Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha D66 was centrum maar nu echt links. PvdA is altijd rood en links geweest. GL is dan meer ecolinks en SP is activistisch links alhoewel ze veel punten met de PVV delen.
Harry Styles is dus waarschijnlijk afgevallen als ze daadwerkelijk 5 juni in de arena staan.
Wat ik me ook wel afvraag is of Muse wel direct festivals aankondigt want is het niet heel vroeg om nu al een aankondiging te doen?
Hahaha D66 was centrum maar nu echt links. PvdA is altijd rood en links geweest. GL is dan meer ecolinks en SP is activistisch links alhoewel ze veel punten met de PVV delen.
Het enige on topic hieraan is dat Jan Smeets een PVDA lijstduwer is.
Verder voegt deze discussie weinig toe aan Festileaks behalve ergernissen van meelezers.
Het enige on topic hieraan is dat Jan Smeets een PVDA lijstduwer is.
Verder voegt deze discussie weinig toe aan Festileaks behalve ergernissen van meelezers.
die zou 2 x Ziggo staan (3 en 4 oktober 2022).
Maar wilde een grotere stadion tour.
als je mijn persoonlijke meningen vraagt, ik zou hem 100% liever zien op Pinkpop dan de 'pop'-headliners die hier afgelopen pagina's voorbij kwamen. Echter, verwacht ik eigenlijk terug in Ziggo.
die zou 2 x Ziggo staan (3 en 4 oktober 2022).
Maar wilde een grotere stadion tour.
als je mijn persoonlijke meningen vraagt, ik zou hem 100% liever zien op Pinkpop dan de 'pop'-headliners die hier afgelopen pagina's voorbij kwamen. Echter, verwacht ik eigenlijk terug in Ziggo.
Wacht even. Dus in België doet ie KBS, maar in NL zie je 'm alsnog de Ziggo Dome doen (weliswaar een paar keer dan, maar toch). Misschien iets van Gelredome of De Kuip dan? Headliner PP had me dus niet zo heel onlogisch geleken.
Wacht even. Dus in België doet ie KBS, maar in NL zie je 'm alsnog de Ziggo Dome doen (weliswaar een paar keer dan, maar toch). Misschien iets van Gelredome of De Kuip dan? Headliner PP had me dus niet zo heel onlogisch geleken.
Doet in Amerika met zijn nieuwe tour ook alleen maar stadions. Zou me verbazen als hij in Europa dan plotseling voor festivals gaat terwijl hij zelf op zijn website zegt deze tour te gaan voor grote stadions/Arena.
Maar ben het met je eens. PP was logisch geweest. Zal wel Gelredome worden.
Op het Beyoncé forum komt nu net het nieuws dat de directeur van het Olympic Stadium in Rome heeft bevestigd dat ze daar zal optreden tussen 7 juni en 31 juli......
Op het Beyoncé forum komt nu net het nieuws dat de directeur van het Olympic Stadium in Rome heeft bevestigd dat ze daar zal optreden tussen 7 juni en 31 juli......
die tour aankondiging kan ook niet lang meer uitblijven. Die is al 1 jaar uitgesteld, zal wel al goed ingepland zitten, album is er ook al... Kan me niet voorstellen dat dat nog maanden duurt.
die tour aankondiging kan ook niet lang meer uitblijven. Die is al 1 jaar uitgesteld, zal wel al goed ingepland zitten, album is er ook al... Kan me niet voorstellen dat dat nog maanden duurt.
Die shows in september voor Depeche Mode neem ik eigenlijk met een korreltje zout vanwege de website die ze plaatst. Had ik zelf ook kunnen bedenken. Waren zalen/steden waar ze tijdens hun laatste tours ook hebben gestaan. Hoe ze bij september komen weet ik niet maar ik zie DM toch niet zo vlug meer festivals doen vandaag de dag....