Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waren dat er nog zo veel... Dat heb ik even gemist. In de Benelux spelen ze in ieder geval al jaren in de Ziggo Dome en Sportpaleis. Eigenlijk vaste prik de laatste 10 jaar als ik me niet vergis.
Waren dat er nog zo veel... Dat heb ik even gemist. In de Benelux spelen ze in ieder geval al jaren in de Ziggo Dome en Sportpaleis. Eigenlijk vaste prik de laatste 10 jaar als ik me niet vergis.
Vorige tour inderdaad geen Benelux nee, vreemd genoeg (want ze deden echt veel festivals aan toen). Tour daarvoor wel nog op Rock Werchter gespeeld in 2013.
Vandaag de dag geen headliner meer voor RW of Pinkpop denk ik zelf maar voor minder komen ze niet... Ik denk dat ze bv ook prima passen op Stadspark Groningen voor 20.000 man.
Omdat de originele toetsenist er niet meer is? Want wel gewoon twee Sportpaleizen uitverkocht tijdens hun laatste tour. Wel een beetje een gedateerde band misschien.
Die 2 keer Ziggo tijdens hun laatse tour was verdeeld over de tourlegs. Dus niet achter elkaar maar zat iets van 10 maanden tussen beide concerten als ik me niet vergis. De 2e was ook niet uitverkocht. Hoe zeer ik ze live ook waardeer, ik denk gewoon niet dat PP nu zoiets als headliner neerzet. Dan hadden ze dat de afgelopen 30 jaar al eens kunnen doen.
Zijn er nog mensen -die niet dagelijks op het forum te vinden zijn- van onder de 30 jaar die verder komen dan Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough? Ik vind Depeche Mode een typische Ziggo Dome act, waarbij meteen de doelgroep een dienst wordt bewezen door voldoende zitplekken. En om nou te stellen dat Depeche Mode (zich) gaat focussen op een nieuwe generatie? Waarom zouden ze.
Ik zie de midlifecrisis van Elton John nog eerder op Pinkpop belanden eigenlijk.
Zijn er nog mensen -die niet dagelijks op het forum te vinden zijn- van onder de 30 jaar die verder komen dan Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough? Ik vind Depeche Mode een typische Ziggo Dome act, waarbij meteen de doelgroep een dienst wordt bewezen door voldoende zitplekken. En om nou te stellen dat Depeche Mode (zich) gaat focussen op een nieuwe generatie? Waarom zouden ze.
Ik zie de midlifecrisis van Elton John nog eerder op Pinkpop belanden eigenlijk.
Te groot voor een festival dat afgelopen edities Radiohead, Nick Cave en Arctic Monkeys als headliners heeft gehad? Hoewel die setting aan dat meer ook bij DM kan werken zie ik zelf vooral qua programma geen match met BKS.
Voor Pinkpop zijn ze niet groot genoeg meer. Je komt dan eerder uit op een Bospop of zo, maar of dat nou voor DM goed is....
Beter om DM gewoon een goede zaalshow te geven met hun eigen publiek.
DM past gewoon niet bij BKS. Het momentum op Pinkpop was 2009, maar toen moesten ze helaas afzeggen.
Als groot liefhebber zie ik ze liever losse shows doen.
Die 2 keer Ziggo tijdens hun laatse tour was verdeeld over de tourlegs. Dus niet achter elkaar maar zat iets van 10 maanden tussen beide concerten als ik me niet vergis. De 2e was ook niet uitverkocht. Hoe zeer ik ze live ook waardeer, ik denk gewoon niet dat PP nu zoiets als headliner neerzet. Dan hadden ze dat de afgelopen 30 jaar al eens kunnen doen.