Pinkpop 2023

Nee het was iemand anders, die zei dat die meer wist over de tour en dat het niet ging passen en onmogelijk ging zijn. Korreltje zout.

Nee het was iemand anders, die zei dat die meer wist over de tour en dat het niet ging passen en onmogelijk ging zijn. Korreltje zout.
nou, maar mijn berichten zomaar geloven is ook niet zo verstandig hoor

angry u mad GIF by Mayfly

het blijft een gok...

als ik overigens kijk bij Pinkpop Fans facebook...

hinten ze met de laatste berichten op tours van U2, Rammstein en Beyonce.
niet dat ik deze 3 tegelijk verwacht, maar zijn namen waar ze zo te zien wel vertrouwen in hebben voor een headliner plek.

Harry styles nu bevestigd voor ArenA die kunnen we doorstrepen!

Blijft er kwa popacts Beyoncé, Billie Eillish, Taylor Swift of Ed Sheeran over? Andere surgesties welkom 😉

Blijft er kwa popacts Beyoncé, Billie Eillish, Taylor Swift of Ed Sheeran over? Andere surgesties welkom 😉
denk dat je opsomming al redelijk in de richting is

Nooit gedacht dat ik dit in mijn leven zou zeggen, maar doe dan Billie maar.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
En ik zou Stromae ook niet helemaal uitvlakken. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar die verkoopt ook aan de lopende band. Geen idee hoe zijn tourschema is overigens...

En ik zou Stromae ook niet helemaal uitvlakken. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen maar die verkoopt ook aan de lopende band. Geen idee hoe zijn tourschema is overigens...
in Parijs tijdens de Pinkpop vrijdag en zaterdag, maar dan kan je de zondag ook wel doorstrepen gezien de tour dates

• Leuk
Waarderingen: PJ
En laten we wel wezen als Pearl Jam 2 keer de Ziggo kan doen plus Pinkpop dan kan een andere grote pop act dat waarschijnlijk ook...

dus ik kan :
Iron Maiden - U2 - Guns N Roses

Laten gaan als headliner trio denk je ☹️

Voor Iron Maiden zal je toch naar Graspop moeten als je ze op een festival wil zien, de hoop van Maiden op Pinkpop kan je elk jaar wel laten gaan denk ik zo

Users who are viewing this thread