Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pinkpop knalt gewoon donderdagavond, daags voor de verkoop van Werchter start, een geweldig programma online. Allerlei app-groepjes helemaal in de stress over wat nou te doen
Is Pearl Jam zo exclusief om te wachten met aankondigen? Dan kan je ook beginnen met bv Dua Lipa.... Tenzij ze die niet hebben natuurlijk. De strategie van aankondigen ontgaat mij even bij PP.
Is Pearl Jam zo exclusief om te wachten met aankondigen? Dan kan je ook beginnen met bv Dua Lipa.... Tenzij ze die niet hebben natuurlijk. De strategie van aankondigen ontgaat mij even bij PP.
Inderdaad,zou best teleurstellend zijn als PJ als eerste zou worden gepresenteerd. Is dat het lange wachtten waard?Benieuwd hoe dat wordt ontvangen door de PP gemeenschap.
Ja, die heeft enkel de Europese tour bevestigd op Facebook. Een andere insider is op de hoogte van Amerikaanse data echter voor Europa is het erg lastig om data te krijgen...
Pearl Jam is de donderdag naam van Rock Werchter en kan nog niet worden aangekondigd. Zelfde geldt voor Pinkpop die moeten ook wachten.
Maneskin is de “kleinere” headliner van Pinkpop ze wachten met aankondigen omdat dit de kleinste naam is van de drie. En ze hebben anders lange pauze van stilte.
De laatste Pinkpop headliner is de Werchter Boutique naam die nog onbekend is.
Dua Lipa en Ed Sheeran “misgelopen” ?
Eindresultaat:
Een headliner deelt Pinkpop met boutique net zoals in 2023 (P!nk) , 2018 ( Bruno Mars)
Pinkpop deelt twee headliners met Rock Werchter. Zoals in 2022.
Zou zomaar kunnen. Op het forum verschijnt vanavond de info dat 13 februari ze met een aankondiging komen. Het lijkt me sterk allemaal maar goed, ik drop het ook maar even.
Kan gaan om nieuwe album, Amerikaanse data, algehele tour??
Ook daar worden ze ongeduldig
Dus als PP ze ook heeft kunnen we nog wel even wachten. Als die info klopt natuurlijk.
Edit:
Datum heeft volgens de laatste berichten niets met het nieuwe album te maken. Dus vermoedelijk touraankondiging. Blijft alleen de vraag voor waar maar het lijkt me dat dat voor Amerikaanse data zijn..
Pearl Jam is de donderdag naam van Rock Werchter en kan nog niet worden aangekondigd. Zelfde geldt voor Pinkpop die moeten ook wachten.
Maneskin is de “kleinere” headliner van Pinkpop ze wachten met aankondigen omdat dit de kleinste naam is van de drie. En ze hebben anders lange pauze van stilte.
De laatste Pinkpop headliner is de Werchter Boutique naam die nog onbekend is.
Dua Lipa en Ed Sheeran “misgelopen” ?
Eindresultaat:
Een headliner deelt Pinkpop met boutique net zoals in 2023 (P!nk) , 2018 ( Bruno Mars)
Pinkpop deelt twee headliners met Rock Werchter. Zoals in 2022.
Dit zal wel kloppen!
Werchter mocht aftrappen met de Foo Fighters gelijk de klapper..
Mocht het PJ , Dua Lipa , Maneskin zijn
Wist ik ook wel met welke ik zou beginnen