Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
e
Peter Fox, QOTSA, Tash Sultana en the 1975rit kan wel
Dit kan wel ze staan allemaal op Duitse festivals gedurende Pinkpop. Nu weet ik niet of hij betrouwbaar is en het niet gewoon logische guesses zijn omdat ze dat weekend in de buurt zijn.

Ik denk wel dat
*The 1975
*QTSA
*One Republic

Met potlood kunnen worden genoteerd
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
dezelfde die voor vorig jaar Justin Timberlake en Ed Sheeran noemde?
Nee. een vrije recent begonnen DJ, maar kwam op mij over alsof hij gewoon wat geruchten oplas die op internet staan (dus n.a.v. de Duitse festivals tijdens Pinkpop).
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
e

Dit kan wel ze staan allemaal op Duitse festivals gedurende Pinkpop. Nu weet ik niet of hij betrouwbaar is en het niet gewoon logische guesses zijn omdat ze dat weekend in de buurt zijn.

Ik denk wel dat
*The 1975
*QTSA
*One Republic

Met potlood kunnen worden genoteerd
Chemical Brothers op 21 juni naar Cork. Was dat al bekend? En ook kanshebber dan toch??
 

Paul-K

Playlistbediener
20 jul 2021
5
6
Chemical Brothers op 21 juni naar Cork. Was dat al bekend? En ook kanshebber dan toch??
Betwijfel het, zoiets moet in het donker. De tent is te klein, en ze zullen niet een Pinkpopdag kunnen dragen als headliner denk ik. Of er moet een hele sterke co-headliner voor staan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
26 november weten we in ieder geval een groot gedeelte van de grote namen, dat is niet eens zo gek lang meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Tja, hoop je op Beyonce of Swift, krijg je P!nk die er al meerdere keren heeft gestaan en met haar ego groter denkt te zijn dan een festival. Pp staat niet meer bovenaan mijn lijstje en zal deze keer waarschijnlijk ook overslaan (of er moet een heel mooi dagje komen).

Voor de gemiddelde pinkpop ganger geloof ik dat het best een goede boeking is. Pop met een klein rocksausje, spectaculaire live show. Ja hoor, ik zie het wel werken.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
P!nk is volgens mij een prima boeking, en laten we eerlijk zijn de muzieksmaken op dit forum liggen zo ver uit elkaar dat we nooit een headline trio gaan krijgen waar iedereen helemaal happy mee is.

Sommige vinden een headliner niks, andere vinden het geweldig. Sommige vinden het dagprogramma minder terwijl andere het super vinden. Sommige komen ieder jaar standaard naar pinkpop ongeacht de line up, terwijl andere weer komen juist voor de line up.

Zo heeft ieder zijn eigen reden om naar een festival te komen, en op een festival komt dat dan allemaal samen.
 
  • Leuk
Waarderingen: pinkpopmaastricht

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
26 november weten we in ieder geval een groot gedeelte van de grote namen, dat is niet eens zo gek lang meer.
wel iets waar ik van uit ga ja, zoals het voor 2019 en 2022 ook met de verkoop was.

laatste weekend november is wel later dan wat ik eerder gokte, de eerste week november... maar ach, wat is goed gokken, als ik dat goed kon had ik een huis op een ongerept caribisch eiland!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
P!nk is volgens mij een prima boeking, en laten we eerlijk zijn de muzieksmaken op dit forum liggen zo ver uit elkaar dat we nooit een headline trio gaan krijgen waar iedereen helemaal happy mee is.

Sommige vinden een headliner niks, andere vinden het geweldig. Sommige vinden het dagprogramma minder terwijl andere het super vinden. Sommige komen ieder jaar standaard naar pinkpop ongeacht de line up, terwijl andere weer komen juist voor de line up.

Zo heeft ieder zijn eigen reden om naar een festival te komen, en op een festival komt dat dan allemaal samen.
Ik denk dat Radiohead-Beyonce-Guns n Roses een leuk 3tal voor elks wat wils zou zijn
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.021
3.704
Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat we The Smile wel eens op Pinkpop kunnen verwachten. Ik weet niet eens waarom, gewoon een gevoel. Wel flink misplaatst, maar goed that happens.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat we The Smile wel eens op Pinkpop kunnen verwachten. Ik weet niet eens waarom, gewoon een gevoel. Wel flink misplaatst, maar goed that happens.
The Smile is waar dan ook een goed idee, maar Pinkpop zou ik inderdaad wel een flinke mismatch vinden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
De vrijdag van P!nk gaat snel uitverkopen als ik het zo zie….ook veel mensen die normaal niet naar Pinkpop gaan gaan nu een dagje voor P!nk.

Voor mensen die zeggen Werchter donderdag verkocht ze niet uit. Ja dit was op een donderdag midden door de week voor veel mensen lastig. Dit is op een vrijdagavond ideaal te combineren met eventueel hotel overnachting. Het is de enige P!nk show in Nederland dus verkoopt sowieso uit.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat we The Smile wel eens op Pinkpop kunnen verwachten. Ik weet niet eens waarom, gewoon een gevoel. Wel flink misplaatst, maar goed that happens.
Dan ga ik voor het eerst in 7 jaar weer een dag naar Pinkpop.
 

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
P!nk op de vrijdag is een leuke toevoeging maar niet helemaal wat ik als eerste aankondiging had verwacht hahah 🤔😜
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Op 1 of andere manier heb ik het gevoel dat we The Smile wel eens op Pinkpop kunnen verwachten. Ik weet niet eens waarom, gewoon een gevoel. Wel flink misplaatst, maar goed that happens.
Dan trek ik al smilend naar Landgraaf.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Dus nog wat namen die ik zeker langs zie komen (als het past):

* Tash Sultana
*The 1975
* One Republic
*QTSA
* Davina Michelle
*Suzan & Freek
*Goldband
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken