Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
daarom verwacht ik voorlopig niets (uit Pearl Jam kamp dan.... Pinkpop daarentegen??)
Zie ook mijn bericht 2 pagina's terug. Sta er niet van te kijken dat Pearl Jam die hele tour tegelijk dropt op fie 13e februari wat rond gaat op hun forum...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
968
451
Zie ook mijn bericht 2 pagina's terug. Sta er niet van te kijken dat Pearl Jam die hele tour tegelijk dropt op fie 13e februari wat rond gaat op hun forum...
Ok, als we nog zo lang moeten wachten op die bevestiging dan kunnen ze nog effe een winterslaap houden.... Hebben ze wel Cojones daar in Geleen nu Landgraaf ??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.082
6.157
Gaslight Anthem naar DTRH is wel een gemis voor mij voor Pinkpop... had ze graag weer daar gezien
Ook Last Dinner Party naar DTRH, gezien internationale acts niet op beide verwacht hoeven worden, imo helaas afvaller voor Pinkpop.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.247
10.719
Gaslight Anthem naar DTRH is wel een gemis voor mij voor Pinkpop... had ze graag weer daar gezien
Ook Last Dinner Party naar DTRH, gezien internationale acts niet op beide verwacht hoeven worden, imo helaas afvaller voor Pinkpop.
Ja heel gek. TGA kwam met elk nieuw album altijd op Pinkpop spelen. Heb ze daar zelfs leren kennen in (ik geloof) 2009 als mainstage opener. Waren daar toen enorm door verrast en sindsdien fan geworden en gebleven. Had een mooi weerzien geweest tussen de band en Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
406
307
Gaslight Anthem naar DTRH is wel een gemis voor mij voor Pinkpop... had ze graag weer daar gezien
Ook Last Dinner Party naar DTRH, gezien internationale acts niet op beide verwacht hoeven worden, imo helaas afvaller voor Pinkpop.
Zeker super jammer en weer een gemis, had goede boeking geweest, ze zijn immers altijd super goed!!

Komen echt te veel leuke bands voorbij die op ander festival of eigen concert hebben rond PP waardoor ze niet komen.

Gelukkig zie ik de Gaslight Anthem 16/3 in Tivoli

Is Slash met Myles Kennedy nog een optie voor PP ook meer dan welkom omdanks dat ik die 9/4 al zie in Ziggo
 
Laatst bewerkt:

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Morgen is voorverkoop RW toch. En vrijdag de officiële verkoop. En dus concurrentie voor PP, misschien komen ze dan morgen of vrijdag om een beetje af te leiden van de verkoop van RW en zo misschien meer publiek van Werchter te kapen ofz🤷
 

Joho1913

Playlistbediener
7 nov 2023
16
13
Het maakt voor mensen denk ik echt niet uit als pinkpop een dag voor de verkoop van werchter iets laat horen. Die hebben toch al besloten naar werchter te gaan.
Morgen is voorverkoop RW toch. En vrijdag de officiële verkoop. En dus concurrentie voor PP, misschien komen ze dan morgen of vrijdag om een beetje af te leiden van de verkoop van RW en zo misschien meer publiek van Werchter te kapen ofz🤷
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Het maakt voor mensen denk ik echt niet uit als pinkpop een dag voor de verkoop van werchter iets laat horen. Die hebben toch al besloten naar werchter te gaan.
Hmm er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die uit financieel oogpunt moeten kiezen en het niet allemaal kunnen.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Over Pukkelpop is ook nog niets bekend toch? Is misschien een beetje oftopic. Maar is het vergelijkbaar kwa sfeer met pp of totaal niet? En prijzen? Er is hier vast Iemand die er toevallig geweest is. Vond de line up dit jaar namelijk best interessant. En kwa afstand opzicht ook nog prima te doen.
Is het het overwegen waard of niet?
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Als deze week niks bekend gemaakt word is het voor mij persoonlijk beslist dat ik niet naar PP ga. Heb nog 1 concert op het oog waarvoor ik ticket wil scoren en als ik moet gaan wachten tot PP eindelijk hun line-up bekend maakt is dat concert dadelijk uitverkocht. Zou zonde zijn, zeker als blijkt dat PP niks heeft wat mij interreseert.

Vind dat PP organisatie beetje transparanter mag zijn in zoiets. Sure is misschien niet helemaal gelopen als verwacht als ik de mensen hier mag geloven, maar geef dat dan aan i.p.v. dat je fans nu zo ontzettend lang moeten wachten.

Dat is mijn mening in ieder geval...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken