Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien de soort van schaarste zie ik ze wel gaan voor Depeche Mode, schuif wel wat tickets. Daarnaast is Dua Lipa mits in de buurt een zekerheidje. De wildcard is voor Eminem, heeft al eens vastgelegen.
Die ken je wel, maar die gaat natuurlijk geen dag uitverkopen. Blackberry Smoke draagt daar helemaal niks aan bij, hoe goed ik beide ook vind. 't Is geen VS, Ziggo Dome lukt wel (voor Stapleton dan). Dan zit @brutus257 misschien wat vast in z'n smaak.
Zal je verbazen! En als er iemand een brede smaak heeft ben ik dat wel.. maar die smaak is niet gebaseerd op Tiktok of Spotify heb hier een enorme platen collectie en ben altijd weer op zoek naar wat nieuws van punk pop naar metal of elektronische muziek
Zo ook de radio stations van kink naar pinquin naar 3fm of radio 2!
Veel hier in dit forum zijn gebaseerd op streams en vernieuwing en zoals al vaker hier besproken is kun je dan net zo goed de snollebollekes boeken... word het FreD again prima ik vermaak me wel maar om altijd alles maar af te schrijven?
P!nk en Robbie argument kun je al weghalen en meteen de prullenbak in gooien. Die hadden de dag ervoor namelijk geen optreden dus dan wel een dag rust.
Het andere argument vind ik ook zwak. Rock am Ring en Rock Im Park zijn niet de grootste afstanden. Hotelletje in het midden en ze hoeven niet ver te reizen die dagen. Van Engeland naar Landgraaf is toch stukje verder dan.
Zo niet eens maanden waar ik het eerder over had nee maar een week hebben we de 'zekerheid' gehad van foo's op pinkpop dit is toch wel een gemiste kans van ze en ben benieuwd welke rockheadliner(s) der gaat komen dan
Mag ik wel even mededelen dat ik altijd een negatieve spottende vibe voel bij de festivalpodcast als het over Pinkpop gaat.
Als het niet je festival is oké…..
Ik vind dit wel jammer. Maar goed.
Drie mensen die Pinkpop gaan discussiëren. Waarvan er een maar aanwezig was en de overige twee commentaar gaan geven. Zeer irritant.
Wilde het toch even kwijt.
Je merkt dat ze spottend zijn en altijd negatieve dingen proberen te zoeken.
Mag ik wel even mededelen dat ik altijd een negatieve spottende vibe voel bij de festivalpodcast als het over Pinkpop gaat.
Als het niet je festival is oké…..
Ik vind dit wel jammer. Maar goed.
Drie mensen die Pinkpop gaan discussiëren. Waarvan er een maar aanwezig was en de overige twee commentaar gaan geven. Zeer irritant.
In een wereld waarin 60.000 festivalliefhebbers nooit hebben gehoord van Fred Again.. Dan heb je nog 5.000 muziekliefhebbers die hem terecht overrated vinden.