Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
volgens mij zien ze zelf niet zo de 'noodzaak' in van het bekendmaken van een tijdschema...
daar hebben ze geen prioriteit in neem ik aan

daar kunnen ze nog een paar weken voor het festival pas mee komen zelfs
Woensdag 14 juni is tijd genoeg... en er kan altijd een last minute cancel zijn ( maar dat hopen we niet uiteraard ).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
er is activiteit op de site?

deze banner is nieuw met "OP PINKPOP ZIE JE O.A.:"
1682507369505.png
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Ik denk vooral dat Pinkpop erop hoopt dat The Script er gewoon staat. Indien niet dan zal er wat geschoven gaan worden en komt er een klein Nederlands bandje bij. Je kunt er niet vanuit gaan dat er een alternatief van het kaliber The Script of hoger bij komt...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Ik denk vooral dat Pinkpop erop hoopt dat The Script er gewoon staat. Indien niet dan zal er wat geschoven gaan worden en komt er een klein Nederlands bandje bij. Je kunt er niet vanuit gaan dat er een alternatief van het kaliber The Script of hoger bij komt...
Hoezo niet, er is tijd genoeg nu.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Behalve voor ons festivalfanaten is er ook nauwelijks nieuws meer te brengen. Vrijwel iedereen kijkt een paar dagen van te voren even wat een beetje tegelijk speelt en maakt zich daar niet druk over tot op zijn vroegst het moment dat het schema wordt gedeeld. Of dat 50 dagen of 7 dagen voor het festival is zal dan niet veel uitmaken.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Ik vind de grootste blunder dat de organisatie anderhalve maand geleden op de socials plaatste dat het tijdschema zomaar eens zou kunnen komen, terwijl dat nooit meer is opgevolgd.

Op deze manier neemt toch niemand het festival meer serieus?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Valt me overigens wel op dat de bulk aan Pinkpop-reclame die er tot een maand geleden nog was, behoorlijk afgezwakt is.

Zou de noodzaak tot reclame maken gedempt zijn omdat ze zelf wel tevreden zijn met de opkomst tot nu, of zouden de kosten van de reclame niet gewogen hebben tegenover het aantal tickets dat er nog uit ging?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.175
3.114
Die tweede redenatie lijkt me logischer, maar dat is enkel speculeren. In mijn omgeving leeft het niet zo dit jaar en er zijn een aantal mensen die voor Graspop kiezen dit jaar.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
Denk ook dat het een kosten/baten afweging is.Imo is de ticketverkoop een gelopen race.Zullen best nog wel wat omzetten richting PP last minute beslissers maar voor dit jaar zie ik dus geen uitverkocht Megaland.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338

Dit is een goede beker voor volgend jaar (of dit jaar) , als wegwerpplastic overal verboden is. Beter dan statiegeld bekers die je alleen maar bij je moet houden wat best onhandig is. En het bier blijft er ook nog eens kouder in zeggen ze, win win 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718

Dit is een goede beker voor volgend jaar (of dit jaar) , als wegwerpplastic overal verboden is. Beter dan statiegeld bekers die je alleen maar bij je moet houden wat best onhandig is. En het bier blijft er ook nog eens kouder in zeggen ze, win win 😉
als het plastic binnenlaagje ook van zeewier plastic is, is het een heel goed alternatief

in dit geval berkenhars, btw. de zeewier plastic is ook een goed alternatief btw
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Er was veel wat ik nog niet (goed) kende maar zie er nu wel veel tussen zitten waar ik wel benieuwd naar ben:
Hot Milk, The Lathums, Electric Callboy, SONS.

Nog wat verder luisteren de komende tijd en dan hopen op het blokken schema zodat ik mezelf alsnog kan teleurstellen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken