Pinkpop 2024

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Is er iemand hier met tijd teveel die een lijstje van alle mogelijke headliners/sub headliners etc kan maken die op papier zouden kunnen nu met alle aankondigingen?
Ik zou zeggen, gooi het eens in Python:

import requests
from bs4 import BeautifulSoup
from collections import defaultdict

def count_words(url, words):
# Haal de HTML op van de URL
response = requests.get(url)
if response.status_code == 200:
# Maak een BeautifulSoup object van de HTML
soup = BeautifulSoup(response.content, 'html.parser')

# Initialiseer een defaultdict om het aantal voorkomens van elk woord bij te houden
word_count = defaultdict(int)

# Zoek elk woord in de lijst van opgegeven woorden en tel het aantal voorkomens op de webpagina
for word in words:
word_count[word] += soup.get_text().lower().count(word.lower())

return word_count
else:
print("Fout bij het ophalen van de webpagina.")
return None

# Definieer de URL van de webpagina om te scannen
url_to_scan = "https://www.example.com"
# Definieer de woorden waar je naar wilt zoeken
words_to_find = ["woord1", "woord2", "woord3"]

# Roep de functie aan om de woorden te tellen op de opgegeven URL
result = count_words(url_to_scan, words_to_find)

if result:
# Toon het aantal voorkomens van elk woord
for word, count in result.items():
print(f"{word}: {count}")
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Aankondigingen vorig jaar;
P!nk 9:03
RW e.a. 9:00
RHCP e.a. 15:00

Jaar ervoor was Maneskin om 8:29 en Metallica om 9:00. Zo ver ik nog zie.

Andere jaren ook wel wisselend. Soms ook wel in de ochtend via Jan Smeets bij 3FM op de radio.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron1617899607

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Volgens mij zie ik een ander filmpje op de landingpage van Pinkpop.. Toch iets geupdate ..?! Of ik zie natuurlijk spoken 👻
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Sum 41, Royal Blood, Avril Lavigne, Yungblud, Snow Patrol, Khruangbin, dEUS, Michael Kiwanuka, Róisín Murphy, The Last Dinner Party and Nothing But Thieves naar Werchter.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
630
352
Oef, Pinkpop gaat het moeilijk krijgen op te boxen tegen Werchter (Voor mij in elk geval). Hebben al een aantal van mijn lievelingetjes.
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
93
42
Als pinkpop niks bekend maakt deze week gaan ze heel veel bezoekers verliezen aan rock werchter
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Oef, Pinkpop gaat het moeilijk krijgen op te boxen tegen Werchter (Voor mij in elk geval). Hebben al een aantal van mijn lievelingetjes.
Yup dat heb ik ook. Ik woon 5 km van Pinkpop af maar voor het programma wat Werchter neerzet rijd ik wel 1.5 uur!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Yup dat heb ik ook. Ik woon 5 km van Pinkpop af maar voor het programma wat Werchter neerzet rijd ik wel 1.5 uur!
Rustig mensen, Pinkpop en Werchter delen vaak veel namen. Al moet ik eerlijk toegeven dat Werchter er goed uitziet..
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Vind het degelijke namen maar echt niks waar ik ook maar denk o die wil ik echt zien op pinkpop
Voor me gevoel is er ook erg veel herhaling van 2022 in de namen die rond gaan op festivals
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken