Pinkpop 2023

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Maar van Nielson ben je met één stap verwijdert van Suzan en Freek en met Suzan en Freek ben je met 1 stap verwijdert van Nick en Simon. :(

Ik snap je hoor Rick. Ik blijf het zelf gewoon jammer vinden dat niet één van die tientallen andere nieuwe leuke goeie bandjes die spot krijgt. Of een Spinvis of S10 (waarom staat die niet op het affiche?!). Acts die nog wel enigszins (kuch, bah, komt ie) relevant zijn op dit moment.
Nou eerlijk, dan had ik liever Snell of Suzan en Freek gezien dan Nielson. Maar goed ieder zijn mening uiteraard. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt met die ene stap verwijderd van .
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Kink, stubru, 3fm, radio2. Maar het meest naar Kink.
Radio2 , StuBru soms Qmusic nl of Qmusic be. als ik even zin heb om het foute uur te luisteren om het humeur even een beetje op te vrolijken 🤷.
Maar eigenlijk bijna altijd standaard radio2 die aanstaat en Spotify uiteraard.
 
Laatst bewerkt:

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
of, ik zou gewoon zeggen volgend jaar geen Suzan & Freek, geen S10 of Spinvis... maar Helene Fisher op de main

Ik zou gaan kijken:D


Jaren geleden met mijn pa naar een optreden geweest, werd weggeblazen. Ging er ook met lage verwachting heen, dat dan weer wel. Destijds was ik wel de jongste bezoeker volgens mij en ik word 40 dit jaar, oude snoepers daar:ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Helene Fischer heb ik ook live gezien. Fenomenale artiest en zangeres, maar wel een heel lastig repertoire op die enkele hit na. De kwaliteit zit hem ook echt in de performance, de liedjes zelf vind ik redelijk simpel qua tekst en melodie. Zou het niet kunnen inschatten in hoeverre dit werkt op een openlucht festival. Heeft ze dat weleens eerder gedaan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.763
dat vind ik eigenlijk wel een mooie!!

Naar welke radiozender luistert iedereen hier?
Ik luister zelf naar stubru, alhoewel ik de laatste tijd ook vaak naar kink luister
Vooral StuBru/Spotify hier. Erger me heel hard aan Kink soms. Hoe hard die sommige bands/nummers uitmelken. En maar roepen dat ze alternatieve muziek draaien terwijl ze de commerciële Rammsteins en Foo Fighters door je strot rammen.

Misschien is er nog een gat in de markt voor een echt alternatieve radiozender waarbij je nieuwe muziek in alle genres leert kennen. StuBru covert dat een beetje in hun avondprogrammering door heel breed te gaan, maar mis dat in NL nog een beetje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
Vooral StuBru/Spotify hier. Erger me heel hard aan Kink soms. Hoe hard die sommige bands/nummers uitmelken. En maar roepen dat ze alternatieve muziek draaien terwijl ze de commerciële Rammsteins en Foo Fighters door je strot rammen.

Misschien is er nog een gat in de markt voor een echt alternatieve radiozender waarbij je nieuwe muziek in alle genres leert kennen. StuBru covert dat een beetje in hun avondprogrammering door heel breed te gaan, maar mis dat in NL nog een beetje.
Pinguin Radio vult dat gat in de markt! Wel alleen een internet station, geen FM frequentie.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.331
Vooral StuBru/Spotify hier. Erger me heel hard aan Kink soms. Hoe hard die sommige bands/nummers uitmelken. En maar roepen dat ze alternatieve muziek draaien terwijl ze de commerciële Rammsteins en Foo Fighters door je strot rammen.

Misschien is er nog een gat in de markt voor een echt alternatieve radiozender waarbij je nieuwe muziek in alle genres leert kennen. StuBru covert dat een beetje in hun avondprogrammering door heel breed te gaan, maar mis dat in NL nog een beetje.
Ik vind Rammstein, de Foos e.d. eigenlijk wel lekker tussendoor. Een goede mix van alternatief en de wat leukere mainstream muziek. Alleen wel jammer van de herhaling in playlists en dat ze zoveel Arcade Fire blijven draaien.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en mattman

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
Helene Fischer heb ik ook live gezien. Fenomenale artiest en zangeres, maar wel een heel lastig repertoire op die enkele hit na. De kwaliteit zit hem ook echt in de performance, de liedjes zelf vind ik redelijk simpel qua tekst en melodie. Zou het niet kunnen inschatten in hoeverre dit werkt op een openlucht festival. Heeft ze dat weleens eerder gedaan?
Vorig jaar in Munchen voor pakweg 125000 toeschouwers. Binnenkort ga ik haar zien in Oberhausen.
Helaas niks voor Pinkpop imo, maar wel iets voor een los concert op Megaland.
Helene Fischer GIF by ZDF
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik denk dat er ook mega veel concurrentie is voor Pinkpop in de periode. Ook gekeken naar losse concerten en andere events.

Zoals al vaker hier uitgelegd ben ik zelf heel blij met deze headliners maar kan me voorstellen dat niet een breed publiek hjer enthkusiast van wordt .

maar goed ik kijk nu naar mijn eigen voordeel en hoe minder mensen hoe relaxter het zal zijn!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Niet om het een of het ander maar wat ben ik die Platinum tickets zat. Prijzen voor John Mayer zowel gisteren als vandaag onbetaalbaar. Ik vind het pure oplichting en op deze manier is het voor de allerrijksten alleen nog maar mogelijk naar een concert te gaan van een grote naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.543
8.828
Niet om het een of het ander maar wat ben ik die Platinum tickets zat. Prijzen voor John Mayer zowel gisteren als vandaag onbetaalbaar. Ik vind het pure oplichting en op deze manier is het voor de allerrijksten alleen nog maar mogelijk naar een concert te gaan van een grote naam.

Zijn dat gewoon de golden circle achtige kaarten, of de dynamische prijzen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.331
Zijn dat gewoon de golden circle achtige kaarten, of de dynamische prijzen?
Premium, al valt de prijs van die tickets bij Mayer nog mee tov de reguliere prijs. Het is alsnog van de zotte maar ze zijn 148 euro, waar een gewoon kaartje 95 - tot 117,-. kost.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.331
Edit: O damn, je hebt inderdaad ook premium tickets tussen de 189 en 389. Bizar zeg.

Voor een losse stoel op 2de ring betaal je 100,-. Van de zotte inderdaad @NikLN
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Edit: O damn, je hebt inderdaad ook premium tickets tussen de 189 en 389. Bizar zeg.

Voor een losse stoel op 2de ring betaal je 100,-. Van de zotte inderdaad @NikLN
Ja toch? Dacht al even dat ik verkeerd had gekeken HAHAH ! Ik weet nog dat ik in het najaar van 2019 John Mayer helemaal vooraan had gezien voor nog geen 100 euro.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ja toch? Dacht al even dat ik verkeerd had gekeken HAHAH ! Ik weet nog dat ik in het najaar van 2019 John Mayer helemaal vooraan had gezien voor nog geen 100 euro.
Ik ben best fan maar dit gaat me echt te ver. Een heel Pinkpop weekend is zo nog goedkoper.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken