geen vrienden mee maken
The Killers. Ik weet het niet hoor. Hoeveel hits hebben ze gehad? Ze kunnen er nog geen halve setlist mee vullen. En daar kijkt PP toch wel naar heb ik het idee. Green Day vind ik prima al hoop ik dat ze dat gelul tussen de nummers door beperken tot een minimum!
Maar ja, dat geldt voor elke headliner natuurlijk. ‘Bijna de helft’ is best veel voor een mainstream publiek als dat van Pinkpop. Je kan zeggen van The Killers wat je wilt, maar ze hebben in ieder geval al 4 kneiters van hits die iedereen wel kent.
The Killers van 20:00-21:15 en daarna Green Day van 22:15-00:00 zou een goede deal zijn. Verkoopt genoeg, Green Day wat minder tijd zodat ze meer moeten spelen ipv lullen en zou werken op Pinkpop. Nu hopen dat de ego's van beide bands het aankunnen.
Dennis, je bent bewust bezig om de verwachtingen te temperen? Waar jij voorheen met namen kwam als bv Beyoncé, Bruce Springsteen, Coldplay en Taylor Swift ga je nu plotseling zeggen dat PP headliners gaat boeken voor 2024 die geen dag meer kunnen dragen. ️