Pinkpop 2023

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.444
1.553
Hij heeft 2 maanden net door Europa getourd. Misschien komt hij volgend jaar wel terug enkel voor festivals?
Ja, maar hij stond hier in de Ziggo terwijl hij prima de Arena kon vullen. Volgens mij kan je dan volgend jaar laten zien dat je echt een grote meneer bent met ook buiten het VK stadionshows.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
De kans dat Muse naar Pinkpop komt wordt steeds aannemelijker
 

Bijlagen

  • 7DC05847-6C0E-4B93-9FAC-095A622C6815.jpeg
    7DC05847-6C0E-4B93-9FAC-095A622C6815.jpeg
    75,6 KB · Weergaven: 31

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Al zou ik een Taylor Swift, P!nk, of Beyonce ook wel toejuichen. En HS is toch een typische pop naam en dan weet ik niet of ze zo vlug nog gaan voor de andere namen die net genoemd heb..
Een Pinkpop met HS, Beyoncé en Muse als headliners bijvoorbeeld??

Denk dat ze niet zowel Harry als Beyoncé zouden (kunnen) doen. Kosten wel een aardig centje. En misschien dat het dan toch weer te veel pop is…?

Lijkt me wel zeer sterk dat de pop headliner een van deze namen is inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
473
193

Mogen van mij thuis blijven 😅
Dit is voor mij echt zo’n band je vind het of geweldig of helemaal niks. Zelf vond ik het in 2014 geen fijn optreden. Kan me ook echt voorstellen dat als je niet heel bekend bent met de muziek dat het een langse set is om doorheen te komen. Ik denk dat veel mensen hier gaan kijken omdat het toch een grote naam is, maar vrij snel afhaakt omdat het toch een saaie show is om te aanschouwen.
Denk ook niet dat pinkpop dit voorlopig als headliner boekt. En al helemaal niet vanwege het feit toen ze geboekt werden voor LL er een nieuw album zou komen maar dit er uiteindelijk niet komt en vervolgens krijg je een ‘oude’ tour op je mainstage.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
22
10
Coldplay naar de JC Arena, mochten die nog kanshebber zijn voor Pinkpop
 

Bijlagen

  • D3BD4F12-DAB5-48C5-82A5-6BC983E73410.jpeg
    D3BD4F12-DAB5-48C5-82A5-6BC983E73410.jpeg
    719,3 KB · Weergaven: 4

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.186
4.396
Maar headliners voor Pinkpop dus Muse, Harry Styles en Rage Against the Machine.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
Maar headliners voor Pinkpop dus Muse, Harry Styles en Rage Against the Machine.
- Muse is de kans flink gestegen!
- Harry styles Zeker grote kanshebber (andere mogelijkheden Billie Eillish, Beyoncé en Taylor Swift)
- RATM ook kanshebber al zie ik liever Guns n Roses
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
- Muse is de kans flink gestegen!
- Harry styles Zeker grote kanshebber (andere mogelijkheden Billie Eillish, Beyoncé en Taylor Swift)
- RATM ook kanshebber al zie ik liever Guns n Roses
prima samenvatting...

ik zou ook nog een oogje op U2 houden imo en ik vind de kans op Beyonce eerlijk gezegd groter dan die van Styles.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
overigens wel benieuwd met welk nieuws Rock am Ring / Rock im Park deze week komen.
Kunnen kanshebbers voor Pinkpop bij zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.419
6.085
prima samenvatting...

ik zou ook nog een oogje op U2 houden imo en ik vind de kans op Beyonce eerlijk gezegd groter dan die van Styles.
Waarom? Beyoncé speelt amper (Europese) festivals toch?

Met dat nieuws over Boutique en die user hier die zei dat Beyoncé geen festivals doet is het aannemelijker dat Styles op PP staat dan Beyoncé.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
Waarom? Beyoncé speelt amper (Europese) festivals toch?

Met dat nieuws over Boutique en die user hier die zei dat Beyoncé geen festivals doet is het aannemelijker dat Styles op PP staat dan Beyoncé.
nou... inderdaad speelt Beyonce nauwelijks festivals uit de voorgaande statistieken, helemaal waar.

qua Boutique moet ik maar zien of Pinkpop de headliner deelt, dat is slechts in 2 van de 9 edities Boutique het geval geweest.
kan ook zijn dat de Boutique headliner exclusief Benelux is en 1 Pinkpop headliner ook, of Pinkpop deelt 3 headliners met Rock Werchter zoals in 2022?
ik ben nog niet zo zeker van Harry Styles, maar goed, daar kan ik volledig naast zitten.

moet daarbij zeggen, dat ik persoonlijk Harry Styles wel een guilty pleasure vind en zelf weinig heb met Swift, helemaal niets heb met Eilish of Beyonce ;) dus erg dramatisch zou ik het niet vinden. Helemaal niet als er 2 headliners naast komen die meer in mijn straatje zitten...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
dus we moeten al naar de subs;).
Denk dat er nog een headliner uit de hoge hoed komt in plaats van de 3 a 4 die we nu vooral denk.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
dus we moeten al naar de subs;).
Denk dat er nog een headliner uit de hoge hoed komt in plaats van de 3 a 4 die we nu vooral denk.
Kunnen meteen beginnen met het voorspellen van de dagprogramma’s. Op dit tempo hebben we eind september de hele line-up wel rond!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
dus we moeten al naar de subs;).
Denk dat er nog een headliner uit de hoge hoed komt in plaats van de 3 a 4 die we nu vooral denk.
sowieso komen er nog nieuwe tours aan van acts die nog tours moeten aankondigen.

zou vooral voor de headliners niet alleen focussen op acts die 2022 getourt hebben in Europa en eventueel terugkeren in 2023.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
914
435
Enig idee of de voorverkoop voor komend jaar ook eerder start ? Nu er steeds meer tour nieuws / schema "s voorbijkomen.
Enkele headliners in willekeurige volgorde : Muse, Taylor Swift, RATM , GNR , Harry Styes , U2, Beyonce , RHCP.
Vraag blijft wel of ze inderdaad allen touren in Europe 2023.
En wie gaat de meeste tickets verkopen ? ( en de rest van het dagprogramma ).
Camping tickets zullen wel vrij snel uitverkopen, dagtickets daarentegen hangen meer af van de line-up per dag.
Lijkt me een leuke klus voor buro PP , dit jaar was de 3e dag de minste qua verkochte tickets , lag dat alleen aan de headliner ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken