Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
939
413
Hier werd gezegd dat maneskin niet zou komen maar op een ander festival dan ben ik toch benieuwd welke want dtrh heeft ze in iedergeval niet zie dan niet echt een andere festival in die periode maneskin hebben behalve pinkpop
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Als deze week niks bekend gemaakt word is het voor mij persoonlijk beslist dat ik niet naar PP ga. Heb nog 1 concert op het oog waarvoor ik ticket wil scoren en als ik moet gaan wachten tot PP eindelijk hun line-up bekend maakt is dat concert dadelijk uitverkocht. Zou zonde zijn, zeker als blijkt dat PP niks heeft wat mij interreseert.

Vind dat PP organisatie beetje transparanter mag zijn in zoiets. Sure is misschien niet helemaal gelopen als verwacht naar geef dat dan aan i.p.v. dat je fans nu zo ontzettend lang moeten wachten.

Dat is mijn mening in ieder geval...
Je kunt toch gewoon een ticket kopen voor een event dat volgens jou uitverkocht raakt? Als het dan toch Pinkpop wordt, raak je dat andere ticket wel weer kwijt..
Ik zou het persoonlijk raar vinden als er op maandag om 10.00 uur een persbericht zou verschijnen met 'Lieve fans. AC/DC, Bruce, Coldplay en Metallica hebben we niet. Die onderhandelingen zijn mislukt, we boden te weinig. Groetjes en tot het volgende bericht'.. Nog nooit een organisatie gezien die dat zo heeft aangepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Sinds wanneer heeft de pp pagina trouwens cookies?
Nooit eerder een melding van gehad.
Sesame Street Eating GIF by Muppet Wiki
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.065
Als deze week niks bekend gemaakt word is het voor mij persoonlijk beslist dat ik niet naar PP ga. Heb nog 1 concert op het oog waarvoor ik ticket wil scoren en als ik moet gaan wachten tot PP eindelijk hun line-up bekend maakt is dat concert dadelijk uitverkocht. Zou zonde zijn, zeker als blijkt dat PP niks heeft wat mij interreseert.

Vind dat PP organisatie beetje transparanter mag zijn in zoiets. Sure is misschien niet helemaal gelopen als verwacht als ik de mensen hier mag geloven, maar geef dat dan aan i.p.v. dat je fans nu zo ontzettend lang moeten wachten.

Dat is mijn mening in ieder geval...
Grootste onzin die er bestaat. Vroeger kwam de hele line up pas in februari.
Natuurlijk kan je je geld maar 1 keer uitgeven. Alle begrip. Naar welk concert zou je nog willen dan? Het is nou ook niet zo dat bv Werchter op 1 dag is uitverkocht.... Ben het wel met je eens dat PP wel eens iets van zich mag laten horen op hun socials. Iets van we komen er aan of datum met de start van de kaartverkoop. Maakt niet uit wat. ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Grootste onzin die er bestaat. Vroeger kwam de hele line up pas in februari.
Natuurlijk kan je je geld maar 1 keer uitgeven. Alle begrip. Naar welk concert zou je nog willen dan? Het is nou ook niet zo dat bv Werchter op 1 dag is uitverkocht.... Ben het wel met je eens dat PP wel eens iets van zich mag laten horen op hun socials. Iets van we komen er aan of datum met de start van de kaartverkoop. Maakt niet uit wat. ...
Ook in 2019 toen er nog een perspresentatie in maart was, werden in november 2018 in ieder geval alvast 2 headliners bekend gemaakt + enkele support acts
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.065
Ook in 2019 toen er nog een perspresentatie in maart was, werden in november 2018 in ieder geval alvast 2 headliners bekend gemaakt + enkele support acts
Ik verwacht echt wel wel wat namen voor het jaar om is. Misschien kunnen ze niet starten met bekend maken zoals ze van plan waren maar een een headliner met een pakketje namen zal wel lukken zeker...
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71

Goed, het is the Daily Mail, maar zoals het geschreven wordt lijkt het dat er voornamelijk stadion shows gedaan worden. Dat zou betekenen dat Werchter, en het handjevol festivals dat haar nu heeft aangekondigd, gewoon een uitzondering is.
Last minute afgeketst en door Mojo in de ArenA gezet?
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608

Goed, het is the Daily Mail, maar zoals het geschreven wordt lijkt het dat er voornamelijk stadion shows gedaan worden. Dat zou betekenen dat Werchter, en het handjevol festivals dat haar nu heeft aangekondigd, gewoon een uitzondering is.
Last minute afgeketst en door Mojo in de ArenA gezet?
Greenday heeft ook een stadiontour, maar dat is ongeveer de helft festivals. Stadiontour is blijkbaar een relatief begrip.
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Grootste onzin die er bestaat. Vroeger kwam de hele line up pas in februari.
Natuurlijk kan je je geld maar 1 keer uitgeven. Alle begrip. Naar welk concert zou je nog willen dan? Het is nou ook niet zo dat bv Werchter op 1 dag is uitverkocht.... Ben het wel met je eens dat PP wel eens iets van zich mag laten horen op hun socials. Iets van we komen er aan of datum met de start van de kaartverkoop. Maakt niet uit wat. ...
Met daarbij de kanttekening dat je voor Pinkpop via Ticketswap altijd nog wel een kaart zal kunnen scoren, als je notificaties op je telefoon aan zet van de app. Hoe groter het evenement, hoe meer mensen die last minute toch niet meer kunnen of willen. Ik heb het bij Pinkpop ook vaker meegemaakt dat vrienden van me last minute toch meegingen naar Pinkpop en tientallen euro's minder betaalden dan ik voor mijn voorverkoop kaart betaald had..
Verder: als er een band waar je ontzettend fan van bent een los concert doen zou ik altijd een kaartje kopen. Kan geen festival tegenop.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
12:00 uur... weer een doelloze F5. Even leek het erop alsof het laden langer duurde. Maar wederom blijven we wachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken