Pinkpop 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.926
Beetje lauwtjes. Veel net-nietnamen, al moet ik me er eens bij gaan neerleggen dat ik niet alles kan zien. Misschien wordt het dan allemaal wat positiever.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.452
Zou hier ook niet al te blij van worden, met name ook omdat Beyoncé echt niet gaat gebeuren en ik ook denk dat TWOD niet voor minder dan headliner zou moeten komen (en dat betekent dus dat ze niet op Pinkpop zouden moeten komen). RATM wel tof, en Liam ofc. Verder wel wat leuke Nederlandse opties.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.452
Ook de vierde Ziggo Dome van Stromae in instant uitverkocht. Nu een vijfde, die vast ook meteen vol zal zitten.

Hoezo was dit geen dikke Pinkpopheadliner geweest dit jaar? ;-)
Pas bij tien keer Ziggo Dome als je jonger bent dan 40 en weinig gitaar gebruikt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Nee dat lijkt me een beetje te laat na Lowlands headlinen plus (nu al) 5 keer de Ziggo Dome.
nou, ik doelde meer op de data van Stromae in Parijs op de vrijdag en de zaterdag van Pinkpop 2023, waarmee Pinkpop ook in 2023 uitgesloten is
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Niets met azijn te maken. Persoonlijk zou ik hier ook niet warm van worden. Enkel War On Drugs, White Lies, S10, Goldband, Disturbed, Mastodon en Haim zou ik van de bovenstaande lijst willen zien. Verspreid over drie dagen zou het te weinig zijn voor een Combi-Ticket.
Oke, ik zal die keutel intrekken. Ik vind de lijst als volledige line-up ook te weinig echte hoogtepunten bevatten. Er zitten echter best wel wat vermakelijke namen tussen, en er zitten ook wel wat namen bij die druipen van de kwaliteit, maar gewoon niet je ding kunnen zijn of net iets te vaak de revue hebben gepasseerd de laatste tijd...

Maar het is wel erg vermakelijk dat we zowat op een fantasie lijstje van iemand reageren alsof het een officiële aankondiging is... :LOL:
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Oke, ik zal die keutel intrekken. Ik vind de lijst als volledige line-up ook te weinig echte hoogtepunten bevatten. Er zitten echter best wel wat vermakelijke namen tussen, en er zitten ook wel wat namen bij die druipen van de kwaliteit, maar gewoon niet je ding kunnen zijn of net iets te vaak de revue hebben gepasseerd de laatste tijd...

Maar het is wel erg vermakelijk dat we zowat op een fantasie lijstje van iemand reageren alsof het een officiële aankondiging is... :LOL:
Tja, je moet iets tijdens de komkommertijd.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Reële lijst idd al mag van mij RATM vervangen worden door Guns ‘n roses

Edit: Missen we niet Mart Hoogkamer op de lijst?😜
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken