Pinkpop 2023

Geen idee of we dit serieus moeten nemen maar op efestivals verschijnt het bericht dat Taylor Swift geboekt was voor Glastonbury maar dat ze haar optreden heeft (moeten) cancelen. Haar vervanging is een grote Amerikaanse rockband waarbij de namen van GnR en Greenday vallen...

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Bassie78
Suzan en Freek. Dat kan echt niet (al zie ik het wel gebeuren). Misschien wel de slechtste muziek die er gemaakt wordt tegenwoordig.
Nope....Nederlandse rapsjonnies met geen talent en teveel geld. Dat is de slechtste muziek die nu gemaakt wordt.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Geen idee of we dit serieus moeten nemen maar op efestivals verschijnt het bericht dat Taylor Swift geboekt was voor Glastonbury maar dat ze haar optreden heeft (moeten) cancelen. Haar vervanging is een grote Amerikaanse rockband waarbij de namen van GnR en Greenday vallen...
Vooralsnog 1 willekeurige user die dit post. Hopelijk korreltje zout!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Klopt tour voor eind november bekend! 😉

objectief gezien:

p!nk als headliner voor Pinkpop 2023.

Prima boeking.
+ ze heeft pas 1 x op pinkpop gestaan
+ nog nooit als headliner
+ ze doet dit jaar slecht 3 festivals, waarvan pinkpop eigenlijk het enige echte festival is (de anderen zijn
dagfestivals puur om p!nk heen gebouwd)
+ Zeer bekende naam voor alle leeftijden
+ Popmuziek met ook een rockrandje
+ Ze speelt op de 1e dag (popheadliner op de laatste dag is toch vaak een anticlimax)

Nu hopen dat ze max anderhalf uur speelt.
En dan nog een mooie sub er voor en een topper van een noord headliner

en dan is de 1e dag van pinkpop al PRIMA!!
Uhu Bruno Mars in 2018. Echt een anti climax uhu …was volgens mij de beste headliner show van dat weekend.

Uhu Bruno Mars in 2018. Echt een anti climax uhu …was volgens mij de beste headliner show van dat weekend.
Volgens jou ja.

Ieder zijn meug hoor en dat jij echt een POP liefhebber bent dus ook. Maar ik begin me een beetje te irriteren aan je pop-adoratie. Net een puber die voor het eerst een wippie gaat maken.

Vind je wel een lieve jongen en ga vooral door. Moest het gewoon ff kwijt. #liefde

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Volgens jou ja.

Ieder zijn meug hoor en dat jij echt een POP liefhebber bent dus ook. Maar ik begin me een beetje te irriteren aan je pop-adoratie. Net een puber die voor het eerst een wippie gaat maken.

Vind je wel een lieve jongen en ga vooral door. Moest het gewoon ff kwijt. #liefde
Deze zomer ook naar Rammstein geweest super show!! Beste show die ik deze zomer heb gezien en naar MIJN mening beter dan de Coldplay show in Brussel. Dus je bewering hierboven is een beetje kort de bocht. Dus een alles muziek liefhebber.

Hierbij nog een reden waarom Bruno zo goed was in 2018:

Don’t judge a book by its cover.

Deze zomer ook naar Rammstein geweest super show!! Beste show die ik deze zomer heb gezien en naar MIJN mening beter dan de Coldplay show in Brussel. Dus je bewering hierboven is een beetje kort de bocht. Dus een alles muziek liefhebber.

Hierbij nog een reden waarom Bruno zo goed was in 2018:

Don’t judge a book by its cover.

Maar dat ze ergens op één staan, zegt ook niet alles

moet ook toegeven dat bruno mars, van alle popacts die PP de laatste jaren geboekt heeft, met afstand, het beste was.
prima band, goede show, goede zang.
maar toch heb ik t optreden niet helemaal afgekeken, het pakt mij persoonlijk niet zo.
maar das gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.

ik had ook net Greta van Fleet gezien in de tent en dat vond ik wel echt geweldig

Queens of the stone age zijn de 16e op southside en 18e op hurricane in Duitsland.. zouden ze de 17e nog Pinkpop doen of kunnen we ze wel afschrijven?

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ik denk dat het een grote wilde gok is 😂
Ofcourse een grote gok. Nee maar even zonder te dollen.

Een vriendin van mij is extreme Taylor Swift fan (ik niet zo voordat ik weer als pop gekkie wordt afgemaakt 😂) Ze zit in allemaal groepen en forums en de bronnen die het de vorige keer goed hadden geven nu aan dat er binnekort nieuws komt over de tour. Dit zou vlak na haar album bekend worden gemaakt. Aangezien haar album ergens rond de 20ste wordt gereleased wordt verwacht dat de tour 1/2 weken later wordt aangekondigd. Bij andere albums is dit ook vaak zo geweest in het verleden.

Valt natuurlijk te bezien of het klopt dus zou alles met een korreltje zout nemen.

Daarnaast denk ik zelf dat Taylor Swift niet op festivals gaat spelen in 2023. Misschien Glastonbury exclusive. Maar goed het is afwachten en alles met een korreltje zout zien natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: PJ
een band die geen headliner is, kan relatief gemakkelijk 2 dagen achter elkaar optreden in verschillende landen.
geen problemen met opbouw van grote podia.
dus qotsa kan volgens mij op za wel op Pinkpop spelen

Wellicht is Green Day ook nog een optie ipv GnR of RHCP. Misschien dat die vernieuwing dan meer in het dagprogramma gaat zitten.
Ik heb ze afgelopen zomer in Groningen gezien en dit was ver van uitverkocht, als sub zou kunnen maar headliner zijn ze imo niet meer voor een festival als Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread