Pinkpop 2023

Omdat Andy er niet meer is of...

Want tijdens hun vorige tour deden ze wel nog veel festivals (Opener, NOS Alive, Mad Cool, Main Square, Bilbao BBK,...).
Waren dat er nog zo veel... Dat heb ik even gemist. In de Benelux spelen ze in ieder geval al jaren in de Ziggo Dome en Sportpaleis. Eigenlijk vaste prik de laatste 10 jaar als ik me niet vergis.

Waren dat er nog zo veel... Dat heb ik even gemist. In de Benelux spelen ze in ieder geval al jaren in de Ziggo Dome en Sportpaleis. Eigenlijk vaste prik de laatste 10 jaar als ik me niet vergis.
Vorige tour inderdaad geen Benelux nee, vreemd genoeg (want ze deden echt veel festivals aan toen). Tour daarvoor wel nog op Rock Werchter gespeeld in 2013.

Rock Werchter 2013. Stop de tijd.

Vandaag de dag geen headliner meer voor RW of Pinkpop
Omdat de originele toetsenist er niet meer is? Want wel gewoon twee Sportpaleizen uitverkocht tijdens hun laatste tour. Wel een beetje een gedateerde band misschien.

Depeche Mode is veels te groot voor BKS. Speelde vorige tour 2 keer in Ziggo.

Wordt gewoon PP of een eigen show.
Die 2 keer Ziggo tijdens hun laatse tour was verdeeld over de tourlegs. Dus niet achter elkaar maar zat iets van 10 maanden tussen beide concerten als ik me niet vergis. De 2e was ook niet uitverkocht. Hoe zeer ik ze live ook waardeer, ik denk gewoon niet dat PP nu zoiets als headliner neerzet. Dan hadden ze dat de afgelopen 30 jaar al eens kunnen doen.

Zijn er nog mensen -die niet dagelijks op het forum te vinden zijn- van onder de 30 jaar die verder komen dan Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough? Ik vind Depeche Mode een typische Ziggo Dome act, waarbij meteen de doelgroep een dienst wordt bewezen door voldoende zitplekken. En om nou te stellen dat Depeche Mode (zich) gaat focussen op een nieuwe generatie? Waarom zouden ze.

Ik zie de midlifecrisis van Elton John nog eerder op Pinkpop belanden eigenlijk.

Zijn er nog mensen -die niet dagelijks op het forum te vinden zijn- van onder de 30 jaar die verder komen dan Enjoy The Silence en Just Can't Get Enough? Ik vind Depeche Mode een typische Ziggo Dome act, waarbij meteen de doelgroep een dienst wordt bewezen door voldoende zitplekken. En om nou te stellen dat Depeche Mode (zich) gaat focussen op een nieuwe generatie? Waarom zouden ze.

Ik zie de midlifecrisis van Elton John nog eerder op Pinkpop belanden eigenlijk.
Waarom is het 'niet dagelijks op het forum te vinden zijn' opeens een eis? Zonder dat had ik ook wel meer gekend en ik denk wel meer mensen.

Verder: ik zie er ook niet echt een PP-headliner in, jammer genoeg.

Door zo de titels te lezen ken ik die nummers niet, misschien als ik ze hoor

Depeche Mode is veels te groot voor BKS. Speelde vorige tour 2 keer in Ziggo.

Wordt gewoon PP of een eigen show.
Te groot voor een festival dat afgelopen edities Radiohead, Nick Cave en Arctic Monkeys als headliners heeft gehad? Hoewel die setting aan dat meer ook bij DM kan werken zie ik zelf vooral qua programma geen match met BKS.
Voor Pinkpop zijn ze niet groot genoeg meer. Je komt dan eerder uit op een Bospop of zo, maar of dat nou voor DM goed is....
Beter om DM gewoon een goede zaalshow te geven met hun eigen publiek.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Ik ben 35 en kom ook niet veel verder dan dat.

Voor mij moeten ze ook niet komen, maar als ze op een festival spelen en er staat niet anders leuk, dan zou ik het wel meepikken.

DM past gewoon niet bij BKS. Het momentum op Pinkpop was 2009, maar toen moesten ze helaas afzeggen.
Als groot liefhebber zie ik ze liever losse shows doen.

Die 2 keer Ziggo tijdens hun laatse tour was verdeeld over de tourlegs. Dus niet achter elkaar maar zat iets van 10 maanden tussen beide concerten als ik me niet vergis. De 2e was ook niet uitverkocht. Hoe zeer ik ze live ook waardeer, ik denk gewoon niet dat PP nu zoiets als headliner neerzet. Dan hadden ze dat de afgelopen 30 jaar al eens kunnen doen.
Ik was niet bij die tweede show maar van wat ik hoorde raakte het op de dag zelf gevuld/uitverkocht.

En zoals boven al vermeldt, DM was in de afgelopen 30 jaar al eens geboekt als PP headliner. Kanker strooide echter roet in het eten.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread