Pinkpop 2023

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2328

(foutje van 2 x Keane er uit gehaald)
Mooie poster, kan ik mee leven! Alhoewel ik denk dat Sam Fender gaat afzeggen 🤪 en persoonlijk mogen ze Dog Eat dog vervangen door óf Limp Bizkit óf Bizkit Park. Heeft toch net iets meer imo
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Schermafbeelding 2022-08-24 om 12.40.44.png

Ryan Reynolds Want GIF
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2328

(foutje van 2 x Keane er uit gehaald)
Is Roxeanne Hazes dan nog echt actief als zangeres, behalve dan de momenten dat ze voor 'De Beste Zangers' en Holland zingt Hazes zingt? Behalve dan die momenten en Vichez reclame hoor ik helemaal niks over haar:unsure:

Ik mis trouwens Sabaton, Dragonforce en Thundermother op het affiche. Alle drie nog nooit op Pinkpop gestaan, en denk zeker wel de moeite waard.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Nou van mij had Anouk in 2019 echt wel headliner mogen zijn die dag! Mumfords and Sons was zo gruwelijk saai dat Anouk van mij best nog een uur langer had mogen door spelen!
Pfoe, dat was ook wel een matig jaar. Vond Mumford and Sons juist nog een pluspunt dat jaar.
 
  • Wow
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
ik gooi er toch alvast een veel te vroege voorspelling in...
ruim voor de echte aankondigingen gaan komen.

maar even mijn brainstorm in een afbeelding gedropt:

Bekijk bijlage 2328

(foutje van 2 x Keane er uit gehaald)
Mooie poster Dennis. Dit zou voor mij een droom line up zijn. Toch denk ik dat dit te mooi is om waar te zijn. BASTILLE staat erg laag denk dat ze niet voor minder dan sub headliner komen. Zelfde geldt dan voor The Script hier moet dan dus geschrapt worden bij een van de twee acts.

5SOS , Sam Fender , Panic at the disco mooie namen maar staan ook allemaal te laag. Als Pinkpop met deze line up komt is het zo uitverkocht maar denk dat dit te mooi is om waar te zijn. Maar toch bedankt voor de moeite en het enthousiasme voor de 2023 editie!! Laten we hopen dat dit de line up wordt haha!
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Onpopulaire mening, maar Oscar & The Wolf gaf gaf afgelopen weekend echt een ijzersterke show. Niet als headliner, maar eventueel ná een iets dunnere (lees: geen stadionact) headliner als Muse of The Killers zie ik dat nog wel werken.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Tsja, ná een headliner spelen op Pinkpop zal er wel niet in zitten. Die blijven toch de dag afsluiten zolang de vergunning maar tot 0:00 loopt. En toch zou ik dan alsnog graag zien dat Pinkpop een keer experimenteert met een headliner van 20:30 of 21:00 tot 23:00, en dan daarna nog een mooi toetje van een uur. En hoewel het voor de hand liggend kan zijn om daar een DJ neer te zetten, zou dat ook gewoon een gave band met toffe visuals kunnen zijn. Voor mij persoonlijk ging afgelopen editie een heel klein beetje als een nachtkaars uit tijdens Imagine Dragons. Stel dat daar Nightwish nog achter had gezeten, dat had ik wel een stuk toffer gevonden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Onpopulaire mening, maar Oscar & The Wolf gaf gaf afgelopen weekend echt een ijzersterke show. Niet als headliner, maar eventueel ná een iets dunnere (lees: geen stadionact) headliner als Muse of The Killers zie ik dat nog wel werken.
vorige keer (2018) sloot hij IBA/Noord af, wellicht dat als Oscar and the Wolf terug komt in 2023 dat dat dan Main/Zuid is op het 17:30 tijdslot waar 2022 De Staat en Nightwish stonden. Lijkt mij reeel.

Vraag me af of Pinkpop dat "act-na-de-headliner" trucje nog eens gaat proberen?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
een Paramore, Bring Me the Horizon en Oscar and the Wolf op de plek lijkt me niet gek
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken