Heb echt genoten van Pinkpop dit jaar. Maar helaas vielen een hoop artiesten waar ik voor kwam enorm tegen.
Black keys vond ik veel te tam. Jaren op gewacht maar viel tegen. Robbie Williams, mee opgegroeid door mijn ouders, had z'n dag niet. Lumineers viel ik van in slaap.....
Mijn top 3:
- Machine Gun Kelly
- Editors
- ...? Pink? wat ik er van meegekregen heb
Helaas voor mij persoonlijk qua optredens een van de mindere jaren.
Kwa organisatie weer een van de betere!
Hoogtepunten organisatie:
- Toiletten, nooit een rij en relatief schoon!
- Nooit langer dan een minuut in de rij gestaan voor water
- Geluid, geluid was echt prima. Vooral in vergelijking met Bruce Springsteen de zondag daarvoor. Enige minpuntje was dat vanaf de rechter zijkanten het wel erg directioneel was.
- Brand bierlokaal! mag elk jaar blijven staan. Pinkpop NEIPA was ook heerlijk!
- Cup-to-Cup hield het veld goed schoon!
Cons:
- De voorvakken waren vaak nog erg leeg, vooral bij Noord maar je kwam er niet meer in net voor een optreden. Dit terwijl daar achter alles vol stond. Lijkt me ook gek zicht voor de artiest.
Black keys vond ik veel te tam. Jaren op gewacht maar viel tegen. Robbie Williams, mee opgegroeid door mijn ouders, had z'n dag niet. Lumineers viel ik van in slaap.....
Mijn top 3:
- Machine Gun Kelly
- Editors
- ...? Pink? wat ik er van meegekregen heb
Helaas voor mij persoonlijk qua optredens een van de mindere jaren.
Kwa organisatie weer een van de betere!
Hoogtepunten organisatie:
- Toiletten, nooit een rij en relatief schoon!
- Nooit langer dan een minuut in de rij gestaan voor water
- Geluid, geluid was echt prima. Vooral in vergelijking met Bruce Springsteen de zondag daarvoor. Enige minpuntje was dat vanaf de rechter zijkanten het wel erg directioneel was.
- Brand bierlokaal! mag elk jaar blijven staan. Pinkpop NEIPA was ook heerlijk!
- Cup-to-Cup hield het veld goed schoon!
Cons:
- De voorvakken waren vaak nog erg leeg, vooral bij Noord maar je kwam er niet meer in net voor een optreden. Dit terwijl daar achter alles vol stond. Lijkt me ook gek zicht voor de artiest.