Pinkpop 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk oprecht dat meer dan 50% van de vaste bezoekers niet weet wie The Who is.
Nou....ik denk dat the Who echt bekend is bij de mensen vanaf zeg maar 1975. Over het algemeen best wel een gevestigde naam. Minder obscuur dan DM. Maar bij het gemiddelde Pinkpop zal dat om het even zijn. Allebei geen headliner.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.910
4.869
Als The Who in NL tourt, bepaalt MOJO waar ze neergezet worden. Dat zal nooit op Pinkpop zijn, maar eerder een losse show of een (extra) dag op Bospop. Ik verwacht geen classic rock meer op Pinkpop.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Ik verwacht nothing but thieves ook wel als headliner in 2024. Met een nieuw album met hits, een grote tour met aansluitend festivals
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Nothing but Thieves is een optie als ze al een aantal jaren andere festivals als headliner gedaan hebben.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Nothing but Thieves is een optie als ze al een aantal jaren andere festivals als headliner gedaan hebben.
Dit jaar lowlands?
Kan me nog herinneren mumford and sons op lowlands headliner een jaar later headliner op pinkpop.
Zou me echt niks verbazen!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.910
4.869
Dit jaar lowlands?
Kan me nog herinneren mumford and sons op lowlands headliner een jaar later headliner op pinkpop.
Zou me echt niks verbazen!
Tijden zijn toch veranderd. Hoewel dat nieuwe nummer van NBT wordt kapotgedraaid op StuBru, hoor ik het amper op de NL stations. Pinkpop/MOJO mikt volgens mij op headliners, waarbij het volledige publiek meerdere nummers kan meebrullen (tussen het geklets). Ben echt benieuwd waar ze volgend jaar naast de Foos mee aankomen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Tijden zijn toch veranderd. Hoewel dat nieuwe nummer van NBT wordt kapotgedraaid op StuBru, hoor ik het amper op de NL stations. Pinkpop/MOJO mikt volgens mij op headliners, waarbij het volledige publiek meerdere nummers kan meebrullen (tussen het geklets). Ben echt benieuwd waar ze volgend jaar naast de Foos mee aankomen.
Denk niet dat dit heel zwaar mee telt, btw je hoort op moment meer NBT dan een billie eilish bijvoorbeeld.
Maar we zullen zien foo’s is ook zo’n band wat veel mensen trekt maar denk niet dat gros van het publiek van de afgelopen 2/3 jaren 10 nummers kent. Sterker nog denk dat de wat jongere generatie meer liedjes van NBT zal meebrullen dan de foo’s.

Maar we zullen zien wat 2024 gaat brengen, persoonlijk zal ik naast de foo’s blij zijn met NBT
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.910
4.869
Denk niet dat dit heel zwaar mee telt, btw je hoort op moment meer NBT dan een billie eilish bijvoorbeeld.
Maar we zullen zien foo’s is ook zo’n band wat veel mensen trekt maar denk niet dat gros van het publiek van de afgelopen 2/3 jaren 10 nummers kent. Sterker nog denk dat de wat jongere generatie meer liedjes van NBT zal meebrullen dan de foo’s.

Maar we zullen zien wat 2024 gaat brengen, persoonlijk zal ik naast de foo’s blij zijn met NBT
Ja, dat verhaal kennen we hier onderhand. De gitaarliefhebbers willen liever 2 à 3 van dat soort headliners en een andere groep wil helemaal geen gitaarbands (want rawk) en hoofdzakelijk pop/hiphop/rap acts. Het zal uiteindelijk ergens in het midden komen te liggen. Met Guus Meeuwis en Frans Bauer erbij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Een classic rock act kan altijd maar het moet wel passen inderdaad binnen het plaatje van MOJO.

Foo Fighters met viltstift in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maar The Who vervult dit jaar dus de Iron Maiden- en Neill Young rol?
we moeten nog wat pagina's vullen met wat wensen voor Pinkpop 2024...

mijn 3 headliners gok staat nog steeds ongewijzigd vast... los van de wensen
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
ga ik voor Pinkpop 2024 niet over beginnen...
Pinkpop 2025 dan wel weer? :ROFLMAO:

Maar even serieus. Als PP mogelijk naar 4 dagen wil, zou het dan niet zomaar kunnen zijn dat ze de extra dag gebruiken voor een stadionact? Juist voor artiesten als Neil Young? die ze graag willen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Pinkpop 2025 dan wel weer? :ROFLMAO:

Maar even serieus. Als PP mogelijk naar 4 dagen wil, zou het dan niet zomaar kunnen zijn dat ze de extra dag gebruiken voor een stadionact? Juist voor artiesten als Neil Young? die ze graag willen?
Dit doen ze nu al maar oké 😅.
P!nk verkocht letterlijk het Malieveld uit , de pepers het Goffertpark….

Dus vier dagen Pinkpop is gewoon nog een grote stationact erbij ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken