Pinkpop 2024

Zo, dat is wel even een domper voor Pinkpop. Alle seinen leken toch op groen te staan voor een headlineshow van de Foo's op Pinkpop 2024. Aparte keuze ook van de band om een tour van twee weken in de UK te plannen midden in het festivalseizoen.

Ja, dus denk dat ze geen festivals doen of een enkele zoals dit jaar. En dan denk ik dat rock werchter ze wel hebben.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik baal anders nog steeds dat die geannuleerd was :(
Eerlijk gezegd, dat was ik compleet vergeten doordat ik naar die tweede show ben gegaan (sorry, not sorry).

Was trouwens wel serieus: voor de Ziggo komen die te snel op herhaling en voor Pinkpop ook, ondanks dat het met een nieuw album is (en ze gewoon als een malle gaan verkopen). Ik mag PJ graag zien (en zou waarschijnlijk ook wel weer gaan), maar om te zeggen dat 't te snel voor PP was en ze vervolgens weer naar de Ziggo te sturen was een vreemde opmerking.

Te snel voor Pinkpop / een festival ben ik eens. Maar kan een band ook te snel terugkeren naar een zaal als er genoeg vraag voor is?

Te snel voor Pinkpop / een festival ben ik eens. Maar kan een band ook te snel terugkeren naar een zaal als er genoeg vraag voor is?
Maar d'r is genoeg vraag voor Pinkpop, dus dat, vind ik, toch wel krom. Zie ze dan liever ergens anders, ook omdat ik de Ziggo niks vindt. Probleem in Nederland is alleen wel: waar ga je dan staan? Hooguit in Ahoy en anders op een open veld, wat ook ruk is.

Mee eens, hoeft van mij ook niet maar misschien zijn ze wel een optie. Zeker als PP een vierde dag krijgt??
leuk dat je over die vierde dag begint, wilde ik nog iets over zeggen
2019 wilde ze daar een avond/dag rond Neil Young van maken... raad eens wie aanstaande zaterdag het live optreden weer oppakt in VS

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Neil Young trekt toch niet voldoende volk voor een festivaldag (meer)?

Maar d'r is genoeg vraag voor Pinkpop, dus dat, vind ik, toch wel krom. Zie ze dan liever ergens anders, ook omdat ik de Ziggo niks vindt. Probleem in Nederland is alleen wel: waar ga je dan staan? Hooguit in Ahoy en anders op een open veld, wat ook ruk is.
De Ziggo niks? Vanwaar dat? Dat hoor je niet vaak haha.

Voor festivals met weekendtickets moeten bands niet te snel weer langskomen imo. In een zaal is dat toch wat anders. Daar gaan dan echt enkel de mensen die de band willen zien heen.

volgens mij was het afgelopen jaren vanuit Pearl Jam zelf dat ze specifiek voor Ziggo kiezen.
zou ze sieren als ze eens kiezen voor Gofferpark of Stadspark Groningen.

De Ziggo niks? Vanwaar dat? Dat hoor je niet vaak haha.

Voor festivals met weekendtickets moeten bands niet te snel weer langskomen imo. In een zaal is dat toch wat anders. Daar gaan dan echt enkel de mensen die de band willen zien heen.
Te massaal. Ben dat denk ik toch ontgroeid. Geluid is vaak goed, niet altijd. Voor mijn gevoel zit je toch relatief ver weg van het podium. Maar vooral dat eerste punt.

Zeker waar, maar dat gebeurt op zo'n festival ook wel, zeker met grote bands als Pearl Jam. Die brengen alsnog zat volk op de been voor zo'n festival. Even afgezien van de mensen die blind een ticket zouden kopen, zoals Dennis. Zelfde als Metallica er weer zou staan bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje
Ik vind Ziggo dome juist vele malen beter dan een Malieveld, Goffertpark of het Gelredome. Heb bij Ziggo eigenlijk altijd een mooi zicht op het podium en het voelt een stuk minder ver weg dan bijv. Malieveld. Daarnaast is het geluid uitstekend en is het qua wegrijden met de auto ook goed te doen.

OT: Ik mag hopen dat PJ volgend jaar weg blijft van Pinkpop, zou veelste snel zijn na 2022. Ook Muse op PP24 zou wat bij betreft een overkill zijn na dit jaar Malieveld (ondanks dat ik fan ben van Muse). Ik hoop dat ze met originelere namen komen.

• Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje
Ook Muse op PP24 zou wat bij betreft een overkill zijn na dit jaar Malieveld (ondanks dat ik fan ben van Muse).
nou is dat niet iets waar Mojo zich druk om maakt normaal, zie RHCP bijvoorbeeld Goffertpark 2022 en Pinkpop 2023.
Voor Pinkpop zou Muse wel al weer sinds 2015 een lange tijd geleden zijn.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Alles beter dan Fred Again. Komt die gast überhaupt met meer dan een vinylschijf en een platenspeler aanzetten?

Alles beter dan Fred Again. Komt die gast überhaupt met meer dan een vinylschijf en een platenspeler aanzetten?
voor een special show neemt ie ook nog een usb'tje mee ;)

eerlijk gezegd, best benieuwd naar zijn show die ik op DTRH wil gaan checken. headliner material? kom ik dit weekend achter.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
volgens mij was het afgelopen jaren vanuit Pearl Jam zelf dat ze specifiek voor Ziggo kiezen.
zou ze sieren als ze eens kiezen voor Gofferpark of Stadspark Groningen.
Gaat nooit gebeuren. Is hun favoriete zaal en hebben destijds ook de zaal geopend.

Users who are viewing this thread