Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Behoorlijk realistisch als je het mij vraagt. Twijfel alleen over DM. Niet dat ze niet touren. In het RW topic hinte jimmywe al naar een losse show op een weide in 2024. Echter de laatste 10 jaar is het altijd Ziggo..
Ja, de vraag over realisme zag wat mij betreft ook met name op DM. Zou het fantastisch vinden, maar denk dat Pinkpop toch eerder met een wat makkelijkere band als Muse komt. Muse en Green Day zou ik dan weer weinig inspirerend vinden.
Ik gooi hem er ook maar even in maar Paul McCartney heeft data op de rol staan voor Zuid Amerika in december. Moeten nog bekend worden gemaakt maar in de media aldaar zijn er al verschillende berichten hierover geweest. Die zal dus wel weer naar Europa trekken volgend jaar. Geen idee in hoever hij nog op festivals wil staan. Glastonbury was wat dat betreft een mooie afsluiter als je het mij vraagt....
Green day word minder groot maar bij Groningen speelde ze anderhalf uur en dat was echt super strak en goed als Pinkpop dat doet met een co-head erbij dan zou dat echt goed kunnen uitpakken.
Een blink-182 als sub er voor en je hebt een dag die echt wel goed gaat doen
Green day word minder groot maar bij Groningen speelde ze anderhalf uur en dat was echt super strak en goed als Pinkpop dat doet met een co-head erbij dan zou dat echt goed kunnen uitpakken.
Een blink-182 als sub er voor en je hebt een dag die echt wel goed gaat doen
Zie hier veel mensen over Foo Fighters praten, is de kans niet veel groter dat ze een europese tour gaan houden en niet een festivaltour. Enige aanwijzing naar festivals is de recente uitspraken van de organisator van Rock Werchter.
Zie hier veel mensen over Foo Fighters praten, is de kans niet veel groter dat ze een europese tour gaan houden en niet een festivaltour. Enige aanwijzing naar festivals is de recente uitspraken van de organisator van Rock Werchter.
niet alleen Herman Schueremans bij Stubru over Rock Werchter. Ook Rob Trommelen (Mojo) bij DeLimburger over Pinkpop en Niek Murray bij het Pinkpop slotinterview voor 3voor12...
Zo, dat is wel even een domper voor Pinkpop. Alle seinen leken toch op groen te staan voor een headlineshow van de Foo's op Pinkpop 2024. Aparte keuze ook van de band om een tour van twee weken in de UK te plannen midden in het festivalseizoen.