Pinkpop 2023

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
nou... er zijn een paar "pop"-grootheden die de weg kwijt waren.
Bieber vroeg aan het publiek, waar die eigenlijk is na 1,5 uur rijden vanaf Dusseldorf.
Pharell Williams riep meermaals "AMSTERDAAAAAAAAM!!!"
en Paul McCartney verwelkomde het publiek met "Hello Maastricht"
Jared Leto maakte het met 30 Seconds from Mars nog bonter op Pinkpop in 2007: "We were in Copenhagen the other day, and I have to say, we love your country!"
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
22
10
Hoi, ik ben nieuw hier en kom (vooralsnog) voor één ding: Hoe groot schatten jullie de kans dat Nothing But Thieves weer terugkeren op Pinkpop volgend jaar? Ze zijn in de laatste 5 edities 4x op PP geweest dacht ik
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hoi, ik ben nieuw hier en kom (vooralsnog) voor één ding: Hoe groot schatten jullie de kans dat Nothing But Thieves weer terugkeren op Pinkpop volgend jaar? Ze zijn in de laatste 5 edities 4x op PP geweest dacht ik
omdat ze afgelopen editie op Pinkpop stonden, kans klein.
daarbij, door de hoge positie als afsluiter Noord podium dit jaar is de kans sowieso 0% denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
.... even hier in het Pinkpop topic aanhaken op het gedoe in het "Concert Aankondigingen" topic.

#gerucht
Harry Styles mogelijk op Werchter Boutique 2023, mogelijk een week na Pinkpop 2023.
In 2018 en 2019 deelde Pinkpop met Boutique een headliner, Bruno Mars en Fleetwood Mac.
In 2020 en 2022 niet, het plan met Swift in 2020 was zelfs Benelux-exclusief en Stromae overlapte tijdens Pinkpop.

zou het Pinkpop lukken om headliners neer te zetten die nog nooit op Pinkpop stonden, 1 of 2 of misschien zelfs alle 3?
 

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Hoi, ik ben nieuw hier en kom (vooralsnog) voor één ding: Hoe groot schatten jullie de kans dat Nothing But Thieves weer terugkeren op Pinkpop volgend jaar? Ze zijn in de laatste 5 edities 4x op PP geweest dacht ik
Het was hartstikke leuk, maar mag wel eens wat anders in de plaats wat mij betreft. Denk dat de kans nihil is dat ze er staan op '23
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
.... even hier in het Pinkpop topic aanhaken op het gedoe in het "Concert Aankondigingen" topic.

#gerucht
Harry Styles mogelijk op Werchter Boutique 2023, mogelijk een week na Pinkpop 2023.
In 2018 en 2019 deelde Pinkpop met Boutique een headliner, Bruno Mars en Fleetwood Mac.
In 2020 en 2022 niet, het plan met Swift in 2020 was zelfs Benelux-exclusief en Stromae overlapte tijdens Pinkpop.

zou het Pinkpop lukken om headliners neer te zetten die nog nooit op Pinkpop stonden, 1 of 2 of misschien zelfs alle 3?
Vind HS trouwens wel passen op PP. En als hij inderdaad op Boutique staat wordt de kans op PP ook wel erg groot niet?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Als Styles wordt aangekondigd voor Boutique dan noteer ik 'm zeker voor Pinkpop eigenlijk. Of sterker: dan zie ik Pinkpop 'm meteen aankondigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Al zou ik een Taylor Swift, P!nk, of Beyonce ook wel toejuichen. En HS is toch een typische pop naam en dan weet ik niet of ze zo vlug nog gaan voor de andere namen die net genoemd heb..
Een Pinkpop met HS, Beyoncé en Muse als headliners bijvoorbeeld??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Vind HS trouwens wel passen op PP. En als hij inderdaad op Boutique staat wordt de kans op PP ook wel erg groot niet?
van de 9 edities Boutique, deelde Pinkpop maar 2x een headliner. Alleen Bruno Mars en Fleetwood Mac.
De andere acts stonden ergens anders, GelreDome (Prince), ArenA (Muse), of Goffertpark (Robbie Williams), De Kuip (Doe Maar) of sloegen NL over (Metallica/Madonna)

edit: de vraag is, doet hij ook zo'n groot concert in NL, of is Werchter een benelux exclusief?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Ik zie hem in de landen waar hij dit jaar alleen zaalshows heeft gedaan, volgend jaar een bisronde doen met grote, eigen shows in de open lucht. Zal daarnaast wel Glasto headlinen volgend jaar.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hij heeft 2 maanden net door Europa getourd. Misschien komt hij volgend jaar wel terug enkel voor festivals?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Weet niet of het al bekend was, maar muse zojuist een world tour aangekondigd met de eerste datums voor uk in mei en juni. Pinkpop zou kunnen dus
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hier zit Europa nog niet bij maar goede kans dus voor 2023 al denk ik eerder dat dit eigen shows zullen worden en geen festivals....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken