Pinkpop 2023

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Denk wel dat die band ooit eens terugkomt, maar nu lijkt het me te vroeg. Dit jaar wat Hawkins tribute concerten geven om een paar maanden later doodleuk een wereldtour te maken met een nieuwe drummer lijkt me een beetje... wrang.
Of een nieuwe zanger, er schijnt al een redelijke drummer rond te lopen in die bandšŸ¤”
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Liever anderhalf uur Harry Styles dan nog eens 2,5 uur Foo Fighters met hun 'We are going to rock all night long!'.

Op zich goede muziek maar dat gelul is hartstikke vervelend
Dat dus! De Show van 2018 begon goed maar begon mij er later echt mateloos aan te ergeren! Tegen het einde vertrokken
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Liever anderhalf uur Harry Styles dan nog eens 2,5 uur Foo Fighters met hun 'We are going to rock all night long!'.

Op zich goede muziek maar dat gelul is hartstikke vervelend
Vond ik bij Greenday ook zo verschrikkelijk.......
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
66
31
Of een nieuwe zanger, er schijnt al een redelijke drummer rond te lopen in die bandšŸ¤”
Je bedoelt zanger Ć©n gitarist. Je vergeet dat Dave Grohl ook nog gitaar speelt. Ze hebben nog een gitarist in de band, maar weet niet of het voor hun zou uitmaken of ze een gitarist kunnen missen op dat gebied, tenzij of Dave of de andere gitarist een ritmegitaar speelt zoals bij Metallica het geval is.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Waanzinnige band, met een verrukkelijk repertoir! Bij mij kan Dave Grohl dan ook echt niets verkeerds doen. Ik hoop met heel mijn hart en ziel dat ze op een of andere manier doorgaan er er over een tijdje weer staan, in welke vorm of hoedanigheid dan ook. Dan klap ik mijn handen weer stuk voor ze šŸ¤˜šŸ»
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waanzinnige band, met een verrukkelijk repertoir! Bij mij kan Dave Grohl dan ook echt niets verkeerds doen. Ik hoop met heel mijn hart en ziel dat ze op een of andere manier doorgaan er er over een tijdje weer staan, in welke vorm of hoedanigheid dan ook. Dan klap ik mijn handen weer stuk voor ze šŸ¤˜šŸ»
+1
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2324
Mooie eerste poging en heerlijke Word 98 opmaak :)

Tweemaal Keane is wat veel? Verder vrij veel 2022 tourende bands, maar we weten inderdaad nog niet veel over wie in 2023 Europa rondtrekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Mooie eerste poging en heerlijke Word 98 opmaak :)

Tweemaal Keane is wat veel? Verder vrij veel 2022 tourende bands, maar we weten inderdaad nog niet veel over wie in 2023 Europa rondtrekt.
idd... zal de Tweede Keane vervangen door Bastille.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
idd... zal de Tweede Keane vervangen door Bastille.
heb je niet redelijk wat middel grote namen en 64 namen 2 meer als vorige jaar waar wil je die plaatsen?
maar ziet er wel goed uit een mooie mix tussen pop en rock een echte Pinkpop affiche dus van mij mag er nog wel iets meer echte rock/metal namen
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2325

(foutje van 2 x Keane er uit gehaald)
Pinkpop valt volgend jaar voor mij heel gunstig qua vrij van het werk, hier zou ik toch niet heel blij van worden.
In dit geval hopen dat RATM - TWOD - Paramore - Liam Gallagher - Black Pumas - Sam Fender en vooruit Goldband op een dag zouden spelen ;)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2325

(foutje van 2 x Keane er uit gehaald)
Dennis dit kan niet hoor, dan moet ik naast al die Bruce shows ook nog Pinkpop gaan bezoeken. ;)
Overigens zie ik niet en Within Temptation, en Paramore en Epica in hetzelfde jaar op Pinkpop staan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
BeyoncƩ op Pinkpop lijkt me niet heel waarschijnlijk. Benelux exclusive ook niet echt. Zou wel gaaf zijn though (Pinkpop, niet exclusive).

Zou War on Drugs na dit jaar zowel Ziggo als DTRH volgend jaar ook nog eens op Pinkpop staan?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Hahaha...

AZIJNALERT! :p
Niets met azijn te maken. Persoonlijk zou ik hier ook niet warm van worden. Enkel War On Drugs, White Lies, S10, Goldband, Disturbed, Mastodon en Haim zou ik van de bovenstaande lijst willen zien. Verspreid over drie dagen zou het te weinig zijn voor een Combi-Ticket.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken