Pinkpop 2023

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Inderdaad...
Vorig jaar Floor Jansen als vervanger van The Pretty Reckless. Mother Mother kwam als vervanging Kacey Musgraves. Volbeat kwam er bij na de tour-cancel van QOTSA.

Dit gebeurde allemaal voor/tijdens de laatste aankondiging en daarna kwam het blokkenschema. (daarna en tijdens Pinkpop zijn er geen cancels meer geweest btw)
Goed dat je dit zegt. We hebben nog een gig van The Pretty Reckless tegoed! :love:
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Inderdaad...
Vorig jaar Floor Jansen als vervanger van The Pretty Reckless. Mother Mother kwam als vervanging Kacey Musgraves. Volbeat kwam er bij na de tour-cancel van QOTSA.

Dit gebeurde allemaal voor/tijdens de laatste aankondiging en daarna kwam het blokkenschema. (daarna en tijdens Pinkpop zijn er geen cancels meer geweest btw)
Vonden wij helemaal niet erg dat volbeat de vervanger was. Eerlijk is eerlijk, wij vonden ze echt oprecht de beste over het hele weekend gezien en eigenlijk verdienden ze het om als afsluiter op main te staan. Wij vonden Metallica eigenlijk na volbeat erg tegenvallen (is onze mening dan). Dus wat mij betreft mogen ze weer komen of within Temptation. Maar ja we zullen het wel zien.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Vonden wij helemaal niet erg dat volbeat de vervanger was. Eerlijk is eerlijk, wij vonden ze echt oprecht de beste over het hele weekend gezien en eigenlijk verdienden ze het om als afsluiter op main te staan. Wij vonden Metallica eigenlijk na volbeat erg tegenvallen (is onze mening dan). Dus wat mij betreft mogen ze weer komen of within Temptation. Maar ja we zullen het wel zien.
Metallica speelde eerder dan Volbeat :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Dus wat mij betreft mogen ze weer komen of within Temptation. Maar ja we zullen het wel zien.
Volgens mij zit Volbeat nog in Scandinavië tijdens Pinkpop. Denk ook niet dat die 2 jaar op rij komen. (Mis nog wel een NL show, maar hopelijk stellen ze die uit tot 2024)

Within Temptation kan sowieso niet, staan die zaterdag op het Franse Hellfest.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Volgens mij zit Volbeat nog in Scandinavië tijdens Pinkpop. Denk ook niet dat die 2 jaar op rij komen. (Mis nog wel een NL show, maar hopelijk stellen ze die uit tot 2024)

Within Temptation kan sowieso niet, staan die zaterdag op het Franse Hellfest.
Denk het ook niet hoor, maar he dromen mag haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Denk het ook niet hoor, maar he dromen mag haha.
uiteraard mag dat... ;)


stel er zou een vervangende act voor The Script moeten komen en ze gaan voor een internationale act, dan zie ik in Thirty Seconds to Mars een optie?
maar dat baseer ik eigenlijk alleen op die 1e gig die ze eind mei in UK hebben en dan een gat in de tourplanning tm augustus voor Lollapalooza Chicago, plus nieuw album op komst. Eind maart zijn ze pas begonnen met de eerste gig aankondigingen voor 2023.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
uiteraard mag dat... ;)


stel er zou een vervangende act voor The Script moeten komen en ze gaan voor een internationale act, dan zie ik in Thirty Seconds to Mars een optie?
maar dat baseer ik eigenlijk alleen op die 1e gig die ze eind mei in UK hebben en dan een gat in de tourplanning tm augustus voor Lollapalooza Chicago, plus nieuw album op komst. Eind maart zijn ze pas begonnen met de eerste gig aankondigingen voor 2023.
Biffy Clyro?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.701
Thirty Seconds to Mars
Alsjeblieft niet zeg. Dat is denk ik by far het slechtste concert waar ik ooit in mijn leven bij ben geweest. Helft van de tijd moest het publiek voor hem zingen en hij stond zonder bandleden op het podium.. Ze hebben ooit leuke muziek gemaakt, maar live is het echt een verschrikking.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.763
8.706
Epica is ook in de buurt, spelen de donderdag op Graspop en het hele Pinkpop weekend hebben ze niets.
Al zijn ze natuurlijk niet groot genoeg om The Script te vervangen, maar wellicht als ze niets anders van formaat kunnen vinden.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
592
605
Ik zou mijn gokje wagen op Lewis Capaldi of Sam Fender, lijken mij wat passender bij de gemiddelde bezoeker van The Script. Met een 'Promotie' van The Black Keys of aantrekken van een Graspop band zullen die toch wat teleurgesteld zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.330
Ik zou mijn gokje wagen op Lewis Capaldi of Sam Fender, lijken mij wat passender bij de gemiddelde bezoeker van The Script. Met een 'Promotie' van The Black Keys of aantrekken van een Graspop band zullen die toch wat teleurgesteld zijn.
Met het risico voor schut te staan: Is Lewis Capaldi inmiddels niet wat te groot om The Script te vervangen?
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
592
605
Lewis is idd een stretch, maar hij was februari nog in de Ziggo Dome en heeft de weken voor en na pinkpop nog niets staan. Wellicht voor als Pinkpop nog een potje geld vindt in de hoop toch nog uit te verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
Lewis is idd een stretch, maar hij was februari nog in de Ziggo Dome en heeft de weken voor en na pinkpop nog niets staan. Wellicht voor als Pinkpop nog een potje geld vindt in de hoop toch nog uit te verkopen.
Daar zal Lewis Capaldi niet de oplossing voor zijn denk ik maar is Inderdaad wel een grotere act
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken