Pinkpop 2023

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Regelmatig denk je dat het niet meer gekker kan in de Pinkpopsectie.

En dan wordt Nielson talent toegedicht.
Talent heeft niemand gezegd geloof ik. Meer een bewijs dat er een markt is voor zijn muziek.
Op zich heeft hij een (muzikale) carrière waar hij van kan leven en waarmee hij op de grotere festivals in NL terecht komt. Daar kunnen we vanalles van vinden, maar dat is wel knap. En als ik dan zelf moet kiezen: liever Nielson dan gedrochten als Lil kleine, Boef of Antoon.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Talent heeft niemand gezegd geloof ik.

Nielson heeft best wel wat talent, en ook zeker meer dan 1 elf jaar oud hitje. Laatste jaren wellicht wat minder relevant, maar dat argument kun je bij heel wat namen gebruiken natuurlijk.
:p
Op zich heeft hij een (muzikale) carrière waar hij van kan leven en waarmee hij op de grotere festivals in NL terecht komt. Daar kunnen we vanalles van vinden, maar dat is wel knap.
Ben het daar wel mee eens. Maar Pinkpop mag imo wel wat selectiever boeken. Er staan over 3 dagen maar 60 acts op het programma, zorg dan iig dat die acts top of the bill zijn ipv acts die je op elke braderie of festival al kan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
:p

Ben het daar wel mee eens. Maar Pinkpop mag imo wel wat selectiever boeken. Er staan over 3 dagen maar 60 acts op het programma, zorg dan iig dat die acts top of the bill zijn ipv acts die je op elke braderie of festival al kan zien.
ik heb toch best het idee dat MOJO hier behoorlijk selectief is geweest om Nielson te boeken...
Ook omdat hij zelf wilde https://www.ad.nl/show/nielson-hoopt-op-uitnodiging-voor-pinkpop~a3672a32/ en omdat hij er nog niet stond.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dat iemand er nog nooit eerder stond, is niet echt een argument om te boeken …. Bij sommigen is het ook beter dat zo te houden :)
Precies. En dat "maar ze wilden het zelf zo graag" heb ik ook nog nooit echt een goed argument gevonden om iets te boeken. Als je het goed doet als festival, dan zijn er zat acts die graag willen. Dat is nog geen reden om die allemaal te boeken.

Maar aan de andere kant snap ik het ook niet helemaal dat er nu al pagina's lang ophef is over Nielson. Ik vind het niet heel vreemd dat zoiets er staat. Heeft het enig niveau? Nee, niet echt. Slaat het aan bij de doelgroep? Ja, zeker. Case closed lijkt me.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Precies. En dat "maar ze wilden het zelf zo graag" heb ik ook nog nooit echt een goed argument gevonden om iets te boeken. Als je het goed doet als festival, dan zijn er zat acts die graag willen. Dat is nog geen reden om die allemaal te boeken.

Maar aan de andere kant snap ik het ook niet helemaal dat er nu al pagina's lang ophef is over Nielson. Ik vind het niet heel vreemd dat zoiets er staat. Heeft het enig niveau? Nee, niet echt. Slaat het aan bij de doelgroep? Ja, zeker. Case closed lijkt me.
Precies. Op ieder festival staan namen die je kunt missen als kiespijn. Ben dol op
Lowlands maar ook daar staat soms een partij bagger….
Gewoon ergens anders gaan staan en klaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
via 1Limburg
Vluchtelingen Megaland weer weg: terrein nu voor Pinkpop

De 150 asielzoekers die tijdelijk waren ondergebracht op het Megalandterrein in Landgraaf zijn weer weg. Dat is twee dagen voordat de crisisnoodopvang weer gesloten moest worden en het terrein kan worden klaargemaakt voor het festivalseizoen.

Ongeveer de helft van de vluchtelingen is naar opvanglocaties in de buurt van Maastricht gebracht, de rest wordt elders in het land opgevangen.

https://www.1limburg.nl/nieuws/2169435/vluchtelingen-megaland-weer-weg-terrein-nu-voor-pinkpop
 
  • Confetti
Waarderingen: hersenscheetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
via 1Limburg
Vluchtelingen Megaland weer weg: terrein nu voor Pinkpop

De 150 asielzoekers die tijdelijk waren ondergebracht op het Megalandterrein in Landgraaf zijn weer weg. Dat is twee dagen voordat de crisisnoodopvang weer gesloten moest worden en het terrein kan worden klaargemaakt voor het festivalseizoen.

Ongeveer de helft van de vluchtelingen is naar opvanglocaties in de buurt van Maastricht gebracht, de rest wordt elders in het land opgevangen.

https://www.1limburg.nl/nieuws/2169435/vluchtelingen-megaland-weer-weg-terrein-nu-voor-pinkpop
En in het najaar / eind september weer opvang ? Nog eens gekeken naar de agenda van Megaland, echt een lachertje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
volgende week dan maar tijdschema's?

Jimmy Fallon What GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
Bij gebrek aan tijdschema even een lijssie.
Dikgedrukt wat ik graag wil zien, schuin wat ik nog aan het checken ben op Spotify of waar ik gewoon weg maar een paar nummers van hoef te horen.

Overigens staat alles met potlood, want mezelf en mijn vriend kennende laten we lijstjes los op het moment dat we het terrein op stappen 😅 Op een paar uitzonderingen na. Alleen hiphop ontwijken we, zijn we beiden niet van.

Nog aanraders iemand qua rockbandjes, ook wat misschien nu schuin staat maar dat je zegt, echt gaan zien?

vrijdag
P!NK / Editors / The War On Drugs / Niall Horan / The Lumineers / Ellie Goulding / Electric Callboy / Frenna Deluxe / The Hu / Picture This / Maisie Peters / Nova Twins / The Haunted Youth / Lauren Saunderson / MADOUX / Altin Gün / Bente / Goldkimono / Trousdale / ADF Samski

zaterdag
Robbie Williams / Queens of the Stone Age / The Script / The Black Keys / Hollywood Vampires / RONDÉ / Disturbed / Xavier Rudd / Kevin & The Animals / Tove Lo / The Driver Era / Go_A / The Jordan / Daði Freyr / Zwangere Guy / DeWolff & Dawn Brothers present Double Cream / Prins S. en de Geit / blackwave. / SONS / Hot Milk / The Big Moon

zondag
Red Hot Chili Peppers
/ Machine Gun Kelly / OneRepublic / Tom Odell / Goldband / Warpaint / Tash Sultana / DI-RECT / Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / I Prevail / Nielson / Gayle / Donnie / Only The Poets / Dylan / The Lathums / Brutus / Upsahl / DMA'S / Orange Skyline / Robin Kester
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Laatst bewerkt:
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Hoor net ‘t verdrietige nieuws dat Mark Sheehan de gitarist van the Script vandaag na een kort ziekbed toch nog onverwacht is overleden. Hij mocht slechts 46 jaar worden, mijn leeftijd.

Vanzelfsprekend vraagt de band om rust en privacy. Hoop dat ze zich na de periode van rouw kunnen doorgaan. Denk wel dat de kans op Pinkpop erg klein is geworden nu 🥲 dat is te snel denk ik.

Oef wat een verschikkelijk nieuws. Zo jong!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken