Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
The Killers komen met een setlist waarvan iedereen elk nummer kan meezingen! Ze hebben alleen maar hits!
Prima band, echt, begrijp me niet verkeerd. Heb die setlist even bekeken. Ik kwam tot 5. Ik weet zeker dat de gemiddelde Pinkpop bezoeker niet heel die setlist gaat mee staan blairen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
En ik denk ook dat ze te weinig kaarten doen verkopen. Zo'n Ziggo Dome krijgen ze wel vol maar of er nou veel mensen puur voor The Killers naar PP zouden afreizen? Al zal ik hier weer geen vrienden mee maken 😂
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
En ik denk ook dat ze te weinig kaarten doen verkopen. Zo'n Ziggo Dome krijgen ze wel vol maar of er nou veel mensen puur voor The Killers naar PP zouden afreizen? Al zal ik hier weer geen vrienden mee maken 😂
Hm, volgens mij is het merendeel het met je eens hoor. Is gewoon te licht
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Waren niet voor niets op rw samen met rhcp en toen stonden ze als 2de naam aangeven zie ze maar als een niveau QOTSA
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
426
120
The Killers. Ik weet het niet hoor. Hoeveel hits hebben ze gehad? Ze kunnen er nog geen halve setlist mee vullen. En daar kijkt PP toch wel naar heb ik het idee. Green Day vind ik prima al hoop ik dat ze dat gelul tussen de nummers door beperken tot een minimum!
Genoeg Hits voor 1,5 uur 2013 was ik ook blij verrast!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Waren niet voor niets op rw samen met rhcp en toen stonden ze als 2de naam aangeven zie ze maar als een niveau QOTSA
Ja, dat bedoel ik. Gaan zo'n dag niet kunnen dragen. Daar zal goed bij/rond geprogrammeerd moeten worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.081
8.732
Ik ben fan, maar denk toch dat het overgrote deel nog niet de helft kan mee zingen.
Maar ja, dat geldt voor elke headliner natuurlijk. ‘Bijna de helft’ is best veel voor een mainstream publiek als dat van Pinkpop. Je kan zeggen van The Killers wat je wilt, maar ze hebben in ieder geval al 4 kneiters van hits die iedereen wel kent.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.342
6.577
The Killers van 20:00-21:15 en daarna Green Day van 22:15-00:00 zou een goede deal zijn. Verkoopt genoeg, Green Day wat minder tijd zodat ze meer moeten spelen ipv lullen en zou werken op Pinkpop. Nu hopen dat de ego's van beide bands het aankunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
zullen we een wedje leggen dat dat voor alle 3 de headliners op gaat van Pinkpop 2024?
Dennis, je bent bewust bezig om de verwachtingen te temperen? Waar jij voorheen met namen kwam als bv Beyoncé, Bruce Springsteen, Coldplay en Taylor Swift ga je nu plotseling zeggen dat PP headliners gaat boeken voor 2024 die geen dag meer kunnen dragen. 🤔❓️
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Ik zou bijna zeggen, u heeft al iets horen waaien of verklaar u nader 😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken