Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
maar aan andere kant, voor een mainstage sub op Pinkpop, zijn Sam Fender, Thirty Seconds to Mars, Placebo en Lionel Richie eigenlijk niet zo hoog gegokt?
Dit zijn normaal gezien ook geen Pinkpop headliners (meer)
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Ach f*ck ik, ik ga vloeken in de kerk. Indien the Script niet komt maar een Kensington reunie dan...🤣
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Je gokt erg hoog imo.
Nuja, los van beschikbaarheid enzo is het niet gek om zulke dingen te gokken. We spreken natuurlijk wel over een main stage sub, op een enorm festival. Dus dan zijn Sam Fender, Lionel Ritchie, 30STM best passend (en zelfs aan de kleine kant imo). The Killers is dan wel weer een stuk te groot.

Maar ook eens dat het zo laat in het spel wel allemaal moet lukken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.330
Ik zie ze Lionel Richie (die headlined op Stadspark) niet zo snel invliegen om op Pinkpop op een lagere spot te staan.
Het verbaasde me sowieso dat Fender er al niet stond, dus ik zie die ook niet snel als reserve komen.
Placebo was exclusive meen ik.

30STM zou wellicht wel kunnen inderdaad.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Het verbaasde me sowieso dat Fender er al niet stond, dus ik zie die ook niet snel als reserve komen.
Die staat sowieso niet in NL dit jaar, wat erg vreemd is. Vind het sowieso wat gek dat zowel Sam Fender, Lil Nas X als Rosalia (!) NL geheel lijken over te slaan dit jaar. Toch wel 3 prominente namen dit seizoen.

Dat zijn alledrie ook eerder mooie (mogelijke) Stromae vervangers op DTRH dan The Script vervangers op PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
ja, de kans dat er een NL act vroeg op de dag komt is imo veel groter, met Black Keys die omhoog schuiven...

( edit, of The Script komt gewoon wel ? maar wie weet? )
Die kans is sws groter vrees ik!

Van alle namen mag Liam Gallagher ook van mij evt toegevoegd worden!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.330
Hele gekke gedachte misschien, maar zouden ze indien nodig wellicht Acda & de Munnik kunnen fixen om the Script te vervangen?
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Die staat sowieso niet in NL dit jaar, wat erg vreemd is. Vind het sowieso wat gek dat zowel Sam Fender, Lil Nas X als Rosalia (!) NL geheel lijken over te slaan dit jaar. Toch wel 3 prominente namen dit seizoen.

Dat zijn alledrie ook eerder mooie (mogelijke) Stromae vervangers op DTRH dan The Script vervangers op PP.
Sam Fender een ziggo in het najaar. Ik zie het zomaar gebeuren met een nieuwe plaat een bende Britse toeristen erbij
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik zelf denk inderdaad dat we geen grote internationale naam meer moeten verwachten nu The Script is weg gevallen.

Een grotere Nederlandse naam eerder op de dag en dan de black keys omhoog schuiven lijkt me logischer.

Als ik kan dromen hoop ik zelf dan wel op een Lionel Richie, Sam Fender of Thirty Seconds To Mars maar de kans dat dit gebeurt is vrijwel 0 denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hele gekke gedachte misschien, maar zouden ze indien nodig wellicht Acda & de Munnik kunnen fixen om the Script te vervangen?
ik denk eerder aan een Ilse DeLange, S10 of wellicht Suzan & Freek (op een vroege maisntage plek) 🙈 of Mojo gaat nog een combi / taxirit sluiten met een act die op Central Park Utrecht of Stadspark Live Groningen staan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
ik denk eerder aan een Ilse DeLange, S10 of wellicht Suzan & Freek (op een vroege maisntage plek) 🙈 of Mojo gaat nog een combi / taxirit sluiten met een act die op Central Park Utrecht of Stadspark Live Groningen staan.
Het duurt in ieder geval toch allemaal veel en veel te lang. Annulering of niet. Geef mij maar een tijdschema.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
En morgen is Koningsdag , dan zal er ook wel niks komen...

.
Willem Alexander King GIF by Dutsch Workwear
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
😂ik wil niet negatief worden maar ga het toch doen. Ik denk dat er problemen in kamp Pinkpop zijn….

Denk niet dat alleen The Script geannuleerd heeft namelijk…

Laatste keren dat tijdschema later kwam waren er ook flink wat annuleringen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.330
😂ik wil niet negatief worden maar ga het toch doen. Ik denk dat er problemen in kamp Pinkpop zijn….

Denk niet dat alleen The Script geannuleerd heeft namelijk…

Laatste keren dat tijdschema later kwam waren er ook flink wat annuleringen.
Ik zou me daar niet al te druk om maken. Ze zijn gewoon niet zo goed in marketing en communicatie. Dat is al jaren zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ik zou me daar niet al te druk om maken. Ze zijn gewoon niet zo goed in marketing en communicatie. Dat is al jaren zo.
volgens mij zien ze zelf niet zo de 'noodzaak' in van het bekendmaken van een tijdschema...
daar hebben ze geen prioriteit in neem ik aan

daar kunnen ze nog een paar weken voor het festival pas mee komen zelfs
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken