Pinkpop 2024

zal ik dan ook meteen zeggen dat Rod Smallwood, manager van Iron Maiden, heeft gezegd dat ze de tour doortrekken in 2024...
Misschien kunnen Rob, Jarn en Niek daar een mooie dag mee afsluiten!
Heerlijk Dennis, Pearl Jam weer op tour, GnR zal ook wel weer voorbij komen. The Stones komen er weer aan. McCartney gaat ook weer beginnen. Springsteen die waarschijnlijk zijn tour verlengd. Weer genoeg voer hier.....👍

Kom op zeg Depeche Mode en The Who hebben te weinig hits en een fret again zou wel bekend zijn? Ik snap het niet meer 🤣 noem 1 nummer van fret again?
Als je hem Googlet zou ik er even FreD van maken. :p

Niemand zegt trouwens dat The Who en Depeche Mode geen hits hadden. Meer dat The Who anno 2024 geen veld volkrijgen in Nederland en DM misschien een betere match is met DTRH dan PP.

Kom op zeg Depeche Mode en The Who hebben te weinig hits en een fret again zou wel bekend zijn? Ik snap het niet meer 🤣 noem 1 nummer van fret again?
Leg me vooral geen woorden in de mond dat ik vind dat DM te weinig hits heeft haha. Ik ben een van de warmste pleitbezorgers hier denk ik.

En wat Fred Again .. betreft: misschien gewoon eens een keer een opname kijken van zijn show?

Heerlijk Dennis, Pearl Jam weer op tour, GnR zal ook wel weer voorbij komen. The Stones komen er weer aan. McCartney gaat ook weer beginnen. Springsteen die waarschijnlijk zijn tour verlengd. Weer genoeg voer hier.....👍
Mooi de vijver is dus weer rijkelijk gevuld nu nog die acts op het droge / Megaland te krijgen....

GnR? Dat die ver wegblijven haha.
ik ga het hier toch mee eens zijn, maar zal waarschijnlijk 11 juli aan de lijve ondervinden

Meer dat The Who anno 2024 geen veld volkrijgen in Nederland
blijf ik toch lastig inschatten, enkel op de verkoop van Ziggo zo'n 9 jaar geleden (volgens mij zelfs ook nog een dag verplaatst destijds voor rustdag tov Glastonbury, zal ook klein beetje mee spelen)
ik vraag me echt af of je die verkoop van toen kan vergelijken met een verkoop in 2024?
Het lang weg blijven uit de Benelux gaat langzaam ook wel een rol spelen daar in...

Leg me vooral geen woorden in de mond dat ik vind dat DM te weinig hits heeft haha. Ik ben een van de warmste pleitbezorgers hier denk ik.

En wat Fred Again .. betreft: misschien gewoon eens een keer een opname kijken van zijn show?
Net even een stukje gekeken! Maar leuk als afsluiter in de tent meer wil ik er niet van maken, een avicci, Martin garrix en armin van buren waren in mijn beleving ook niet echt groots ondanks hun populariteit.. sta best open voor nieuwe namen zag via een collega een filmpje van theweekend en heb dit nooit wat gevonden maar zie hem nu graag een dag afsluiten! En hoe vet zou het zijn om Chris Stapleton naar landgraaf te krijgen speelt nooit Europees doe daar blackberry smoke bij en je hebt weer een dag uitverkocht..🤠

Net even een stukje gekeken! Maar leuk als afsluiter in de tent meer wil ik er niet van maken, een avicci, Martin garrix en armin van buren waren in mijn beleving ook niet echt groots ondanks hun populariteit.. sta best open voor nieuwe namen zag via een collega een filmpje van theweekend en heb dit nooit wat gevonden maar zie hem nu graag een dag afsluiten! En hoe vet zou het zijn om Chris Stapleton naar landgraaf te krijgen speelt nooit Europees doe daar blackberry smoke bij en je hebt weer een dag uitverkocht..🤠
Sowieso al tof dat je gekeken hebt! Hoeft natuurlijk je smaak niet te zijn.

• Leuk
Waarderingen: brutus257

Ik zal dan ook, behalve alleen cynisch commentaar leveren, ook straks eens kijken of ik Chris Stapleton ken ;).

• Geweldig
Waarderingen: brutus257
Ik zal dan ook, behalve alleen cynisch commentaar leveren, ook straks eens kijken of ik Chris Stapleton ken ;).
Die ken je wel, maar die gaat natuurlijk geen dag uitverkopen. Blackberry Smoke draagt daar helemaal niks aan bij, hoe goed ik beide ook vind. 't Is geen VS, Ziggo Dome lukt wel (voor Stapleton dan). Dan zit @brutus257 misschien wat vast in z'n smaak.

Zou The Weeknd een optie zijn? Zijn tour werd toen aangekondigd als een tour voor 2023 en 24. Hij gaat dit jaar al door (Zuid) Amerika en Europa. Net Australië nog als ik me niet vergis. Festivals in 2024???

Qua GnR kom ik inmiddels in de fase dat ik echt hoop dat ze niet komen. Ik zal daar anders toch - voor old times sake- staan in een gnr shirt en ik ben gewoon bang dat ik dan word aangesproken op de stront luie setlist en kwalitatieve armoede van de 'not in this lifetime' versie 6.

Die ken je wel, maar die gaat natuurlijk geen dag uitverkopen. Blackberry Smoke draagt daar helemaal niks aan bij, hoe goed ik beide ook vind. 't Is geen VS, Ziggo Dome lukt wel (voor Stapleton dan). Dan zit @brutus257 misschien wat vast in z'n smaak.

Klinkt inderdaad wel bekend, maar denk dat ik hem ook had kunnen verwarren met een aantal andere mannen met een baard en cowboyhoed ;). Al hebben niet alle bebaarde mannen met een cowboyhoed honderden miljoenen clicks op Spotify.

Het nummer met Taylor Swift is wel leuk.

Zou The Weeknd een optie zijn? Zijn tour werd toen aangekondigd als een tour voor 2023 en 24. Hij gaat dit jaar al door (Zuid) Amerika en Europa. Net Australië nog als ik me niet vergis. Festivals in 2024???
The Weeknd lijkt me in het lijstje te vallen van stadion bands/artiesten die een veel te uitgebreide productie hebben om op een festival te staan, en waarschijnlijk ook te groot is. als je met gemak 2x te arena uitverkoopt. daarnaast zal hij ook nog wel een stadion tour willen doen om de kosten eruit te halen van die gigantische productie die hij dit jaar mee heeft lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik denk ook dat de de kans op FOO's klein is, ze gaan voor extra shows in de UK in Juni vermoed ik. Zie ze niet tussendoor even naar PP komen. Ik zet mijn geld op los concert Goffertpark. Hopelijk heb ik het mis.
Jammer maar het is niet anders. Alleen geen Goffertpark gig dan alsjeblieft maar Malieveld.

Users who are viewing this thread