Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Hoor net ‘t verdrietige nieuws dat Mark Sheehan de gitarist van the Script vandaag na een kort ziekbed toch nog onverwacht is overleden. Hij mocht slechts 46 jaar worden, mijn leeftijd.

Vanzelfsprekend vraagt de band om rust en privacy. Hoop dat ze na de periode van rouw kunnen doorgaan. Denk wel dat de kans op Pinkpop erg klein is geworden nu 🥲 dat is te snel denk ik.

Jemig dat is even schrikken zeg! Denk dat de kans dat ze nog gaan touren dit jaar zeer klein is.

Dat zal ook gevolgen hebben voor het blokken schema afhankelijk wie ze evt achter de hand hebben! Maar goed ik loop weer teveel vooruit te denken!

Nu vooral veel sterke gewenst voor de bandleden en fam 🙏🏻
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Jemig dat is even schrikken zeg! Denk dat de kans dat ze nog gaan touren dit jaar zeer klein is.

Dat zal ook gevolgen hebben voor het blokken schema afhankelijk wie ze evt achter de hand hebben! Maar goed ik loop weer teveel vooruit te denken!

Nu vooral veel sterke gewenst voor de bandleden en fam 🙏🏻
Ja het is de vraag of ze nog gaan touren dit jaar, hoop ‘t wel natuurlijk. Vorig jaar ze in de O2 Arena in Londen en Ziggo gezien, dat waren de laatste concerten met Mark, bij de rest van de tour was hij er niet meer bij, door dat hij ziek was.

Later leek ‘t weer beter te gaan, maar helaas heeft hij toch ‘t leven moeten verlaten 🥲
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Vind het echt heel heftig. Deze band heel vaak live gezien en vaak meegepakt op Pinkpop.

tour zal niet doorgaan verwacht ik.

Maar goed…. dat is de laatste zorgen nu
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Hoor net ‘t verdrietige nieuws dat Mark Sheehan de gitarist van the Script vandaag na een kort ziekbed toch nog onverwacht is overleden. Hij mocht slechts 46 jaar worden, mijn leeftijd.

Vanzelfsprekend vraagt de band om rust en privacy. Hoop dat ze na de periode van rouw kunnen doorgaan. Denk wel dat de kans op Pinkpop erg klein is geworden nu 🥲 dat is te snel denk ik.

vreselijk nieuws, bah en pas 46
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.787
12.478
Wat een triest nieuws zeg. Hij schreef toch ook If You Could See Me Now? Over het verlies van je vader. Vind ik het enige echt goede nummer van ze. En nu laat hij zelf kinderen achter die hij niet kan zien opgroeien..
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ja heftig, zo jong nog ook. En je kon veel zeggen van the script maar ze staan wel altijd aan en goed op Pinkpop. Denk dat de tour dit jaar indd niet door zal gaan. Maar we zullen zien of ze komen of niet. En als ze niet komen wie ze dan vervangt.

Ben wel voor volbeat of within Temptation dan. Maar goed dat doet er nu even niet toe. Dat is wel de laatste zorg. Vreselijk om je kinderen nog zo jong achter te moeten laten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Ja het is de vraag of ze nog gaan touren dit jaar, hoop ‘t wel natuurlijk. Vorig jaar ze in de O2 Arena in Londen en Ziggo gezien, dat waren de laatste concerten met Mark, bij de rest van de tour was hij er niet meer bij, door dat hij ziek was.

Later leek ‘t weer beter te gaan, maar helaas heeft hij toch ‘t leven moeten verlaten 🥲
lees het inderdaad verder vanmorgen, hij was niet bij de VS tour afgelopen jaar 'taken time out for family commitments.'...
( bericht van mei 2022 https://m.sundayworld.com/showbiz/irish-showbiz/the-scripts-danny-odonoghue-confirms-reason-guitarist-mark-sheehan-missed-us-tour/41650430.html )
Danny O'Donoghue zei er over: "It's his story to tell, but yeah, I guess if I could paraphrase, his children needed a father and his wife needed a husband"

dat zet eea wel in ander daglicht, jeetje...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en RalphiePinkpop

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Hoor net ‘t verdrietige nieuws dat Mark Sheehan de gitarist van the Script vandaag na een kort ziekbed toch nog onverwacht is overleden. Hij mocht slechts 46 jaar worden, mijn leeftijd.

Vanzelfsprekend vraagt de band om rust en privacy. Hoop dat ze na de periode van rouw kunnen doorgaan. Denk wel dat de kans op Pinkpop erg klein is geworden nu 🥲 dat is te snel denk ik.

Pfff, ff een brokkie weggeslikt hier... Al een paar keer vooraan bij mogen staan, ook ik ben 46 jaar, zet je toch even met beide benen weer op de grond zulk nieuws en dat maakt Pinkpop toch net even iets minder belangrijk dan ik het doorgaans vind.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Wel benieuwd wat het nu betekent voor The Script, voor de tour en voor Pinkpop?
The Script zou in 2023 eigenlijk voornamelijk als support van de P!nk tour rond gaan, volgens mij enkel op Pinkpop (andere dag) en 1 avond support van Take That op Hyde Park.

Is er al wellicht rekening gehouden met scenarios of is recent al op de achtergrond bericht over mogelijke gebeurtenissen? Ik bedoel, er is immers een tour ingepland, of kwam dit nieuws ook voor manager/boekjes geheel onverwacht?

Gaan ze zoals de VS tour 2022 zonder Mark verder, tenminste als ze dat al aankunnen? Of gaat de hele tour niet door? Dat laatste lijkt me meest te verwachten, dan zou er voor de support van P!nk/Take That een vervangende support komen en voor Pinkpop een verandering voor de zaterdag lineup?
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
129
80
Het zou mij heel erg verbazen als Pinkpop doorgaat voor The Script. Het festival is al over twee maanden, het diep droevige nieuws over Mark lijkt me dan echt nog veel te vers...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.122
503
Wel benieuwd wat het nu betekent voor The Script, voor de tour en voor Pinkpop?
The Script zou in 2023 eigenlijk voornamelijk als support van de P!nk tour rond gaan, volgens mij enkel op Pinkpop (andere dag) en 1 avond support van Take That op Hyde Park.

Is er al wellicht rekening gehouden met scenarios of is recent al op de achtergrond bericht over mogelijke gebeurtenissen? Ik bedoel, er is immers een tour ingepland, of kwam dit nieuws ook voor manager/boekjes geheel onverwacht?

Gaan ze zoals de VS tour 2022 zonder Mark verder, tenminste als ze dat al aankunnen? Of gaat de hele tour niet door? Dat laatste lijkt me meest te verwachten, dan zou er voor de support van P!nk/Take That een vervangende support komen en voor Pinkpop een verandering voor de zaterdag lineup?
Ik denk dat ze de tour skippen, maar je weet het nooit 100% zeker in deze business.Zie ook de Foo Fighters hebben toch ook een time out genomen. Aan de andere kant vond ik wel opmerkelijk hoe snel de Stones Charlie Watts hebben vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Wel benieuwd wat het nu betekent voor The Script, voor de tour en voor Pinkpop?
The Script zou in 2023 eigenlijk voornamelijk als support van de P!nk tour rond gaan, volgens mij enkel op Pinkpop (andere dag) en 1 avond support van Take That op Hyde Park.

Is er al wellicht rekening gehouden met scenarios of is recent al op de achtergrond bericht over mogelijke gebeurtenissen? Ik bedoel, er is immers een tour ingepland, of kwam dit nieuws ook voor manager/boekjes geheel onverwacht?

Gaan ze zoals de VS tour 2022 zonder Mark verder, tenminste als ze dat al aankunnen? Of gaat de hele tour niet door? Dat laatste lijkt me meest te verwachten, dan zou er voor de support van P!nk/Take That een vervangende support komen en voor Pinkpop een verandering voor de zaterdag lineup?
Een vriendin van mij is helemaal Script fan. Zij gaf aan dat The Script blijkbaar echt deze tour nodig hadden qua inkomsten ook. Nu weet ik natuurlijk niet hoe en wat. Maar ze kunnen ook gaan touren omdat ze die inkomsten nodig hebben en tegelijkertijd hun respect uiten voor de gitarist.

Je weet het nooit…

Zelf denk ik gewoon dat de tour NIET doorgaat.

Maar ja om hier nu over te gaan discussiëren vind ik te vroeg en ook niet relevant nu.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Blijkbaar vinden Pinkpop en P!nk het ook te vroeg om überhaupt er over te reageren.
Totaal geen reactie van te vinden. Take That plaats wel een bericht op Twitter:
"We are deeply saddened to hear the news about the passing of our beautiful friend Mark Sheehan. Sending all our love and prayers to his and thescript family at this time. Thinking of you al G , H & M"
Zeker voor P!nk vind ik het apart omdat ze een hele tour met The Script als support zou gaan doen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Misschien hebben ze "persoonlijk" hun medeleven betuigd in plaats van via social media.

Zal ongetwijfeld ook achter de schermen het nodige te doen zijn omtrent hun plek, maar dat hoeft wat mij betreft niet in de publiciteit.

Moet wel toegeven dat het in deze tijd voor de hand ligt dat condoleances ook out in the open verschijnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Misschien hebben ze "persoonlijk" hun medeleven betuigd in plaats van via social media.

Zal ongetwijfeld ook achter de schermen het nodige te doen zijn omtrent hun plek, maar dat hoeft wat mij betreft niet in de publiciteit.

Moet wel toegeven dat het in deze tijd voor de hand ligt dat condoleances ook out in the open verschijnen.
ach ja...
voor wat het waard is, Pinkpop plaatst(e) normaal altijd (vrij) snel een grijze foto met "in loving memory" en welke editie de artiest op Pinkpop (of de connectie met Buro Pinkpop) stond.


desalniettemin, om het onderwerp naar wat luchtigers te draaien:
nog 60 dagen tot Pinkpop 2023 !
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Allemaal heel naar natuurlijk als iemand zo jong doodgaat, maar heeft iemand dat vermaledijde blokkenschema nou al gezien??

Of kunnen we het anders alsjeblieft nog een paar pagina’s over Nielson hebben?
Ik heb Gers Pardoel op t MainStage overleefd, sterker nog ik heb de schande mogen aanschouwen van een waanzinnig optreden van Stromae dat niet MainStage stond.

Zouden ze het blokkenschema misschien laten maken door Jan Smeets??
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken