Pinkpop 2023

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Wel bijzonder dat die shuttlebussen tussen het station en het festival maar tot 23:00u rijden trouwens.
Hier klaag ik (slecht ter been) al jaren over. Ik vermeld dat ook altijd in de evaluatie-enquete. Echt belachelijk inderdaad. Ze schrijven dat de pendelbussen niet rijden vanwege te grote drukte. Vrijdag toch maar last-minute een dagje Pinkpop, tussen alle Bruce-concerten door. Probeer wel voor 23u bij de pendelbussen te zijn. The War On Drugs zijn voor mij de headliner. P!nk vind ik vreselijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK en Timmetje

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
365
296
Om daaraan toe te voegen:
- TwentyOnePilots
- Nothing But Thieves
- Muse
- Editors
Muse zit al huidig in de pool? Al mogen ze van mij daar nog wel een tijdje in blijven ;-)

Ik zie een band als Ghost, Sabaton of Volbeat nog wel doorstromen.

Of vanuit de compleet andere hoek dat Lady Gaga, Rihanna, Miley Cyrus of Bruno Mars (evt met Anderson Paak) open staat voor een festival tour in x jaar. Over Justin Bieber zullen we het maar niet hebben 😅😅
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Met respectievelijk 26, 27 en 29 graden wordt het weer een warme (en zondag een erg warme) Pinkpop.
Dat wordt weer volop smeren en natte handdoekjes in de nek leggen.
Ben benieuwd hoe iedereen er aan het einde van de dag uitziet, zonnebrandcrème en stof is een mooie combi 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
nr 6
in de categorie "Mama Appelsap" van de lineup
de laatste en ik dacht ik pak meteen een compilatie van 4
misschien dus wel de koningin van de Mama Appelsap van de lineup : P!nk

Ze neemt blijkbaar Herman Finkers mee, roept dat je je ding moet doen, staat fout geparkeerd en als klap op de vuurpijl: ze wil uit de doos gehaald worden...

 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Met respectievelijk 26, 27 en 29 graden wordt het weer een warme (en zondag een erg warme) Pinkpop.
Dat wordt weer volop smeren en natte handdoekjes in de nek leggen.
Ben benieuwd hoe iedereen er aan het einde van de dag uitziet, zonnebrandcrème en stof is een mooie combi 😉
Groot verschil met vorig jaar hoor met 36+ graden
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Met respectievelijk 26, 27 en 29 graden wordt het weer een warme (en zondag een erg warme) Pinkpop.
Dat wordt weer volop smeren en natte handdoekjes in de nek leggen.
Ben benieuwd hoe iedereen er aan het einde van de dag uitziet, zonnebrandcrème en stof is een mooie combi 😉
Heerlijk weer hoor! Beter kun je het niet wensen. Wordt heerlijk genieten
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Het is natuurlijk klagen om het klagen, maar 27 graden zonder wolkje is op Pinkpop, met nauwelijks schaduwplekken, ook wel al aan de hete kant hoor. Maar goed, natuurlijk veel fijner dan het hele weekend in een poncho door de modder banjeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Groot verschil met vorig jaar hoor met 36+ graden
Dat is zeker waar, de zaterdag vorig jaar was voor mij overleven (terwijl ik eerder altijd goed tegen hitte kon).

Ach, zo kunnen we wel overal over klagen.
Te nat, te droog, te koud, te warm, te druk.

Nog een paar dagen en dan gaan we weer lekker 3 dagen in de roze bubbel vertoeven!!
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445

Queens of the Stone Age-frontman Josh Homme aan kanker geopereerd​


Josh Homme, frontman van de Amerikaanse rockband Queens of the Stone Age, is vorig jaar aan kanker geopereerd. Dat onthulde hij in een interview in Revolver Magazine. Hij is momenteel aan het herstellen van de ingreep.


De Amerikaanse zanger vertelde niet om welk type kanker het ging. Hoewel de operatie succesvol was, heeft de 50-jarige frontman nog steeds af en toe pijn. „Ik zeg nooit dat het niet erger kan”, zei hij. „Dat zal ik nooit zeggen. Maar ik zeg dat het wel beter kan.” Volgens hem is de ziekte „gewoon de kers op de taart” van een „interessante periode.” „Ik ben enorm dankbaar dat ik hier doorheen ben gekomen en ik kijk hierop terug met een klotegevoel, maar het heeft me beter gemaakt. Daar ben ik cool mee”, sprak Homme. „Er zijn nog veel dingen die ik wil doen en er zijn veel mensen met wie ik dat wil doen.”

Homme beleefde de afgelopen jaren een tumultueuze tijd. Zijn muzikale vrienden Mark Lanegan (zanger) en Taylor Hawkins (drummer Foo Fighters) overleden vorig jaar en hij zat in een vechtscheiding met zijn inmiddels ex-vrouw Brody Dalle, die hem beschuldigde van mishandeling.
Queens of the Stone Age brengt op 16 juni het nieuwe album In Times New Roman uit en gaat op Europese tournee. Op 17 juni staat de band op Pinkpop in Landgraaf.

 
  • Wow
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Groot verschil met vorig jaar hoor met 36+ graden
Nou precies, vorig jaar zelfs pas in de avond bier gaan drinken met ons groepje en als bier wordt uitgesteld dan is er wel iets aan de hand.
De avonden lijken overigens wel fatsoenlijk af te koelen en dat is dan ook wel even fijn na een warme dag.

De laatste dag is wat warm maar nog steeds een makkie vergeleken met vorig jaar.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Nou precies, vorig jaar zelfs pas in de avond bier gaan drinken met ons groepje en als bier wordt uitgesteld dan is er wel iets aan de hand.
Haha, hier hetzelfde. Water en mocktails (want lekker veel ijs en dus lekker koel) was het dranken menu tot 19 uur.

Daarna wel extra gaan tanken moet ik zeggen 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
365
296
Ik kwam vorig jaar later, want ik moest de ochtend nog werken. Had geen korte broek meegenomen, wat een fout was dat... Gelukkig na een tijdje bij Grandson wat kunnen afkoelen, dat was een mooi waterfeestje :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
voor mijn gevoel was het vorig jaar op de vrijdag en de zaterdag ook in de ochtend al snikheet?
lijkt voor aankomend weekend rond 10 uur de 20 graden aan te tikken.
waarna het langzaam opwarmt tot de middag, met de piek rond 16:00 a 17:00,
rond 18:00 lijkt het weer weer af te koelen, mede door sluierbewolking
ja gaat bijna denken, je hebt s avonds een trui of vestje nodig?

1686652168478.png
1686652189125.png
1686652209658.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230613_93759992

Weeronline: heerlijk festivalweer tijdens Pinkpop

Festivalgangers kunnen na het afgelopen tropische weekeinde rekenen op weer een warm en zonnig weekend. Volgens Weeronline wordt het tijdens onder meer Pinkpop in Landgraaf en Graspop in Dessel (België) eind deze week „heerlijk festivalweer” met temperaturen in de hoge twintigers.

Op zaterdag wordt het in Limburg 26 of 27 graden en zondag stijgt de temperatuur in de heuvels naar 29 graden. Het blijft droog en de zon schijnt uitbundig, voorspelt het weerbureau. In de nachten koelt het af naar een graad of 12 tot 15. „Dat is vrij zacht, maar een echte plaknacht zit gelukkig niet in de vooruitzichten.”

In het Belgische Dessel zijn de vooruitzichten voor Graspop vergelijkbaar met die van Pinkpop. Het is over de grens ook zonovergoten bij maximumtemperaturen van 26 graden op zaterdag tot ruim 29 graden op zondag. Weeronline raadt festivalgangers overal aan om zich goed in te smeren tegen de felle zon. Een onbeschermde huid kan komend weekend namelijk binnen 10 tot 25 minuten al verbranden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken