Pinkpop 2024

Hij zal wel wat later op de dag spelen lijkt me. Maar de stage maakt iets minder uit dan vroeger, nu beide stages het grote veld kunnen bespelen. Als een-na-laatste op Noord, dat is het tijdslot waarom de afgelopen edities QOTSA en Volbeat een set van 5 kwartier speelden voor de grote massa. Dat zo9u hem dan toch ook prima passen?
Dat zou misschien ook kunnen hoor. Maar ik denk dat hij inmiddels qua populariteit die twee wel naar de kroon steekt.

Het is de vraag vooral of Pinkpop het aandurft. Maar als je je toch zorgen maakt over de headlinerspool, dan ligt een oplossing zo voor het oprapen. Dit is geen eendagsvlieg, een serieuze muzikant die de wereld aan zijn voeten heeft liggen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ok, dus totdat Pinkpop alle headliners voor 2024 bekend heeft gemaakt blijven we hier manieren zoeken om de Foo's toch in Landgraaf te krijgen? :ROFLMAO:
Vergeet het nou maar. Gaat echt niet gebeuren.
Haha. Nou ja, de focus zal nu echt op andere namen gaan. De Foo's zijn een onzichtbaar waakvlammetje in de CV ketel, die we gewoon nog even niet definitief uitblazen...

Dat zou misschien ook kunnen hoor. Maar ik denk dat hij inmiddels qua populariteit die twee wel naar de kroon steekt.

Het is de vraag vooral of Pinkpop het aandurft. Maar als je je toch zorgen maakt over de headlinerspool, dan ligt een oplossing zo voor het oprapen. Dit is geen eendagsvlieg, een serieuze muzikant die de wereld aan zijn voeten heeft liggen.
Dan is het de vraag of Pinkpop over 2 a 3 jaar een keer tussentijds heeft gehapt, of dat Fred het niveautje Eilish/Styles dan heeft bereikt en Pinkpop is ontgroeit. Ik ben benieuwd, maar Pinkpop kennende...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Raskolnikov
En dit dus waarom ik m’n hart vasthoud voor Pinkpop voor de toekomst. MOJO houdt ervan om acts overal los te smeren over het hele land.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Vergeet de Foo Fighters, vergeet The Who. Waarom niet gewoon Aerosmith op de vrijdag, dan heb je meteen je classic rock act. Hellfest zit niet in hetzelfde weekend deze editie, dus je hebt alleen last van Graspop. Enige nadeel is dat Graspop ze in de 2020 editie als Benelux exclusive had, maar hoeft niet nu weer zo te zijn.

Vergeet de Foo Fighters, vergeet The Who. Waarom niet gewoon Aerosmith op de vrijdag, dan heb je meteen je classic rock act. Hellfest zit niet in hetzelfde weekend deze editie, dus je hebt alleen last van Graspop. Enige nadeel is dat Graspop ze in de 2020 editie als Benelux exclusive had, maar hoeft niet nu weer zo te zijn.
Graag!

edit: dat Aerosmith komt. Niet dat ik FF vergeet... ;)

En dit dus waarom ik m’n hart vasthoud voor Pinkpop voor de toekomst. MOJO houdt ervan om acts overal los te smeren over het hele land.
Pinkpop en Mojo kunnen weinig doen aan de tourdata van de Foos lijkt me. Die touren tijdens Pinkpop in UK. Anders hadden ze er vast wel gestaan.

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981
Ik snap dat hier veel fans zitten van Foo Fighters. Maar laten we nu ook niet doen alsof het voortbestaan van Pinkpop in gevaar is door Foo Fighters een keer niet op de planken te hebben als ze in de buurt zijn.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: mattman en elo
Ik snap dat hier veel fans zitten van Foo Fighters. Maar laten we nu ook niet doen alsof het voortbestaan van Pinkpop in gevaar is door Foo Fighters een keer niet op de planken te hebben als ze in de buurt zijn.
Mee eens hoor. Pinkpop is sowieso niet zo snel kapot te krijgen lijkt me...

• Leuk
Waarderingen: Minie
Nu we de FOO’s voor 99,99% kunnen doorstrepen zet ik nu mijn geld in op Muse - Queen en Katy Perry!

Users who are viewing this thread