Dat zeg ik niet! Vooral benieuwd welke acts dan met name tegenvielen?
- Robbie Williams, door de nostalgische waarde daarvoor QOTSA gemist. Waar ik spijt van heb
- The Black Keys. Veel te statig. Goede nummers, maar had net zo goed spotify kunnen luisteren
- The Lumineers. Was vooral geïrriteerd door het irritantie dronken groepje die aan het schreeuwen waren, iedereen aan het vragen waren of ze cocaine wilde. Maar ook de set was erg saai. Heb ze ooit op Sziget gezien en was toen echt een verassing.
-One Republic, niet echt een must-see voor mij, maar vond de narcistische trekjes van de leadzanger nogal irritant. Even half je optreden verspillen om te laten zien hoeveel je voor andere muzikanten gedaan hebt. Wat een *** band.
Dan nog het lijstje met prima, maar zeker niet memorabel. (wat ik hiervan wel verwacht had)
- TWOD
- Hollywood Vampires
- RHCP, prima set, maar soms waren de lange improv sessies wat te langdradig voor mij. Muzikaal wel sterk hoor! Misschien iets te veel meegesleept in de zachte pop dit weekend (met tegenzin)
- Tash Sultana. Super muzikaal mens! zat goed in elkaar. Maar ook wat langdradig.
- Goldband, Tja, wat verwacht je. Mijn vriendin keek er naar uit, maar wilde toch wat gaan eten na éen nummer.
- DMA's, Goeie band! maar nog nooit zo'n leeg veld gezien tijdens een optreden. Hadden ze lekker in de tent mogen zetten
Ben normaal echt niet een azijnzeiker, maar veel viel voor mij in de categorie underwhelming.
Ligt natuurlijk allemaal niet per se aan de acts, maar ook aan mij.
Hopen op wat meer opzwepende rock muziek volgend jaar!