Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Zo te zien ben ik 4 x in de tent, Madoux, The Hu, DeWolff en Nathaniel Rateliff. En 1 x misschien bij Stage 4 voor Hot Milk.

De rest op en neer banjeren tussen Noord en Zuid stage... prima imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
De line-up was al niet geweldig maar met dit blokkenschema houden de dagprogramma's echt niet over zeg.

Het zou me niet verbazen als Pinkpop in de toekomst schakelt naar een concept als BTS in Hyde Park of de Lokerse feesten, waar een grote(re) headliner de dag afsluit en er een voorprogramma is dat er goed bij aansluit. Zouden ze naar mijn mening goed aan doen.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Prima schema alleen een clash zaterdag tussen The Hu en The Lumineers en zaterdag met Go_a en QOTSA! Voor de rest prima te doen
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
Die vrijdag kom ik goed weg, was al bang voor clashes!!

Maar ben even door de app aan het neuzen of er meer info te vinden is.
-consumptieprijs nog niet te vinden, wel kan ik vinden dat je voor 5 munten een sixpack bier op de camping kan kopen.
-camping b op 12 minuten loopafstand van p5? Misschien als je Usain bolt bent. Vorig jaar zeker 30 min/45 min over gedaan met alle spullen over die smalle mountainbike paadjes.
-partytenten dit jaar wederom niet toegestaan :(
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
Voor 3 uur heb ik niks op vrijdag en zaterdag wat mij leuk lijkt en daarna is het achter elkaar wat wel jammer is een pauze tussen door is toch altijd wel fijn en merk dan ook dat ik meer geniet en beter me concentratie erbij kan houden. Die zondag komt voor mij dan wel heel goed uit en er zijn 2 clashes die pijn doen en dat zijn The Haunted Youth / Electric Callboy en Goldband/ Brutus ben normaal meer van rock maar me broer is al vanaf minuut 1 fan van goldband en ik vind brutus echt super vet en wat ik op plaat en live beelden zag moet dat echt goed zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.218
13.477
Voor 3 uur heb ik niks op vrijdag en zaterdag wat mij leuk lijkt en daarna is het achter elkaar wat wel jammer is een pauze tussen door is toch altijd wel fijn en merk dan ook dat ik meer geniet en beter me concentratie erbij kan houden. Die zondag komt voor mij dan wel heel goed uit en er zijn 2 clashes die pijn doen en dat zijn The Haunted Youth / Electric Callboy en Goldband/ Brutus ben normaal meer van rock maar me broer is al vanaf minuut 1 fan van goldband en ik vind brutus echt super vet en wat ik op plaat en live beelden zag moet dat echt goed zijn
Op zaterdag gewoon toch DeWolff, Xavier Rudd en Dadi Freyr proberen? Die laatste twee pakken mij ook niet echt, maar zou ze wel een kans geven. Vrijdag alleen Madoux, maar voor de rest ben ik het wel mee je eens.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
Op zaterdag gewoon toch DeWolff, Xavier Rudd en Dadi Freyr proberen? Die laatste twee pakken mij ook niet echt, maar zou ze wel een kans geven. Vrijdag alleen Madoux, maar voor de rest ben ik het wel mee je eens.
Dewolff had ik in 2018 gezien toen ze in vielen voor marcus King band als ik me niet vergis vond ze toen niet echt geweldig die andere twee weet ik niet zijn die goed live dan?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Alle drie de avonden ga ik mij zeer goed vermaken, maar overdag valt er toch geregeld een gat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.218
13.477
Dewolff had ik in 2018 gezien toen ze in vielen voor marcus King band als ik me niet vergis vond ze toen niet echt geweldig die andere twee weet ik niet zijn die goed live dan?
Van wat ik hier heb gelezen wel, zeker Dađi Freyr. Vijf jaar later voor DeWolff kan natuurlijk altijd veranderd zijn. Voor mijn gevoel zijn ze alleen maar beter geworden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
DeWolff is echt een top live band naar mijn mening, maar je moet de hele "kijk ons eens een seventies rock band zijn" act wel een beetje trekken natuurlijk. Ik vind dat ze de muziek wel hebben om de show waar te maken. Sowieso de moeite waard om even te kijken als je verder niks te doen hebt.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
491
203
Daar was ie dan eindelijk! Nu hopen dat er met name op de zondag nog wat artiesten een poliepje krijgen..
Vrijdag: prima dag.. lekker rustig op de camping blijven tot een uur of 3 voor een goed plekje bij haunted youth beetje rond hangen en dan 2 prima headliners Editors en WoD
Zaterdag: Openen met DeWolff (jammer dat ze in de tent staan had ze wel een hogere spot gegund) of omruilen met Kevin & The Animals (nog steeds een raadsel wie dat zijn en wat ze doen)
Vervolgens een lange pauze tot Disturbed maar vervolgens een heerlijke dag met als afsluiter Qotsa
Zondag: wat een schijtdag 😅
Enkel stage 4 heeft nog een beetje inhoud met brutus, lathums, orange skyline en i prevail in de tent..
Wel een echte afsluiter in mijn ogen rhcp

Begrijp nu dat het bij lange na niet is uitverkocht..
Maar ga me zeker weer vermaken
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.339
7.329
Ik zou me er best kunnen vermaken maar tickets, met name dag, zijn toch vrij prijzig als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Mijn Schema is voorlopig:

Vrijdag: Madoux - Picture This - The Hounted Youth - The Lumineers - The War On Drugs en P!nk

Zaterdag: DeWolff - Xavier Rudd - Dadi Freyr - SONS - Hollywood Vampies - The Black Keys - stukje Go_a en dan QOTSA en Robbie

Zondag: DMA’s - Orange Skyline - Di-rect - I Privail - Brutus - Tom Odell - One Republic- Warpaint en RHCP
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.098
5.466
Ook eens het tijdschema ingevuld en een aantal van de enige echte must-see´s die ik zou hebben, mocht ik gaan, overlappen.
voor de lol:
Vrijdag: niets wat ik wil zien, dus zou wat rondkijken bij Madoux - Frenna - Picture This. Daarna de eerste clash tussen The Haunted Youth en Electric Callboy, waarbij de laatste mijn voorkeur krijgt. Nova Twins naar The Hu naar TWOD naar Editors en naar huis want P!nk vind ik verschrikkelijk.
Zaterdag: DeWolff - Xavier Rudd - Dadi Freyr (Zwangere al genoeg gezien) - moshen op SONS - Disturbed en Hollywood Vampires - The Black Keys - Prins S. En De Geit (nieuwsgierigheid) - QOTSA
Zondag: Only The Poets en DMA´S (niets beter en beschrijving klinkt interessant) - Orange Skyline - Tash Sultana / I Prevail (zou niet weten wat te kiezen) - Brutus - Nathaniel Rateliff & The Night Sweats - Warpaint - RHCP
Conclusie: gelukkig bestaat GMM
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.685
7.408
Van wat ik hier heb gelezen wel, zeker Dađi Freyr. Vijf jaar later voor DeWolff kan natuurlijk altijd veranderd zijn. Voor mijn gevoel zijn ze alleen maar beter geworden.
Dadi Freyr zeker, maar dat is niet iets voor een groot veld. Ik denk dat het daar dood valt.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
Mijn schema:

Vrijdag : Maisie Peters - Ellie Goulding - The Haunted Youth - Niall Horan - The Lumineers - Bente - Altin Gün - Pink
Zaterdag : DeWolff - Rondë - Disturbed - Hollywood Vampires - The Script - QOTSA - en nog een stukje RW
Zondag : Robin Kester - Gayle - DI-RECT - Tash Sultana - Goldband - Nathaniel Rateliff - en als afsluiter RHCP.

Nu hopen op mooi weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken