Live is Live 2026

Ik heb een ticket gekocht voor de parking van Live is Live zelf (in de buurt van P+R Melsele). Iemand die weet hoeveel tijd we moeten rekenen van die parking tot festivalterrein? Probeer in te schatten wanneer ik moet vertrekken om Epica ook nog mee te pikken (vertrekken na het werk maar indien nodig iets vroeger).
Wij stonden daar gisteren geparkeerd voor Nick Cave. In het doorgaan de tijd niet gerekend, maar ging vrij vlot. Denk zeker niet veel langer dan een half uurtje van auto naar weide, inclusief shuttlebus. In het terugkeren was Nick Cave rond 23u40 gedaan geloof ik en zaten we om 00u05 al in de auto.

Haha, dat zou kunnen, maar ik was bij geen van beide groepen :D
Ik ben een dame die in het gezelschap was van 2 mannen, en we stonden inderdaad aan de linkerkant.
Haha oke! En ik beaam wat u zei hoor. Ik heb al lang een 'festival-filter' voor mezelf gemaakt in de zin: 'Probeer u niet te storen aan de praters.'

• Pray
Waarderingen: nikita
Haha oke! En ik beaam wat u zei hoor. Ik heb al lang een 'festival-filter' voor mezelf gemaakt in de zin: 'Probeer u niet te storen aan de praters.'
Dat is een heel nuttige filter!
Ik vrees dat die van mij verroest is door het geweldige publiek binnen de metalniches waar ik me meestal in bevind.
Praters bij Nick Cave begrijp ik niet goed, want waarom koop je dan een ticket. In het geval van Floodlights vond ik het vooral wat genant.
De band leek er zich gelukkig niet aan te storen en speelde voor al wie wel wou luisteren.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck

Users who are viewing this thread