Pinkpop 2023

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik ben best fan maar dit gaat me echt te ver. Een heel Pinkpop weekend is zo nog goedkoper.
Dat vond ik afgelopen jaar voor volbeat ook al duur €100 p.p en dan alleen zit plaatsen . reguliere tickets ook nog. Achter af gezien, toen ik de ticketprijzen voor Bruce Springsteen en Guns en Roses zag op het Mergelland. Vond ik €100,- toch nog meevallen. Dus ja jammer dat we uiteindelijk niet naar volbeat zijn kunnen gaan. Maar het we hebben ze in elk geval op pp gezien. En indd tegenwoordig kun je beter een weekend pp doen dan losse concerten. Kwa prijs zal het dan namelijk niet veel schelen denk ik. Maar ja de echte fan die echt wil gaan, die betaald het toch wel denk ik dan. Dat heb ik voor Coldplay (wel een paar jaar terug) in de arena, en voor Ed Sheeran in Lissabon nooit betaald in elk geval
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Dat vond ik afgelopen jaar voor volbeat ook al duur €100 p.p en dan alleen zit plaatsen . reguliere tickets ook nog. Achter af gezien, toen ik de ticketprijzen voor Bruce Springsteen en Guns en Roses zag op het Mergelland. Vond ik €100,- toch nog meevallen. Dus ja jammer dat we uiteindelijk niet naar volbeat zijn kunnen gaan. Maar het we hebben ze in elk geval op pp gezien. En indd tegenwoordig kun je beter een weekend pp doen dan losse concerten. Kwa prijs zal het dan namelijk niet veel schelen denk ik. Maar ja de echte fan die echt wil gaan, die betaald het toch wel denk ik dan. Dat heb ik voor Coldplay (wel een paar jaar terug) in de arena, en voor Ed Sheeran in Lissabon nooit betaald in elk geval
Iemand die me begrijpt en precies ziet waarom ik liever naar P!nk en Robbie op Pinkpop ga dan een losse show.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Helemaal mee eens Dennis, van mij mogen er ook zeker meer Pinkpop-Classics langskomen.
Persoonlijk zou ik heel blij zijn als er iets meer een avond/nacht programma zou komen met iets als techno/house.
Overdag kan ik dan genieten van gitaren en avond nacht langzaam over op de techno. Heerlijk!!!

Het jaar met Armin, die gave bass op dat veld van was echt geweldig.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en liluzi

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
het is nu 8 weken tot Pinkpop 2023!

maar uhm, ook deze week weer geen tijdschema/blokkenschema?
over 5 dagen zitten we op 50 dagen tot Pinkpop, misschien dan...
anders kan het wel eens pas mei worden voor het blokkenschema :(
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
het is nu 8 weken tot Pinkpop 2023!

maar uhm, ook deze week weer geen tijdschema/blokkenschema?
over 5 dagen zitten we op 50 dagen tot Pinkpop, misschien dan...
anders kan het wel eens pas mei worden voor het blokkenschema :(
Mogelijk dat dit iets te maken heeft met onzekerheid rondom the script.
Maar zou wel eens tijd worden.
Benieuwd wie er tegenover wie staat, en dus welke keuze we gaan maken om te zien of niet te zien. (Al houden we ons toch 9 van de 10 keer niet aan ons eigen plan🤦.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
Wachten op The Script is toch raar? Er staan nog 60 andere acts
Is toch wel een grote plek.
Lijkt me toch dat je daar als organisatie ook wel zekerheid over wil uitstralen en niet eerst een tijdschema geven terwijl je weet dat er nog wat gaat veranderen. Als het een band op stage 4 was ja dan was het makkelijker dan nu denk ik
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Is toch wel een grote plek.
Lijkt me toch dat je daar als organisatie ook wel zekerheid over wil uitstralen en niet eerst een tijdschema geven terwijl je weet dat er nog wat gaat veranderen. Als het een band op stage 4 was ja dan was het makkelijker dan nu denk ik
ja, is toch de sub mainstage spot ga ik van uit... (QOTSA Noord afsluiter ?)

als dit is waar Pinkpop op wacht, dan houden ze nog de mogelijkheid behoorlijk open om nog te schuiven afhankelijk van welke vervanger nog lukt de deze laatste 2 maanden. Schuift er een 'kleinere' act vroeg op de dag en schuift de rest op, is ook denkbaar. Dat zou alleen maar voor verwarring zorgen als je een paar weken later met een aangepast blokkenschema komt. Ik wil maar zeggen, ze hebben die dag ook nog The Black Keys achter de hand om door te schuiven naar sub - mainstage, bijvoorbeeld. Maar het is uiteraard nog redelijk onduidelijk wat er met The Script gebeuren gaat. Nog moeilijk te zeggen of die tour wel doorgang vind of dat er inmiddels naar vervangers gezocht zal worden. Met alles qua tours wat al ingepland is, lijkt me een "vergelijkbare act voor die spot" vinden geen makkelijke opgave...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
919
399
ja, is toch de sub mainstage spot ga ik van uit... (QOTSA Noord afsluiter ?)

als dit is waar Pinkpop op wacht, dan houden ze nog de mogelijkheid behoorlijk open om nog te schuiven afhankelijk van welke vervanger nog lukt de deze laatste 2 maanden. Schuift er een 'kleinere' act vroeg op de dag en schuift de rest op, is ook denkbaar. Dat zou alleen maar voor verwarring zorgen als je een paar weken later met een aangepast blokkenschema komt. Ik wil maar zeggen, ze hebben die dag ook nog The Black Keys achter de hand om door te schuiven naar sub - mainstage, bijvoorbeeld. Maar het is uiteraard nog redelijk onduidelijk wat er met The Script gebeuren gaat. Nog moeilijk te zeggen of die tour wel doorgang vind of dat er inmiddels naar vervangers gezocht zal worden. Met alles qua tours wat al ingepland is, lijkt me een "vergelijkbare act voor die spot" vinden geen makkelijke opgave...
Dat lijkt me wel zouden vorig jaar er staan en toen was volbeat hun vervanger de noord afsluiter en voor een Robbie op noord is ook wel een rare plek voor ze zo staan ze iets meer op zichzelf.

Wat betreft the script denk ik dat je zeker gelijk hebt en hoop ik als ze niet komen toch echt wel op een mooie vervanger en gaat me hoop toch stiekem weer een beetje naar sam fender
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
361
Dat lijkt me wel zouden vorig jaar er staan en toen was volbeat hun vervanger de noord afsluiter en voor een Robbie op noord is ook wel een rare plek voor ze zo staan ze iets meer op zichzelf.

Wat betreft the script denk ik dat je zeker gelijk hebt en hoop ik als ze niet komen toch echt wel op een mooie vervanger en gaat me hoop toch stiekem weer een beetje naar sam fender
Dat of Liam Gallagher mag ook van mij
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
555
257
Ze zullen toch niet op de script wachten voor het uitbrengen van dat timetable?

Tenzij al zeker weten dat ze niet komen en met vervanging bezig zijn???
Lijkt me sowieso een moeilijke kwestie hoe lang geef je zo’n band om een keuze te maken met wel spelen of niet spelen. Je zou zeggen hoe langer je weet dat ze niet komen geeft je toch meer ruimte om een goede vervanger te regelen ipv last minute iets te moeten boeken.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
Misschien zoeken ze naar een mogelijke vervanger voor de als-dan situatie: stel The Script zou toch niet optreden, dat ze wel een vervanger hebben, ook al is het een kleinere band die lager op het affiche komt te staan en de andere bands doorschuiven, zoals in 2015 ook het geval was toen Foo Fighters plots afzegde. Denk niet dat ze hiermee op het laatste moment dat nog willen regelen. En als ze dan toch komen, loopt Pinkpop ook geen groot risico met mogelijke afspraken die dan met de mogelijke vervanger gemaakt zijn als dat is gedaan bij een kleinere act.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Er zullen wel een aantal afmeldingen zijn, dat gebeurde vorig jaar ook volgensmij. Dan kun je gewoon alles in 1x communiceren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Er zullen wel een aantal afmeldingen zijn, dat gebeurde vorig jaar ook volgensmij. Dan kun je gewoon alles in 1x communiceren.
Inderdaad...
Vorig jaar Floor Jansen als vervanger van The Pretty Reckless. Mother Mother kwam als vervanging Kacey Musgraves. Volbeat kwam er bij na de tour-cancel van QOTSA.

Dit gebeurde allemaal voor/tijdens de laatste aankondiging en daarna kwam het blokkenschema. (daarna en tijdens Pinkpop zijn er geen cancels meer geweest btw)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken