Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Enig idee of de voorverkoop voor komend jaar ook eerder start ?
het is voor de mensen die de kaarten van 2020/2021 behouden hebben sowieso zo dat ze eerder in de verkoop mogen.
voor de mensen met vouchers was dat voor 2022 verkoop ook zo.
de reguliere verkoop starte vrijdag 5 november 2021 en de mensen met vouchers mochten al maandag 1 november 2021 in de verzilveren.

ik kan me voorstellen dat dat voor 2023 ook is: een vrijdag start verkoop en de voorverkoop voor de mensen die tickets voor 2020/2021 hebben behouden op de maandag er voor.

overigens waren Pearl Jam, Metallica, Nothing But Thieves en Twenty One Pilots op dat moment bekend en met de aankondiging van de verkoop op maandag 1 november kwamen er 19 namen bij waarbij de vouchers al meteen verzilverd mochten worden.
kan me voor de editie van 2023 ook voorstellen dat ze eerst een aanloop nemen met de eerste namen en dan weer begin november de verkoop?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
dus we moeten al naar de subs;).
Denk dat er nog een headliner uit de hoge hoed komt in plaats van de 3 a 4 die we nu vooral denk.
Nou ik ga een poging wagen voor de sub/noord afsluiters 😉

- Within Temptation
- Liam Gallagher
- The War on Drugs
- Disclosure
- Keane
- 5SOS
- Disturbed
- Rodger Hogson (wishfull thinking)
- Elle Hollis
 

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
Coldplay als headliner? Net nieuw tourdatums bekend en er is nog een open plek voor het pinkpop weekend
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
924
438
het is voor de mensen die de kaarten van 2020/2021 behouden hebben sowieso zo dat ze eerder in de verkoop mogen.
voor de mensen met vouchers was dat voor 2022 verkoop ook zo.
de reguliere verkoop starte vrijdag 5 november 2021 en de mensen met vouchers mochten al maandag 1 november 2021 in de verzilveren.

ik kan me voorstellen dat dat voor 2023 ook is: een vrijdag start verkoop en de voorverkoop voor de mensen die tickets voor 2020/2021 hebben behouden op de maandag er voor.

overigens waren Pearl Jam, Metallica, Nothing But Thieves en Twenty One Pilots op dat moment bekend en met de aankondiging van de verkoop op maandag 1 november kwamen er 19 namen bij waarbij de vouchers al meteen verzilverd mochten worden.
kan me voor de editie van 2023 ook voorstellen dat ze eerst een aanloop nemen met de eerste namen en dan weer begin november de verkoop?
Ja, dat wist ik dat we voorrang hebben bij de voorverkoop / kaarten behouden. 2020/2021
Dus als ze de 3 headliners hebben getekend kan de vvk beginnen of toch wachtten op meer namen en dan rond november start vvk?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Ja, dat wist ik dat we voorrang hebben bij de voorverkoop / kaarten behouden. 2020/2021
Dus als ze de 3 headliners hebben getekend kan de vvk beginnen of toch wachtten op meer namen en dan rond november start vvk?
nou, kan best zijn dat ze met 2 headliners bekend gemaakt pas de verkoop starten...

ik verwacht in ieder geval niet dat ze de verkoop in gaan zonder 1 naam bekend, dat zou heel uitzonderlijk zijn.
ik denk dat november een goede gok is, althans lijkt me gezien de start verkoop voor 2020 en 2022 logisch om die gok aan te houden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.330
Ben wel benieuwd wat Disturbed gaat doen. in 2020 zouden ze op Pinkpop, Graspop en Copenhell staan geloof ik (in 1 weekend), en niet op Hellfest. Zouden ze dit opnieuw gaan doen, of zou toch Hellfest een spelbreker gaan zijn en ze afpakken van 1 van deze 3 festivals?

De bassist heeft al wel confirmed dat ze in 2023 naar Europa komen met een nieuw album en nieuwe tour
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.537
Ben ook benieuwd wat de foo fighters gaan doen. Zie die ook weer eens graag naar pinkpop komen.
Denk wel dat die band ooit eens terugkomt, maar nu lijkt het me te vroeg. Dit jaar wat Hawkins tribute concerten geven om een paar maanden later doodleuk een wereldtour te maken met een nieuwe drummer lijkt me een beetje... wrang.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
924
438
Denk wel dat die band ooit eens terugkomt, maar nu lijkt het me te vroeg. Dit jaar wat Hawkins tribute concerten geven om een paar maanden later doodleuk een wereldtour te maken met een nieuwe drummer lijkt me een beetje... wrang.
Zeker maar kijk naar de Stones , die hadden Charlie Watts / 24 aug"21 overleden ook snel vervangen door Steve Jordan om hun tour te vervolgen.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
ik zou ook nog een oogje op U2 houden imo en ik vind de kans op Beyonce eerlijk gezegd groter dan die van Styles.
Voor wat het waard is... Ik heb dit weekend op PkP in de 'wandelgangen' een gerucht opgevangen dat U2 volgend jaar wel eens de Oostende act zou kunnen worden zoals Rammstein dat dit jaar was.
Ik weet echter wel dat ze een nieuwe tour plannen.
Tel die 2 samen met het besef dat als ze festivals zouden doen in Europa en dan niet op RW zouden staan (wetende dat ze persoonlijke vrienden zijn van Herman) dan acht ik de kans onbestaande dat ze wel op Pinkpop zullen staan Dennis. Wellicht komen ze, maar het zal een alleenstaand event zijn, mogelijks op Megaland maar zeker niet op PP.

Wat Beyoncé betreft, dat heb ik al enkele keren gezegd eh, dromen mag maar.....
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Oasiss

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Hier zit Europa nog niet bij maar goede kans dus voor 2023 al denk ik eerder dat dit eigen shows zullen worden en geen festivals....
In 2015 deed hij ook een tour waarbij hij in maart, april en mei in Europese stadions stond en in juni, juli en augustus op festivals. Ik denk zeker een goede kans voor Pinkpop headliner 2023. Zal hem eerst zaterdag aanschouwen in München.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.235
3.793
en dan te bedenken dat ik niet eens droom van Beyonce op Pinkpop... de horror!

🙈
Misschien toch eens overwegen om naar Rock Am Ring te gaan ipv Pinkpop 😜.
Al hoop ik stiekem dat Pinkpop ooit richting dat soort programmering gaat en popheadliners op een nieuw festival ergens in de Randstad komen te staan 😁.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Coldplay als headliner? Net nieuw tourdatums bekend en er is nog een open plek voor het pinkpop weekend
Hoorde op de radio dat ze in juli al twee concerten in Nederland hebben staan. Denk dus niet dat ze naar Pinkpop komen, kan je eigenlijk doorstrepen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Misschien toch eens overwegen om naar Rock Am Ring te gaan ipv Pinkpop 😜.
Al hoop ik stiekem dat Pinkpop ooit richting dat soort programmering gaat en popheadliners op een nieuw festival ergens in de Randstad komen te staan 😁.
Nog meer festivals?! Moet nu al een extra baantje zoeken voor al deze ongein!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken