Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
Of toch een andere naam.Benieuwd of er iets komt deze week.Werchter kan al gaan cashen en ook benieuwd hoe daar de verkoop gaat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Dit zal wel kloppen!
Werchter mocht aftrappen met de Foo Fighters gelijk de klapper..
Werchter kwam na FF met Dua Lipa. De 2e klapper want dat was haar eerste aankondiging. Als PP die ook heeft was dat een prima act om mee te beginnen!
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Mooie namen bij Werchter bijgekomen. Pinkpop is aan zet....

Sum41 lijkt me een zekerheidje met hun afscheidstournee
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Mooie namen bij Werchter bijgekomen. Pinkpop is aan zet....

Sum41 lijkt me een zekerheidje met hun afscheidstournee
Hoop ‘t maar denk dat dit helaas helemaal niet zo zeker is, ze staan op Jera week later. Net als Dropkick Murphy’s. Lijkt me niet dat ze dus ook op PP staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
Ja, die heeft enkel de Europese tour bevestigd op Facebook. Een andere insider is op de hoogte van Amerikaanse data echter voor Europa is het erg lastig om data te krijgen...
volgens mij is Dublin (nog altijd) een gerucht voor Pearl Jam tijdens Pinkpop... da's meestal een teken dat het alleen Ziggo gaat worden
 

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
18
30
Op de Festileaks homepage staat nu the Cure +3 bevestigd voor Pukkelpop, was dit al bekend? Kan het namelijk nergens terugvinden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
volgens mij is Dublin (nog altijd) een gerucht voor Pearl Jam tijdens Pinkpop... da's meestal een teken dat het alleen Ziggo gaat worden
Ze speculeren er daar op los en de enige festivals die vaak voorbij kwamen waren Firenze, NOS, Werchter en af toe Pinkpop en Mad Cool. Blijft bij speculeren omdat de Griek verder zich niet meld op het forum...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Heerlijk toch dit. Doen ze gewoon weer. Zitten wij hier een heel forum vol te schrijven terwijl de redactie van Festileaks al de leaks heeft 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en Joslittel

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Heerlijk toch dit. Doen ze gewoon weer. Zitten wij hier een heel forum vol te schrijven terwijl de redactie van Festileaks al de leaks heeft 🤣
Met alle namen die hier de revue gepasseerd zijn, hebben we vast wel iets goed gegokt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken