Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Nieuwe week! Ook nog erg stil in het The Script kamp! Gaan ze door met een nieuwe gitarist of lasten ze voorlopig alle shows van dit jaar af? Veel onduidelijkheid nog!
Verwacht ook pas het tijdschema als ze een nieuwe act hebben gestrikt of als ze groen licht hebben dat The Script toch besluit te touren!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nieuwe week! Ook nog erg stil in het The Script kamp! Gaan ze door met een nieuwe gitarist of lasten ze voorlopig alle shows van dit jaar af? Veel onduidelijkheid nog!
Verwacht ook pas het tijdschema als ze een nieuwe act hebben gestrikt of als ze groen licht hebben dat The Script toch besluit te touren!
geen touwtje aan vast te knopen?

qua tijdschema heb ik de hoop op 'binnenkort' wel even laten gaan?
zal me niets verwonderen als het pas rond Pinksteren komt, of misschien zelfs rond 16 mei.
als we een maand of circa 3 a 4 weken voor Pinkpop zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Bassie78

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Drukt de voorpret wel wat, als je nog niet weet waar je kan gaan kijken.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Wat een meevaller die vrijdag! Maar een heftige clash voor mij voor de rest te doen. Nu nog ff andere dagen chdcken
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Voor mij prima tijdschema kan de acts zien die ik wil zien en ben er happy mee. Zo alles samen snap ik wel waarom sommige mensen geen tickets kopen omdat ze geen goed spoorboekje kunnen maken
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Voor mij prima tijdschema kan de acts zien die ik wil zien en ben er happy mee. Zo alles samen snap ik wel waarom sommige mensen geen tickets kopen omdat ze geen goed spoorboekje kunnen maken
Ik kom zo te zien ook perfect uit

The Hu / Lumineers, toch maar kiezen voor The Hu in de tent.

En deze... Lastiger 3, maar ga ik toch voor Nielson
Screenshot_20230501-203701.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken