Pinkpop 2024

Maar even serieus. Als PP mogelijk naar 4 dagen wil, zou het dan niet zomaar kunnen zijn dat ze de extra dag gebruiken voor een stadionact? Juist voor artiesten als Neil Young? die ze graag willen?
dat precies was blijkbaar het plan voor 2019...

4 dagen, valt een beetje onder de categorie: eerst zien, dan geloven

Of Trommelen ziet in 1 keer de headliner vijver groter worden met meer mogelijke headliners

Ze krijgen met moeite drie rond nu lijkt het. Ik zie er geen vierde bijkomen.
waarom krijgen ze met moeite 3 rond?
is dat iets wat je denkt, dat je ergens hebt gelezen of is dat op basis van wat je zelf van de lineup vind?

het probleem van 2019 was dat de headliner die ze wilde hebben op de vierde dag pas begin juli in europa was.
ik denk als ze een 4de dag gaan doen, dat dan al ver vooraf headliners een toezegging hebben gedaan.
nu aangekondigd is dat de data 21, 22 en 23 juni is, zie ik het niet zo snel draaien.
daarom zie ik ze eerder weer een los concert binnen halen, dan daadwerkelijk een 4de dag aanplakken

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Muse met nieuwe data voor de World Tour in de UK in het najaar. Ik denk dat ze tour gewoon doortrekken naar komende zomer.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
waarom krijgen ze met moeite 3 rond?
is dat iets wat je denkt, dat je ergens hebt gelezen of is dat op basis van wat je zelf van de lineup vind?

het probleem van 2019 was dat de headliner die ze wilde hebben op de vierde dag pas begin juli in europa was.
ik denk als ze een 4de dag gaan doen, dat dan al ver vooraf headliners een toezegging hebben gedaan.
nu aangekondigd is dat de data 21, 22 en 23 juni is, zie ik het niet zo snel draaien.
daarom zie ik ze eerder weer een los concert binnen halen, dan daadwerkelijk een 4de dag aanplakken
Dat laatste (en die vijveropmerking van Trommelen). Er zit nu al aardig wat opvulling in de lineup imo en als ze dat straks ook vier dagen gaan verspreiden gaat een mooi spoorboekje per dag nog lastiger lukken. Maar dat is persoonlijk inderdaad.

Ik denk dat Foo Fighters wel een zekerheidje is hoor...

Link, ja tiktok...

Dus ik schrijf op...
- Foo Fighters,
-RATM,
- Run the Jewels (want support act van RATM),
- Disturbed die hebben nog wat goed te maken
-Nothing but Thieves, zie ik ook wel weer langs komen, maar niet als headliner, noord afsluiter denk ik
- nog een pop headliner
En als laatste mag ik dan eindelijk een keer een punkband uit de 90's... Lagwagon, Bad religion oid

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Ze gaan sowieso niet nu al hun festivaltour van volgend jaar aankondigen dus dat word nog wel even wachten

joh? je meent het 😉
Denk het wel 😛😉🤣

Twijfel nu wel over de pop headliner van Billie Eilish! Al bijna 3 jaar dezelfde Tour wordt ook een overkill! Ik schat de kansen nu in voor Dua Lipa of Katy Perry (bezig met nieuwe album).

Muse voor mij andere kanshebber en anders denk ik Queen

Wensenlijstje en verwachtingen, kriskras door elkaar

Headliners:

Aerosmith
Dua Lipa
Foo Fighters
Oasis
Post Malone

Overige namen:

Alter Bridge
Alicia Keys
Asking Alexandria
Death Cab for Cutie
Disturbed
Flemming
Five Finger Death Punch
Frank Turner
Gogol Bordello
John Coffey
Kraantje Pappie
Lewis Capaldi
Limp Bizkit
Lizzo
Manic Street Preachers
Marshmello
Merol
Nothing but Thieves
Paolo Nutini
Pip Blom
Purple Disco Machine
Racoon
Rise Against
Sam Fender
Snelle
Son Mieux
Sum 41
System of a Down
The Pretty Reckless
Weezer
Within Temptation

Laatst bewerkt:
Foo Fighters op de donderdag voor Pinkpop en de Pinkpopzaterdag in Londen….

Die 100% zekerheid kan weer wat naar beneden. Met evt. extra shows in de UK kan er wellicht meteen een streep door

• Haha
Waarderingen: Oasiss
Ik denk ook dat de de kans op FOO's klein is, ze gaan voor extra shows in de UK in Juni vermoed ik. Zie ze niet tussendoor even naar PP komen. Ik zet mijn geld op los concert Goffertpark. Hopelijk heb ik het mis.

Als je naar het tourschema kijkt is het zelfs al volledig uitgesloten in mijn ogen.

Mij lijkt het ook uitgesloten, had ik niet verwacht zeg. Tegenvaller voor Pinkpop vind ik.

Lol! Stop de persen, pak de tipp-ex en gum er maar weer bij... Tot zover de Foo's op Pinkpop...
😢 Wel erg jammer..

Users who are viewing this thread