Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Nee hè misschien geen QOTSA 😮‍💨 Te hopen dat het doorgaat anders moet Pinkpop gelijk al twee grote acts vervangen en dat wordt al een hele klus
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Nee hè misschien geen QOTSA 😮‍💨 Te hopen dat het doorgaat anders moet Pinkpop gelijk al twee grote acts vervangen en dat wordt al een hele klus
1 cancel zegt nog niet veel. Staan nog een paar VS data en een hele EU tour.

dus vooralsnog, nog geen paniek imo
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
1 cancel zegt nog niet veel. Staan nog een paar VS data en een hele EU tour.

dus vooralsnog, nog geen paniek imo
En QOTSA brengt het zelf ook direct naar buiten dus het lijkt me niet iets wat voor de hele tour geld anders zouden ze het met een statement doen voor meer optredens lijkt me
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
We gaan zien of The Script en QOTSA komen hoop ‘t wel, zou ‘t echt super jammer vinden als ze niet komen, maar is nu nog te vroeg om daar uitsluitsel over te geven.

Had Pinkpop gevraagd of ze ook eens net als Werchter de drank en eetbonnen in voorverkoop te doen.

Kreeg mailtje terug met volgende “We nemen je waardevolle feedback mee, dankjewel hiervoor! “ 😉
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
We gaan zien of The Script en QOTSA komen hoop ‘t wel, zou ‘t echt super jammer vinden als ze niet komen, maar is nu nog te vroeg om daar uitsluitsel over te geven.

Had Pinkpop gevraagd of ze ook eens net als Werchter de drank en eetbonnen in voorverkoop te doen.

Kreeg mailtje terug met volgende “We nemen je waardevolle feedback mee, dankjewel hiervoor! “ 😉
Mooi,zal wel deze editie niet meer lukken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
en vlak na Pinkpop, Southside en Hurricane nog 3 shows in UK aangekondigd zojuist

Bekijk bijlage 4642
vind wel opvallend aan dat bericht van QOTSA
"The worlds gonna end in a month or so..." is dat een 'hint' naar een nieuwe track / nieuwe album.
Jesse Hughes hinte er eind vorig jaar nog naar https://www.nme.com/news/music/new-...y-eagles-of-death-metals-jesse-hughes-3325902
Ook de afbeelding zou wel eens een preview kunnen zijn naar het design voor de nieuwe track of een nieuw album?

1681817521626.png
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Het is natuurlijk niet echt handig dat je via sociale media in berichten communiceert dat de timetable "héél binnenkort" komt en hem daarna pas 5 weken later dropt
Haha.'Niet echt handig' is dan ook zo nu en dan een prima toe te passen term op de communicatie van Pinkpop.

Wel vraag ik me af hoeveel mensen er nu echt net zo spastisch als wij hier op het Festileaks-forum dag in dag uit op dat schema zitten te wachten. Zou voor de overgrote massa niet gewoon gelden dat ze het wel zien wanneer het een keer zo ver is?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Haha.'Niet echt handig' is dan ook zo nu en dan een prima toe te passen term op de communicatie van Pinkpop.

Wel vraag ik me af hoeveel mensen er nu echt net zo spastisch als wij hier op het Festileaks-forum dag in dag uit op dat schema zitten te wachten. Zou voor de overgrote massa niet gewoon gelden dat ze het wel zien wanneer het een keer zo ver is?

Absoluut, ik denk dat er op dit forum misschien 10 mensen op hete kolen zitten, een paar anderen die er wat vaker dan gemiddeld mee bezig zijn, maar verder vrijwel niemand er zo naarstig op zit te wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Een update van de app en dan met het blokkenschema van vorig jaar 🤪

Het is ook dit jaar waarschijnlijk weer ijdele hoop dat Pinkpop niet uitverkoopt? 70.000 is gewoon net even 10.000 teveel om aangenaam te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken