Pinkpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
BKS de derde keer? Ik denk dat ze misschien eens ergens anders (moeten) spelen.

En ze waren in 2018 nog headliner in RW.
Laatste keer op BKS is toch alweer een tijd geleden. Heb ook het idee dat er een iets andere band staat nu als AM.
DTRH zou overigens ook prima kunnen werken. Op Pinkpop wellicht als afsluiter van IBA Parkstad/Noord, maar dan gun ik liefhebbers en de band zelf toch eerder een headline spot op BKS of DTRH.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Arctic Monkeys is natuurlijk ook veel te groot om een dag niet af te sluiten, op welk festival dan ook.
Maar ik hoop inderdaad op DTRH en niet op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Het zal wel DTRH worden ja. Verder wil ik Tame Impala wel zien afsluiten, met een sterke sub (is Editors dat nog?) ervoor en een sterke Noord headliner, zeg een Alter Brige of Ghost. Als Tame Impala wil, kunnen ze imo die stap volgend jaar maken naar festivals als Werchter en Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Het zal wel DTRH worden ja. Verder wil ik Tame Impala wel zien afsluiten, met een sterke sub (is Editors dat nog?) ervoor en een sterke Noord headliner, zeg een Alter Brige of Ghost. Als Tame Impala wil, kunnen ze imo die stap volgend jaar maken naar festivals als Werchter en Pinkpop.
Tame Impala, zeker met die fantastische productie, zou inderdaad eindelijk 'ns Pinkpop en Werchter moeten headlinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.996
8.645
Moeten ze alleen nog eens wat nieuwe muziek uitbrengen. Ze touren/teren nu wel al lang op The Slow Rush.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ik vond Tame Impala op Sziget weergaloos, echt fantastisch, één van mijn favoriete bands live. Ik sprak later ook wel mensen die het nogal saai vonden. Ik vind het fantastisch als ze de 8 minuten versie van Let it happen spelen, maar ik vraag me af of dit werkt op Pinkpop en misschien in iets mindere mate Werchter. Ik denk dat zeker de helft van de Pinkpopbezoekers niet verder komt dan een paar nummers van Tame Impala.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Dat dacht ik ook eerder, totdat ik de enorme belangstelling en euforie zag bij Pukkelpop. Dat publiek zie je grotendeels ook terug op Werchter en Pinkpop.
Ben het wel met mattman eens dat een nieuw album nodig is. Hopelijk weer met wat meer gitaar, zoals op Lonerism. Die songs doen het live echt geweldig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Dat dacht ik ook eerder, totdat ik de enorme belangstelling en euforie zag bij Pukkelpop. Dat publiek zie je grotendeels ook terug op Werchter en Pinkpop.
Ben het wel met mattman eens dat een nieuw album nodig is. Hopelijk weer met wat meer gitaar, zoals op Lonerism. Die songs doen het live echt geweldig.
Nice, ik hoop het! Misschien heb ik gewoon wat barbaren gesproken op Sziget ;).
 

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Taylor Swift zou wel echt de bom zijn! Ik zat zo te denken aan de onderstaande Net-niet-headliners

My chemical romance
5 seconds of summer
Panic at the disco
George Ezra, zou zo headliner kunnen zijn.
Yungblud
RATM, uiteraard headliner.
The pretty reckless ( gecancelled op pp 22)

Geen idee of ze touren of dat er iets bekend is.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik las in een ander topic laatst iets over een Europarcs in de buurt, maar in Brunssummerheide is er ook één zag ik. Zoals het nu staat willen we met 8 man een chalet boeken (kosteloos annuleren tot half april dus als de line up het toch niet helemaal is dan is dat geen probleem) daaro. Iemand die dit ook doet/heeft gedaan? Is dat wat te doen met taxi, ov, uber?
Het OV is niet te doen. In het gunstigste geval ben je een uur onderweg. Terug zal voornamelijk moeilijk worden. Ik zou het park eens mailen om te kijken of ze vorig jaar pendelbussen hadden geregeld. Verschillende campings in de buurt doen dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Taylor Swift zou wel echt de bom zijn! Ik zat zo te denken aan de onderstaande Net-niet-headliners

My chemical romance
5 seconds of summer
Panic at the disco
George Ezra, zou zo headliner kunnen zijn.
Yungblud
RATM, uiteraard headliner.
The pretty reckless ( gecancelled op pp 22)

Geen idee of ze touren of dat er iets bekend is.
MCR, hoogstens Sub. Zie het niet gebeuren
5SOS ergens in de late middag
Yungblud, 3e of 4e act op main. Zou kunnen.
PATD, denk het niet
George Ezra, is normaliter geen sub op Pinkpop. Misschien afsluiter 2e podium, maar ook dat hoop ik niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Editors hebben stiekem het nieuwe nummer Vibe op spotify gezet voor het aankomende nieuwe album.

Ouderwets lekkere Editors track.
Best een act die in 2023 een hoge spot kan pakken op Pinkpop imo...
2014 hadden ze imo best als headliner mogen staan, was op dat moment heel sterk.
2018 vond ik ze persoonlijk iets minder.
Een terugkeer naar Pinkpop mag best weer imo, waarbij ze vanaf 23 september het nieuwe album EBM op zak hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Afsluiter van de tent?
volgens mij zijn ze nog altijd behoorlijk populair in NL.
verwacht ik niet dat ze nog doorstoten tot een headliner plek op Pinkpop, al hebben ze van mij persoonlijk een soort gunfactor.
verwacht de tent als een aanfluiting, Editors staan vast op Zuid of Noord, afsluiter Noord zou best een prima plek zijn vlak voor Queen B? ;)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Nee Editors gaat echt die plek op Pinkpop niet meer krijgen jongens. Die verkopen hun dag op Vestrock niet uit. We zullen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken