Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kans is 0 komma 0.
Pinkpop-vrijdag valt tussen de 2 Londen shows. Sowieso niet mogelijk.
Pinkpop-zondag valt direct na de laatste Londen show. De load-in van een headliner op Pinkpop-zondag begint al de nacht van te voren. Maar dan staat de hele Foo's productie dus nog in Londen.
tijdens de Concrete and Gold tour (2017/2018), waren er nog al eens speeldagen achter elkaar.
( bijvoorbeeld Werchter - Parijs, Hamburg - Antwerpen, Pinkpop - Parijs om 3 voorbeelden te noemen )
de tour nu 2023/2024 telkens stevast 1 dag tussen de data.
verwacht zeker niet dat ze tussen 20 en 22 juni op en neer Londen doen.
de 23 naar Landgraaf afreizen, zou op basis van de Concrete and Gold tour mogelijk zijn, maar gezien alle tourdata nu met telkens 1 dag tussen de data.
lijkt me safe te zeggen dat de kans nihil tot 0% is
Volgens mij is dat niet lullig bedoeld. Iedereen hoopt gewoon op zijn eigen favoriete headliners. Als er dan een band wegvalt die je zelf niet leuk vindt, biedt dat wat meer kansen voor je eigen. Denk dat je het zo moet zien.
Er worden hier voortdurend headliners weggezet (of juist aangedragen). Daarmee wordt 90% van de pagina's gevuld haha.
Ik snap oprecht niet wat er zielig aan die reactie is. De 1 is blij dat ze niet komen, de ander teleurgesteld. Kan naast elkaar bestaan. Moet beide kunnen.
Zou Springsteen geen optie zijn nu Stevie heeft aangegeven op Twitter dat de tour mogelijk verlengd gaat worden? Zou een reden kunnen zijn voor een vierde dag natuurlijk. Zet er 4 acts voor en je bent klaar. Zou ideaal zijn voor je eerste festivaldag....
Zou Springsteen geen optie zijn nu Stevie heeft aangegeven op Twitter dat de tour mogelijk verlengd gaat worden? Zou een reden kunnen zijn voor een vierde dag natuurlijk. Zet er 4 acts voor en je bent klaar. Zou ideaal zijn voor je eerste festivaldag....
Nou vooruit: er komt zojuist vers van de pers dat er door de nagenoeg iedereen verwachtte en door velen gewenste komst van de Foo's zeer waarschijnlijk een streep kan, en daar wordt op gereageerd met (en zo leg ik dat symbooltje dan even in deze context uit) "Oh yeah!"