Pinkpop 2024

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Van mij mogen de volgende namen uit de worp van RW zeker doorkomen:

Avril Lavigne, Royal Blood, Snow Patrol, Nothing But Thieves, Michael Kiwanuka en Roisin Murphy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Hopelijk morgen of echt ten laatste donderdag iets van namen. Als het er eentje is, is het best een heel dikke want ticketverkoop RW start binnenkort…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Hopelijk morgen of echt ten laatste donderdag iets van namen. Als het er eentje is, is het best een heel dikke want ticketverkoop RW start binnenkort…
Volgens mij gaf jimmywe eerder aan dat het niet zo hoefde te zijn dat we hoefden te wachten tot de allerlaatste dag van november. Dus morgen nieuws dan tenzij er dingen zijn veranderd/mis gelopen....
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Niet om pessimistisch te zijn, maar heb het gevoel dat het niet 100% zoals gepland aan het lopen is. Maar ik geef de hoop niet op!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Hoe groot is de kans eigenlijk dat acts zoals YUNGBLUD, Avril Lavigne, Snow Patrol, Michael Kiwanuka en Nothing But Thieves doorkomen naar Pinkpop? Zou ik heel erg fijn vinden wel haha
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Hoe groot is de kans eigenlijk dat acts zoals YUNGBLUD, Avril Lavigne, Snow Patrol en Nothing But Thieves doorkomen naar Pinkpop? Zou ik heel erg fijn vinden wel haha
NBT gaat hem niet worden ivm andere tourdata. Snow Patrol kan heel goed echter waren de laatste keer headliner op Bospop. AL zie ik wel komen. Yungblud heb ik geen idee van.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
763
983
Ik zie nog dagje met YUNGBLUD en Maneskin als bovenkant gebeuren. Misschien nog met Avril Lavigne ervoor, om toch beetje gewicht toe te voegen.
 

Stofflelawson

Nieuw lid
28 nov 2023
4
7
Hallo iedereen,ben nieuw hier en net voor het eerst hier geregistreerd alhoewel ik al vele jaren met plezier meelees
Afkomstig uit West Vlaanderen,Belgie
Ben al enkele malen op pinkpop geweest en natuurlijk ook het legendarisch jaar met de metallica storm en dit jaar was ik er ook
Zoals zoveel mensen ben ik ook benieuwd voor volgend jaar… greetzz
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Lijkt wel of ze de boot hebben gemist,en komen ze ja met wat???Eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen voor PP.Kon wel eens een magere editie worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Lijkt wel of ze de boot hebben gemist,en komen ze ja met wat???Eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen voor PP.Kon wel eens een magere editie worden.
Ze zijn misschien wat later dan we gewend zijn. Je zou verwachten dat ze bepaalde acts niet hebben want dan hadden ze die wel al aangekondigd echter eerst maar eens afwachten waar ze mee komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Hallo iedereen,ben nieuw hier en net voor het eerst hier geregistreerd alhoewel ik al vele jaren met plezier meelees
Afkomstig uit West Vlaanderen,Belgie
Ben al enkele malen op pinkpop geweest en natuurlijk ook het legendarisch jaar met de metallica storm en dit jaar was ik er ook
Zoals zoveel mensen ben ik ook benieuwd voor volgend jaar… greetzz
Elk zinnen dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Stofflelawson

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Een kleine hoop is voor mij dat Werchter Boutique en Werchter Classic nog zonder namen zitten (als dat in ieder geval plaats zal vinden komend jaar?).

Ook de Werchter donderdag is nog helemaal leeg.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.902
Het is of een grote klapper waar ze op moeten wachten.
Of het is een fiasco en we krijgen een hele magere editie.
Ik gok het tweede.
Als ze dit jaar niets meer aankondigen dan kun je wel concluderen dat er iets mis is gegaan. Maar er zijn nog zoveel andere opties mogelijk. Misschien wilden ze starten met Pearl Jam maar is dat uitgesteld of hebben ze idd PP afgezegd. Misschien hadden ze Metallica maar hebben die op het laatste moment voor een ander festival gekozen. Dat neemt allemaal niet weg dat ze alsnog kunnen komen met Dua Lipa en/of Ed Sheeran. Is dat logisch qua aankondigingen? Niet echt maar wil niet zeggen dat ze uiteindelijk geen goede line up hebben. Alleen moeten ze dan nu snel schakelen naar wat anders als er iets mis is gelopen.
Vergeet niet dat er nog meer festivals zijn die akelig stil zijn. Mad Cool NOS Alive en Sziget om maar wat te noemen.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Pinkpop knalt gewoon donderdagavond, daags voor de verkoop van Werchter start, een geweldig programma online. Allerlei app-groepjes helemaal in de stress over wat nou te doen :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken