Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
maar aan andere kant, voor een mainstage sub op Pinkpop, zijn Sam Fender, Thirty Seconds to Mars, Placebo en Lionel Richie eigenlijk niet zo hoog gegokt?
Dit zijn normaal gezien ook geen Pinkpop headliners (meer)
Nuja, los van beschikbaarheid enzo is het niet gek om zulke dingen te gokken. We spreken natuurlijk wel over een main stage sub, op een enorm festival. Dus dan zijn Sam Fender, Lionel Ritchie, 30STM best passend (en zelfs aan de kleine kant imo). The Killers is dan wel weer een stuk te groot.
Maar ook eens dat het zo laat in het spel wel allemaal moet lukken.
Ik zie ze Lionel Richie (die headlined op Stadspark) niet zo snel invliegen om op Pinkpop op een lagere spot te staan.
Het verbaasde me sowieso dat Fender er al niet stond, dus ik zie die ook niet snel als reserve komen.
Placebo was exclusive meen ik.
Die staat sowieso niet in NL dit jaar, wat erg vreemd is. Vind het sowieso wat gek dat zowel Sam Fender, Lil Nas X als Rosalia (!) NL geheel lijken over te slaan dit jaar. Toch wel 3 prominente namen dit seizoen.
Dat zijn alledrie ook eerder mooie (mogelijke) Stromae vervangers op DTRH dan The Script vervangers op PP.
Die staat sowieso niet in NL dit jaar, wat erg vreemd is. Vind het sowieso wat gek dat zowel Sam Fender, Lil Nas X als Rosalia (!) NL geheel lijken over te slaan dit jaar. Toch wel 3 prominente namen dit seizoen.
Dat zijn alledrie ook eerder mooie (mogelijke) Stromae vervangers op DTRH dan The Script vervangers op PP.
ik denk eerder aan een Ilse DeLange, S10 of wellicht Suzan & Freek (op een vroege maisntage plek) of Mojo gaat nog een combi / taxirit sluiten met een act die op Central Park Utrecht of Stadspark Live Groningen staan.
ik denk eerder aan een Ilse DeLange, S10 of wellicht Suzan & Freek (op een vroege maisntage plek) of Mojo gaat nog een combi / taxirit sluiten met een act die op Central Park Utrecht of Stadspark Live Groningen staan.