Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Pinkpop knalt gewoon donderdagavond, daags voor de verkoop van Werchter start, een geweldig programma online. Allerlei app-groepjes helemaal in de stress over wat nou te doen :D
ik hink op de gedachte dat Pinkpop de verkoop start op 8 december... er is nog wel even tijd
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Werchter zal op donderdag wel Pearl Jam hebben hoor. Daar zal Pinkpop ook wel op aan het wachten zijn..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Werchter zal op donderdag wel Pearl Jam hebben hoor. Daar zal Pinkpop ook wel op aan het wachten zijn..
Is Pearl Jam zo exclusief om te wachten met aankondigen? Dan kan je ook beginnen met bv Dua Lipa.... Tenzij ze die niet hebben natuurlijk. De strategie van aankondigen ontgaat mij even bij PP.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en itsKenzin

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Is Pearl Jam zo exclusief om te wachten met aankondigen? Dan kan je ook beginnen met bv Dua Lipa.... Tenzij ze die niet hebben natuurlijk. De strategie van aankondigen ontgaat mij even bij PP.
Inderdaad,zou best teleurstellend zijn als PJ als eerste zou worden gepresenteerd. Is dat het lange wachtten waard?Benieuwd hoe dat wordt ontvangen door de PP gemeenschap.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Die staan te juichen want Pearl Jam.

Ik zou het niet snappen als ze voor start verkoop RW nog steeds stil zijn.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Hoop toch morgen of donderdag op een aankondiging. Word ongeduldig...

Wil graag kaartje kopen voor ander concert 2 dagen na Pinkpop. Wil graag weten wat Pinkpop te bieden heeft en of ik wel ga. 😅
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Gedachtespinsel:

Pearl Jam is de donderdag naam van Rock Werchter en kan nog niet worden aangekondigd. Zelfde geldt voor Pinkpop die moeten ook wachten.

Maneskin is de “kleinere” headliner van Pinkpop ze wachten met aankondigen omdat dit de kleinste naam is van de drie. En ze hebben anders lange pauze van stilte.

De laatste Pinkpop headliner is de Werchter Boutique naam die nog onbekend is.

Dua Lipa en Ed Sheeran “misgelopen” ?

Eindresultaat:

Een headliner deelt Pinkpop met boutique net zoals in 2023 (P!nk) , 2018 ( Bruno Mars)

Pinkpop deelt twee headliners met Rock Werchter. Zoals in 2022.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Gedachtespinsel:
Pearl Jam is de donderdag naam van Rock Werchter en kan nog niet worden aangekondigd.
Zou zomaar kunnen. Op het forum verschijnt vanavond de info dat 13 februari ze met een aankondiging komen. Het lijkt me sterk allemaal maar goed, ik drop het ook maar even.
Kan gaan om nieuwe album, Amerikaanse data, algehele tour??
Ook daar worden ze ongeduldig🤣
Dus als PP ze ook heeft kunnen we nog wel even wachten. Als die info klopt natuurlijk.
Edit:
Datum heeft volgens de laatste berichten niets met het nieuwe album te maken. Dus vermoedelijk touraankondiging. Blijft alleen de vraag voor waar maar het lijkt me dat dat voor Amerikaanse data zijn..
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Morgen in ieder geval Rock in Seine al is dat festival eind augustus dus weet niet of dat voor Pinkpop nu zo relevant is.. .
 

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
Morgen is de presale al van Werchter 🤔 dan moet Pinkpop wel snel met iets goeds komen..😅😛
 

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
22
10
Morgen in ieder geval Rock in Seine al is dat festival eind augustus dus weet niet of dat voor Pinkpop nu zo relevant is.. .
Rock en Seine had afgelopen jaar ook meer overlapping met festivals als Lowlands en Pukkelpop (qua pop- en rock namen dan)
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Gedachtespinsel:

Pearl Jam is de donderdag naam van Rock Werchter en kan nog niet worden aangekondigd. Zelfde geldt voor Pinkpop die moeten ook wachten.

Maneskin is de “kleinere” headliner van Pinkpop ze wachten met aankondigen omdat dit de kleinste naam is van de drie. En ze hebben anders lange pauze van stilte.

De laatste Pinkpop headliner is de Werchter Boutique naam die nog onbekend is.

Dua Lipa en Ed Sheeran “misgelopen” ?

Eindresultaat:

Een headliner deelt Pinkpop met boutique net zoals in 2023 (P!nk) , 2018 ( Bruno Mars)

Pinkpop deelt twee headliners met Rock Werchter. Zoals in 2022.
Dit zal wel kloppen!
Werchter mocht aftrappen met de Foo Fighters gelijk de klapper..
Mocht het PJ , Dua Lipa , Maneskin zijn
Wist ik ook wel met welke ik zou beginnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken