Pinkpop 2023

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Rene Froger / Frans Duijts maken toch compleet andere muziek dan Donnie?!
De kans bestaat anders dat die dit jaar nog als gast bij Donnie opduiken on stage. Dan staan ze er dus gewoon al, al is het gelukkig niet met hun eigen repertoire. Maar de stap lijkt me dus vrij klein...
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.346
7.331
De kans bestaat anders dat die dit jaar nog als gast bij Donnie opduiken on stage. Dan staan ze er dus gewoon al, al is het gelukkig niet met hun eigen repertoire. Maar de stap lijkt me dus vrij klein...
Als gast wel ja, maar los daarvan is de stap Donnie > Froger of Donnie > Duijts groter dan Nielson > Suzan en Freek > Nick en Simon imo.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Spinvis zou wel heel gaaf zijn, wat een held! (Leuk interview in de Oor ook deze maand)
S10 kan me verder gestolen worden maar past wel prima op Pinkpop lijkt me.

Wat leuke bandjes op stage 4 zou wel tof zijn, ik vind de sfeer die dat podium uitstraald echt goed, dus wil daar best de hele middag rondhangen, en dan zetten we S10 en Nielson gewoon op Main :p
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
en KINK is nou net geen media partner meer kom ik net achter

Bekijk bijlage 4654

Oh zo had ik m niet eens ingestoken hoor ☺️ Waren ze dat vorig jaar nog wel (dat je misschien weet)?

Het maakt mij om eerlijk te zijn niet uit, Spinvis, Suzan & Freek, Nielson, zolang er maar genoeg overige bands zijn die ik leuk vind en dat is dit jaar zeker het geval. Zolang ik maar niet verplicht naar ze hoef te kijken 😋
 
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.871
4.834
dat vind ik eigenlijk wel een mooie!!

Naar welke radiozender luistert iedereen hier?
Ik luister zelf naar stubru, alhoewel ik de laatste tijd ook vaak naar kink luister
StuBru (vooral de Afrekening en Switch), Kink, Pinguin Radio en Willy.
StuBru wel steeds minder vanwege het vele gezwets tussendoor (net als 3FM) en teveel rap/hiphop zooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ah in dat geval:

*trekt de doos weer open*

Nielson is een prima act voor de randvulling van Pinkpop. Het overgrote deel van het, waarschijnlijk ca. 55.000 koppen tellende Pinkpop publiek, vind Nielson op een vroeg tijdslot vermoedelijk prima te behappen, of loopt er in ieder geval niet bij weg. Nagenoeg niemand zal zijn kaartje gekocht hebben speciaal vanwege zijn aanwezigheid, maar een gedeelte van de bezoekers zal zijn optreden met alle liefde bijwonen omdat ze het verder wel een aardige act vinden. Ik vind dat deze act dan ook meer te zoeken heeft op Pinkpop dan een Donnie. Dat is een behoorlijk platte party-act. De een vind het catchy, de ander juist vreselijk, en dat is prima. Maar waarom staat het op Pinkpop? Als je vind dat we voor classic acts Bospop hebben, dan hebben we voor Donnie koningsdag en het piratenfestijn...
😂 Donnie. Eerlijk ik heb er wel zin in haha gewoon voor de lol een beetje fout. En ja misschien hoort hij niet op Pinkpop maar ja. Ik denk dat hij best nog wel verassend wat publiek kan trekken en er een beetje party sfeer in kan brengen 🤷.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken